יאיר_עזר
-
הודעות
453 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר
-
אתה צודק, אבל כל אחד עם הטקטיקות שלו.
-
עזבו חבר'ה לא חסר סוחרים "סמויים".
-
יש טעם לשטוף את הרכב היום?
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של noam81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
-
יש טעם לשטוף את הרכב היום?
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של noam81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חברים,עשיתי היום שטיפה בSNOW FOAM עם שמפו של SHOLL שמכיל ווקס מאד גבוהה.תראו בווידיאו:אך המים מיתנהגים על הפח,ממש אהבתי את זה,אין צורך באוטם נוסף לאחר שטיפה וגם נותן ברק לצבע. file:///C:/Users/user/Pictures/2015-10-02%20nanolex/nanolex%20767.mp4 -
אז ככה.אחרי שסיימתי כל מלאי שלי של שמפויים ואוטמים מכל הסוגים והרבה זמן לא פינקתי את הבובה , יחלתתי לנסות משהו חדש: SHAMPULL,שזה 4 פעולות ב1. אני ישתמשתי באקדח קצף וגרניק (SNOW FOAM) ו2 דליים ,למרות שחומר זה נותן קצף יפה למי שאין אקדח קצף.חומר מאד מרוכז,מספיק 10 מל עד 20מל לשיפה ומכיל ווקס % מאד גבוהה,נותן הגנה יפה וגם ברק,עשיתי וידיאו שאני רוצה לשתף אותכם,אך המים מחלקים ולא נישארים על הפח,רכשתי כמעט חצי ליטר בעלות 120ש לאחר ניגוב עם מגבת WAFEL, סמתי ווקס נוזלי כמו QD,ניקוי שמשות+METAL POLISH לאגזוז ורכב יצא נוצץ,עשיתי וידיאו - אך ניראה הרכב בסוף. וידיאו לא עלה יעשה עוד פעם.
-
פוליש ווקס לגולף MK3.
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של yarinL בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה התקציב???אפשר תמונות??? -
שנה עם ציפוי נאנו.
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של asafasraf בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זאת אומרת אין שום קשר לא ישיר ולא בעקיפין לחברה גרמנית ננולקס(NANOLEXׂׂ) אפשר לקבל שם אמיתי של ננו שיישמו לך ברכב ומהו מקור של אותו ננו???מאיזה מדינה??? -
שנה עם ציפוי נאנו.
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של asafasraf בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
א. אני מסכים עם אריק.ס ב.כתמים התייבשו על הציפוי,אם עושים שטיפה שעדיין פח חם מאד או שיש שמש ג.ננולקס היא חברה גרמנית ויש נציג רשמי בארץ ,אני משתמש הרבה עם חומרים אלו ואם יש לי שאלות פונה לנציג של ננולקס. ד.ננולקס ממליץ לאחר ציפוי לעשות שטיפה עם שמפו שלהם ריאקטיבי ופעם מידי פעם לעשות אטימה עם חומר שלהם WASHCOAT,שזהו אוטם נוזלי ואז הציפוי מחזיק לאורך זמן רב. לדעתי תיפנה לנציג הננולקס בארץ ליעוץ לכל מה שקשור לציפוי,הוא תמיד עושה הדרכה והדגמה לכולם חינם. ככה ניראה הרכב שלי לאחר טיפול אחרי יותר מחצי שנה,ורכב שלי לא חדש,אבל אני שוטף ידני ולפי הוראות של ננולקס. -
סימנים בצבע ובניקלים
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של MichaelCohen בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בניקל,ניסיתה METAL POLISH??? -
חברים,רוצה לשתף אותכם בתוצאות במיני דיטיילינג שעשיתי בערב חג לאחר האובך. אז ככה,אין לי מקום סגור ומסודר,אז ישכרתי מקום לכמה שעות כולל כל הציוד כולל גרניק ואקדח קצף. חומרים שישתמשתי:איירון לג'נטים,מגבת פלסטלינה,שמפו ריאקטיבי,אוטם צבע נוזלי וFINAL FINISH,שזה משהו כמו QD בספרי לאחר יבוש זמן עבודה יותר מ3 שעות,SNOW FOAM גם עם שמפו וגם עם אוטם,WASHCOAT יצא מושלם,פח חלק וברק גבוהה,בבקשה תמונות
-
עזרה בבחירת מוצרים.
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של Artxes בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני משתמש ברכב לבן שלי לשטיפה ואחר מכן אוטם צבע נוזלי ולאחר ניגוב בספרי QD בחומר גרמני NANOLEX לג'נטים איירון איקס,ניגוב מגבת WAFEL יש כמה חנויות בארץ וגם באוטוסטור בבקשה תמונות שלי מהשטיפה אחרונה:אוטוסטור ואחרים עושים מישלוחים עם דואר ישראל בעלות של 48ש
