Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. אכן. פניתי ליעקב בכדאי לקבל המלצות על חומרים לשטיפת הרכב ותחזוקתו והחומרים שמופיעים בסרטונים אלה החומרים שמופיעים בתמונות/וידאו בהמלצתו של יעקב אלטר. ואלה התוצאות.
  2. אתה צודק, אבל כל אחד עם הטקטיקות שלו.
  3. עזבו חבר'ה לא חסר סוחרים "סמויים".
  4. אני לפי ניסיון,ממליץ על WAFEL,נוחות לעבודה ולכל החיים. אני רכשתי לרכב שלי 2,אחת מאוטוסטור ב120ש השניה ממשווק אחר ב100ש אותו מוצר רק באריזה שונה ושם שונה, שנהם אותו דבר אחת לאחת ועושות עבודה ב100% מצויין. אנא תמונות
  5. שאלה היא,תקציב ורמה של המוצר. בפעם אחרונה ישתמשתי במוצר ספרי ווקס הזה: עלות כ120ש חצי ליטר,לפי טבלה מאתר רשמי רמת המוצר מאד גבוהה ואכן סיפק אותי בתוצאות על הרכב שלי,מצרף תמונות. file:///C:/Users/user/Downloads/datasheet_2012.pdf
  6. אנא המוצרים מאתר רשמי. https://www.youtube.com/watch?v=QaR7gbaeajE
  7. http://www.upf.co.il/preview/890756070/b8032c49cb928cef1ed5a4108b9181fa_MTQ0Mzk3OTQ0MQ%3D%3D.html
  8. חברים,עשיתי היום שטיפה בSNOW FOAM עם שמפו של SHOLL שמכיל ווקס מאד גבוהה.תראו בווידיאו:אך המים מיתנהגים על הפח,ממש אהבתי את זה,אין צורך באוטם נוסף לאחר שטיפה וגם נותן ברק לצבע. file:///C:/Users/user/Pictures/2015-10-02%20nanolex/nanolex%20767.mp4
  9. file:///C:/Users/user/Pictures/2015-10-02%20nanolex/nanolex%20767.mp4 file:///C:/Users/user/Pictures/2015-10-02%20nanolex/nanolex%20775.mp4
  10. אז ככה.אחרי שסיימתי כל מלאי שלי של שמפויים ואוטמים מכל הסוגים והרבה זמן לא פינקתי את הבובה , יחלתתי לנסות משהו חדש: SHAMPULL,שזה 4 פעולות ב1. אני ישתמשתי באקדח קצף וגרניק (SNOW FOAM) ו2 דליים ,למרות שחומר זה נותן קצף יפה למי שאין אקדח קצף.חומר מאד מרוכז,מספיק 10 מל עד 20מל לשיפה ומכיל ווקס % מאד גבוהה,נותן הגנה יפה וגם ברק,עשיתי וידיאו שאני רוצה לשתף אותכם,אך המים מחלקים ולא נישארים על הפח,רכשתי כמעט חצי ליטר בעלות 120ש לאחר ניגוב עם מגבת WAFEL, סמתי ווקס נוזלי כמו QD,ניקוי שמשות+METAL POLISH לאגזוז ורכב יצא נוצץ,עשיתי וידיאו - אך ניראה הרכב בסוף. וידיאו לא עלה יעשה עוד פעם.
  11. זאת אומרת אין שום קשר לא ישיר ולא בעקיפין לחברה גרמנית ננולקס(NANOLEXׂׂ) אפשר לקבל שם אמיתי של ננו שיישמו לך ברכב ומהו מקור של אותו ננו???מאיזה מדינה???
  12. א. אני מסכים עם אריק.ס ב.כתמים התייבשו על הציפוי,אם עושים שטיפה שעדיין פח חם מאד או שיש שמש ג.ננולקס היא חברה גרמנית ויש נציג רשמי בארץ ,אני משתמש הרבה עם חומרים אלו ואם יש לי שאלות פונה לנציג של ננולקס. ד.ננולקס ממליץ לאחר ציפוי לעשות שטיפה עם שמפו שלהם ריאקטיבי ופעם מידי פעם לעשות אטימה עם חומר שלהם WASHCOAT,שזהו אוטם נוזלי ואז הציפוי מחזיק לאורך זמן רב. לדעתי תיפנה לנציג הננולקס בארץ ליעוץ לכל מה שקשור לציפוי,הוא תמיד עושה הדרכה והדגמה לכולם חינם. ככה ניראה הרכב שלי לאחר טיפול אחרי יותר מחצי שנה,ורכב שלי לא חדש,אבל אני שוטף ידני ולפי הוראות של ננולקס.
  13. יוליאן,סליחה,אבל אתה יודע שמינימום שעת עבודה בתחום הדיטיילינג הוא 100ש ,אז מה ציפיתה??? לא נורא,אבל עכשיו אתה תעשה לעצמך רכב תצוגה לבד. שתף אותנו בתמונות "אחרי".
  14. כמה זמו עשו לך שטיפה???ראיתה עם איזה חומרים???
  15. תודה רפי,לומד הרבה על חומרים שונים ולקחתי שוערי דיטיילינג,ראיתי הרבה וידיאו ומתעניין המון בתחום,עובד בתחום הרכב, חלום שלי לפתוח הסדנא לדיטיילינג.
  16. כולם יודעים והרבה חברים פה בפורום כולל דיטיילרים משכרים מקום, זה בפ"ת באיזור תעשיה סגולה אצל דיטיילר יעקב.
  17. חברים,רוצה לשתף אותכם בתוצאות במיני דיטיילינג שעשיתי בערב חג לאחר האובך. אז ככה,אין לי מקום סגור ומסודר,אז ישכרתי מקום לכמה שעות כולל כל הציוד כולל גרניק ואקדח קצף. חומרים שישתמשתי:איירון לג'נטים,מגבת פלסטלינה,שמפו ריאקטיבי,אוטם צבע נוזלי וFINAL FINISH,שזה משהו כמו QD בספרי לאחר יבוש זמן עבודה יותר מ3 שעות,SNOW FOAM גם עם שמפו וגם עם אוטם,WASHCOAT יצא מושלם,פח חלק וברק גבוהה,בבקשה תמונות
  18. אני משתמש ברכב לבן שלי לשטיפה ואחר מכן אוטם צבע נוזלי ולאחר ניגוב בספרי QD בחומר גרמני NANOLEX לג'נטים איירון איקס,ניגוב מגבת WAFEL יש כמה חנויות בארץ וגם באוטוסטור בבקשה תמונות שלי מהשטיפה אחרונה:אוטוסטור ואחרים עושים מישלוחים עם דואר ישראל בעלות של 48ש
×
×
  • תוכן חדש...