Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. חברים,הרי כולם עובדים לפי שעת עבודה בסופו של דבר. שעת עבודה מינימלית היא 100ש,גם חברי הפורום שאין להם מקום מסודר והם יכולים להגיע לבית הלקוח ולעשות או שטיפה או דיטיילינג כלשהו גם מחיר לא פחות מ100ש לשעה. אם תבוא ו תגיד לSWISSWAX שתקציב שלך 200ש או 300ש הם ילקלקו לך רכב שעתיים או יותר,תלוי מה עלות שלהם לשעה,ואם תוסיף עבור חומרים,אז בטח שישתמשו אפילו עם שמפו של SWISSWAX אוריגינלי ויתר מוצרים אוריגינאליים של SWISSWAX. הרי חומרי טיפוח אוריגינאליים של SWISSWAX בכלל לא זולים,תיראו באתרים בחו"ל. אז להתאים את עצמם לשוק זה המצב, או שאני טועה אז תקנו אותי.
  2. אלטר יעקב משכיר מקום בסטודיו שלו לכל מטרה כולל שטיפה עצמית 50ש עד 3 שעות,אני ושלומי עדרת ועוד אנשים משכרים ליום שלם בעלות 150ש,דבר איתו,בהצלחה.
  3. אין כמו לפתוח את הסופ"ש עם אוטו מצוחצח, לדוגמא:
  4. לא ניתן לעשות פוליש לצבע מט לרכב,יש שמפו ואוטם לצבע מט,זה כן,אפילו ציפוי נאנו לצבע מט אבל לא פוליש,אחרת תישרוף צבע ויהיי לך כתם. ממליץ להישתמש בשמפו מט ולאחר ניגוב בספרי +ניגוב עם מטלית כאוטם.
  5. אסף,רוצה לנסות??? תבוא אלי ותינסה ללא תשלום. אני מישתמש בSCHOLL CONCEPTS לדשבורד,לפלסטיקים אפילו לעור בפיניש מט שומר מצויין,נותן פיניש מט ומאד חיסכוני, למשל לדלת אולך 3 טיפות על אפליקטור אומנם חברת פרימיום אבל עולה 35ש ויספיק לך לשנים אם לא יותר,מחזיק כמה חודשים ללא חידוש,PURPLE אני מפ"ת.
  6. אני ציינתי תגובות של יבגני מNEES DETAIL בקשר לאופטיקוט ואת יעקב אלטר בקשר לNANOLEX רוצה יותר הסבר:פנה באנגלית לפורום דיטיילינג בינלאומי
  7. SI3D טוב ביותר מהציפוי קשיח,עבר מבחן בחו"ל עד 20000 מייל עמיד ללא תחזוקה ובשטיפה רגילה כלומר עד 32000 ק"מ,עם תחזוקה הרבה יותר.בארץ ישווק לכל דורש רק אחרי אפריל 2016,כולל גם סטים שונים של 30 מל ו50 מל. עד היום נעשה רק לרכבי יוקרה שלא עושים אפילו 500 ק"מ,ביגלל זה אין עדין אינדיקציה על מוצר זה לרבים.מוצר זה יצא לעולם פחות מחצי שנה,לפני זה ישתמשו לרוב PROFESSIONAL או PREMIUYM. כל ציפוי קשיח מכל חברות חייב זמן "חיתוי" ,האומר:טמפרטורה מעל 20^ ללא אבק,שמש,מים. גיל צודק פה 100ׁׁׁׁ אחוז,יש דיטיילרים שמשתמשים עם תנורים,אינפא-אדום,פשוט אין לכולם מקום והזמן ואז משחררים רכב תוך שעה או שעתיים,עם כל הכבוד לשלומי,פה הוא לא צודק. דוגמא של אדי-יבגני עשה לו רכב עם אופטי קוט ורכב נישאר לכל הלילה סגור בחניון ללא מגע של מים,שמש,אבק,רוח ובטמפרטורה מעל 20^ מינימום לילה,יבגני ביקש זאת,נכון אדי.......
  8. מה התקציב שלך???אפשר לסים תמונות של הרכב??? מה הרמה שאתה רוצה לקבל??? כולם עובדים מ100ש עד 150ש לשעה כולל חומרים אפילו דיטיילרים שאין להם מקום משלהם לא לוקחים פחות מ100ש לשעה כולל מוכוני שטיפה ותחנות דלק.
  9. חברים:אל תעשו סלט... אופי קוט -ציפוי קשיח אמריקאי ננאולקס- נותן אופציות לציפוי גם קשיח וגם נוזלי -יצור גרמני ננוטק-ציפוי קשיח ממזרח,יש אומרים מקוריא או יפן כל ציפוי קשיח עדיף ומומלץ ליסום לפח נקי ולאחר פוליש וניקוי משומנים. לאסף משרשור הקודם שהיה בעיה לא בנאנו אלא שלא עשו פוליש מלא להורדת שריטות...נכון אסף???או שאני טועה???
  10. http://www.nanolex.de/ תראה באתר שלהם יש כמה סוגי ציפויים,יש נוזליים ויש כמה סוגים של קשחיים. מתוך נוזליים,אני משתמש בWASHCOAT מתוך קשיחיים,SPAY SEALANT PREMIUM או PROFESSIONAL SI3D שקובי ממליץ,עוד לא ניסיתי
  11. חפש בגוגל NANOLEX ISRAEL כל כמות מכל סוג יש במלאי הדרכה נותנים חינם http://www.nanolex.de/
  12. אני משתמש באותו מוצר רק מחברה אחרת http://www.monzacarcare.com/nanolex/new-nanolex-final-finish-detail-spray/0/
  13. מה עם מאזדה 3 ספיריט?
  14. למכרה ווקס פרימיום של WOLFGANG FUZION למי שיודע ומבין, לא ניפתח ולא היה בשמוש,עקב עודף מוצרים מוכר בהרבה פחות מה שעלה לי,מבקש 1200ש מצרף קישור,איסוף מפ"ת. http://www.autogeek.net/wolfgang-fuzion-carnauba-polymer-car-wax.html
  15. אני לא ספונסר של הפורום כמו שלומי,אני יכול להגיד שתבקר אצל כמה ותיבחר לרצונך ולפי תקציבך ומה הם נותנים עבור כל שקל שאתה משלם ועם איזה חומרים והאם משאירים רכב לזמן חיתוי,מומלץ 6-10שעות ללא מגע שמש,אבק האם עושים גם גנטים ויש שכן באותו כסף,האם נותנים לך דוגמיות לשמירה על רכב,כמו שמפו ואו גם אוטם נאנו,תבדוק. יש כמה דיטיילרים טובים קבל הצעה מכולם ותבחר לבד. אם אני יגיד על מישהו אז זה כמו יש לי מניות אצלו...לא. יש שאתה תיתחבר עם מישהו ואני לדוגמא לא יתחברתי, תבחר לבד,ושאל שאלות שאתה מעוניין. ככה לדעתי הוגן כלפי כולם וגם אלך. לשיקולך.
  16. א.הם לא דיטיילרים ובטח שלא מקצועניים כמו SWISSWAX או אלטר או GRUP DITELING אפילו לא קלין קאר. ב.יסום נאנו לא מיסמים לרכב עם סוורלים ובטח שלא עם שריטות ופוליש עדיו לפני נאנו מיעוד לרכב חדש חדש בלבד ונאנו שלהם לא ברמה של דיטיילר מקצועי כמו מאלו שיזכרתי קודם ג.הם מכון שטיפה וגם סים לב שבעוד תקופה לא יגיע אלך חיוב כלשהוא שהם כביכול טעו... ד.גם חומרים לשטיפה שלהם הם ככל רמה של תחנת דלק ולא כדיטיילינג מקצועי ה.אם הם היו ברמה לפחות מצפונית ולא רק מקצועית אז לא היו לוקחים תמונות עבודה של אחר ולא היו מציגים כשלהם. בקיצור:שטיפה עוד אכשהו טבל דיטיילינג.........לא לשקולך...
  17. חוץ משטיפה ידנית,לא לקחת מהם כלום....גם שטיפה ידנית לא לפי הכללים אבל נווו...לפחות מחיר אבל דיטיילינג-לא ובטח שלא נאנו...
  18. אפשר לעשות שכבה נוספת מינימום שעתיים ,דעתי 4 שעות מספיק ואפשר לעשות עוד שכבה. לגבי יסום בשמש ישירה,ממליץ לא בשמש ולא לאחר יסום שלא יעמוד בשמש ורק לאחר זמן חיתוי
  19. גם דעתי PL הכי טוב וגם עמיד וגם חיסכוני,אם ARIK או גיל רוצים לבדוק ולעשות השוואה,מוזמנים אלי בכל יום שישי. דעתי PL יותר טוב מCG JETSIL גם.
×
×
  • תוכן חדש...