Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. רגע.... בחור שאל שאלה:האם אפשרי להישמש בפיסטולט לציפוי במקום מריחה??? על כך עניתי בפריטים יותר מידוייקים ש כן....ואכן אפשר. לא היה שאלה של עלות או של חברה כלשהיא!!! מחיפוש מהיר בפייס בוק סמתי תמונות ואכן עכשיו מצאתי וידיאו מעוד דיטיילר בארץ וגם מדיטיילר בחו"ל אשר כן משתמשים בשיטה זו כפיסטולט לציפוי רכב ואו גנטים גם. זאת הייתה שאלה של פותח שרשור.https://www.facebook.com/AutoFXWA/videos/914435335276621/?fref=nf https://www.facebook.com/detailingroup/?fref=ts
  2. למה ישר מטעה??? בארץ משתמשים עם פיסטולט לגג קבריו ואכן סמתי תמונות מדיטיילרים בארץ. MODESTA אכן משתמש גם לרכב שלם ותמונות אלו סמתי וגם תנורים. ראייתי גם ווידיאו פעם בפייסבוק.אכן יש שיטה כזו,אני לא צריך לשכנע אותך.
  3. עלות נאנו יכול לנועה אכן 300ש ל 30 מל ויש 300ש ל 200 מל יש הרבה יצרנים מימדינות שונות,אמריקאיות,אירופאיות וגם מימזרח הרחוק, עגב מאד פופולרי במזרח הרחוק וחלק מאירופה כן לעשות ריסוס עם פיסטולט בתנאיים מתאיימים.
  4. אכן יש שעושים ציפוי נאנו בריסוס עם פיסטולט בעולם וגם בארץ,מי פה יש הרבה שאלות: 1-יש לך מקום סגור סטרילי??? 2-או חדר צבע??? 3-תנורים (אינפרא-אדום)??? 4-יש לך ידע בצביע??? 5-ציוד מתאים לריסוס,עם דיזה קטנה??? עלות חומר נאנו מכל חברה שהיא היא פי כמה,אבל אכן שווה את השקעה. 6-הטיפת רכב מקצועית מומלצת,קומפרסור מינימום 100ליטר,פילטרים ועוד... 7-טמפרטורה +25 לאורך מינימום 6-8 שעות,אפילו יותר, עגב זאת ניקודה חשובה ליסום כל סוג של נאנו,חובה מינימום 6-12 שעות במקום סטרילי ללא מגע שמש,אבק,מים ואם אין תנורים אז מזגן או מינימום לא לשחרר רכב מייד עם יסום נאנו(את הניקודה זו אף פעם אף אחד אצלנו פה בפורום לא מזכיר) וכן חשוב עלות בריסוס פי כמה יותר יקרה. ראיתי בארץ שעושים נאנו בריסוס לכל הרכב וביקר לגג מבד כמו קבריו.
  5. חברה מה קורה לכם,הרי SCHOLL CONCEPTS כבר כמה שנים יש בארץ,יש יבואן רשמי ואפשר לקבל דוגמיות חינם מכל חומר,גם שלומי רוכש מיבואן,אני אישית ניסיתי לא מעט מחומרים אלו ומאד מרוצה,את תוצאות שמפו עם ווקס נוזלי עליתי פה בפורום,נכון שמחירים קצת יותר יקרים מCG אבל חומרים חיסכוניים ונותנים תוצאות מרשימות.
  6. שלום לכולם! ברצוני לקבל חוות דעת על רכישת בקליות אחוריות למאזדה 3 האצבק, זה הלינק: http://www.ebay.com/itm/Mazda-3-Mazda3-Axela-2003-2009-03-09-5Dr-Hatchback-LED-Tail-Rear-Light-Black-/360568289668?hash=item53f38b7984&vxp=mtr האם לדעתכם תיהיה לי בעיה להביא אותם ארצה? תודה לעוזרים!
  7. אלי,אם תבקר בפ"ת,יתן לך לנסות חינם,מכל חומר שיש לי,אבל גם מיעקב או ממשה מאוטוסטור יש את כל חומרים ולדעתי אפשר לקבל דוגמיות חינם לניסיון,אני קיבלתי מיעקב.
  8. תודה יוגב,אני מתעניין הרבה בתחום הדיטיילינג,מנסה חומרים שונים ומה שניראה לי משתמש, עגב קיבלתי קודם דוגמיות חינם לבדיקה ולניסיון ואחרי שבדקתי רכשתי,לדעתי כך עדיף,לא???
  9. לא יכול למדוד בידיוק,ניראה לי שישתמשתי כ30 מל בערך אולי 40 מל,אך לא חסכתי מהחומר. יבנתי שאפשר לסים חצי ממה שישתמשתי,אז יכול להספיק בין 20 עד 25 יסומים לרכב כמו שלי.
  10. אם אתה מבסוט מבחינת הנאמנות של הרכב אין טעם להחליף כרגע. אבל זה לשיקול שלך, ב20 אלף לא תימצא שיפור ניכר.
  11. חשבתי שמדובר על ספיריט, צודק.
  12. אין מבין מבעל הניסיון, אצלי הם מורכבים באוטו חוויה!
  13. שמע לי. לך תחפש מאזדה לאנטיס שנת 02-04 1600/1800, אין וכמעט שמורות בארצנו אבל זה שווה את המאמץ. (להיזהר מסוחרים)
  14. בבעלותי מאזדה 3 ספיריט שנת 2006 האצב'ק, להשם אך ורק TOYO R32 אחיזה איכות בשמיים!
  15. I30 בתקציב שלך? יש סיבה אם ויש I30 בתקציב שלו.
  16. מה זה יהיה משנה לך קנית כבר.
  17. מאזדה 3 ספיריט 04-09 צורה ישנה. קשה למצוא במצב סביר אבל צריך להתאמץ.
  18. קנית כבר את הרכב? אז למה אתה בא ורוצה לקבל חוות דעת. סע בדרכים טובות.
  19. יש גם אופציה שכזאת שגם רכב שהיה ליסינג/השכרה לשעבר סביר להניח שגם סוחר.
×
×
  • תוכן חדש...