יאיר_עזר
-
הודעות
453 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר
-
אוטם צבע לרכב לבן
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של or6699 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
OR6699 תבוא אלי אני יתן לך לנסות ולהשוואה PL וCG ותחליט לבד, דעתי PL פרימיום ושווה אותן כסף ואכן מינימום ללא תחזוקה 6-8 חודשים בחול הוא עד 12 חודשים וחיסכוני מאד,כל יסום ידני עד 30-40 מל אפשר לחזק עם QD שלהם אז יצא הרבה יותר זמן מ6-8 חודשים חבל שחבר פורום אבישי שהוא מיתמחה בPL,לא עונה לך הכל בפרטי פרטים. -
אוטם צבע בעל עמידות גבוהה.
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של ArikC בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חברים,בואו אלי ביום שישי כלשהוא,אני יארגן לכם כל חומר לניסוי ולהשוואה גם PL וגם MANZERNA או CG אפילו SCHOLL -
כל אחד ושיקולים שלו לחומר שהוא בוחר וזה טוב,אנו במדינה דימוקרטית. אני ניסיתי כמה חברות ונעצרתי היום בSCOLL,מוכן לתת לניסיון לכל מי שמעוניין לבדוק ולהשוות,יש לי מספיק,גם פיניש מט וגם מבריק,נכל על בסיס מים. אני מפ"ת.
-
אוטם צבע איכותי
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של CarAddict בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חברים,MASTER SEALENT אין 250 מל. יש 50-100-200 או 500 מל לרכב רגיל משתמשים 25-30מל במכונה ידני 30-40 מל לפי נתונים:זהו אוטם קרמי עם % קרנובה גבוהה מאד, ומוסיף כמה מיקרונים לעובי הלכה,אני לא מדדתי,לא יודע. אם תירגמתי נכון,מצרף קישורים על המוצר, עגב באתרים ופורומים בחו'ל לדיטיילינג,אוטם זה ניחשב מי שורה ראשונה. http://www.theultimatefinish.co.uk/polish-angel/master-sealant-the-original.aspx http://www.polishangel.us/collections/sealant/products/polish-angel-master-sealant-the-original -
מבריק החישוקים האולטימטיבי
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של ceyal בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
גם אצלי אחרי שטיפה שהגאנט נקי והכל נקי באזור זה הדבר שמכער ניסתי הרבה חומרים גם חומרים חזקים יעודים לג'אנטים וזה לא ירד, אבל יש חומר כימי שמוריד את זה אבל צריך לעבוד בזהירות קוראים לחומר WD-40 הוא מוריד אבל צריך לעבוד עם מברשת (החומר לא פוגע בג'אנט). -
אוטם צבע איכותי
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של CarAddict בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לי יש ניסיון עם MASTER SEALENT של פוליש אנגל,אז ככה: עמידות ממוצעת עד 12 חודשים,ברק גבוהה מאד,חיסכוני ביותר כלומר 2 טיפות קטנות לחצי מחסה מנוע,אפשרי יסום ידני וגם במכונה במהירות בינוניית עם פד רך המיעד ליסום ווקס. קל לניגוב וחומר זה מבוסס על ווקס קרנובה,בעצם כל חומרים של פוליש אנגל כולל QD ופולישים עם ברק גבוהה מאד על בסיס קרנובה % יחסית גבוהה. ממליץ לפני MASTER FINAL POLISH,זהו פוליש עדין עם פד בינוני הבעיה שלא תמיד יש אותו במלאי,בפעם אחרונה רציתי לקנות אותו אבל למשה לא היה. לAUTO FINESSE איו לי ניסיון -
לLISHAINA כניראה שלא יבנתה את כוונתי, פותח שרשור,נתן תקציב,אז לפי ניסיון והידע ימלצתי לחפש דיטיילר לאותו תקציב....זהו. אכן כל הדיטיילרים כולל אותי (אני לומד) מתקציבים כל עבודה שזהו בערך שעות + חומרים ומקום....וזה מ100ש מינימום. גם ניקולאי או קלין קאר או שלומי(עגב אנו ניפגשים עם שלומי כמעט כל סוף שבוע,כי אנו משכרים מקום מאותו איש),גם חישוב שלו של שלומי +- לפי שעות כולל חומרים.פעם קלין קאר עשו לי רכב,אבל אז לא הייתי מבין בדיטיילינג, בטח שלא הייה מושלם אפילו רחוק מאד ממושלם וגם גבו כ1200ש ועבדו על רכב כ10שעות,היום לי יש ניסיון עם כל חומרים שנימכרים בארץ ואני ניפגש עם הרבה דיטיילרים וכולם בסופו של דבר עושים חישוב כמה שעות ועם איזה חומרים עבדו ושזה מיסתכם מינימום כ100ש לשעה ואם לפותח שרשוש יש תקציב אז שיחפש איפה שמתאים לו....בהצלחה.
-
מקום סגור לצביעת רכב
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של Dark Crystal בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש תקציב??? מהם הדרישות???יש לך כל ציוד כולל קומפרסור ואקדחים לצבע???יש לך שואב לעבודות פחחות??? -
פוליש וקס
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של Mor Mary בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה התקציב שלך??? -
עלות החלפת כריות בולמים. (עריכה: מאזדה 3 2006)
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של יאיר_עזר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא אבל אני יכול לברר -
עלות החלפת כריות בולמים. (עריכה: מאזדה 3 2006)
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של יאיר_עזר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את המכלול של הגומיה וכל השאר ללא בולמים. -
עלות החלפת כריות בולמים. (עריכה: מאזדה 3 2006)
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של יאיר_עזר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נתנו לי הצעת מחיר של חלקים מקוריים + עובדה בסה"כ של מחיר 1800 ש"ח כולל מע"מ. -
עלות החלפת כריות בולמים. (עריכה: מאזדה 3 2006)
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של יאיר_עזר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דגם הרכב הוא מאזדה 3 האצבק ספיריט שנת 2006. הכל נבדק ונמצא תקלה בכריות בולמים. -
שלום לכולם. עקב רעשים במערכת ההגיוי לקחתי את הרכב לבידקה במוסך שי לי מאזדה פורד באור יהודה, וגילו לי שם בעיה עם הכריות של הבולמים. רציתי לברר איתכם מה העלות פלוס מינוס של התיקון הזה עם חלקים מקוריים + עבודה. תודה מראש לעוזרים.
-
ווקס לרכב שחור מט
יאיר_עזר פרסם הודעה בנושא של humble55 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממליץ על סט שמפו ואוטם צבע מיוחד לצבע מט מיוצר בגרמניה ויש בארץ אחד הטובים בעולם. ראיתי באוטוסטור ויש עוד לא מעט משווקים ובטח אמור להיות זמין אצל יבואן. אני משתמש מחברה הזו וממליץ בחום. -
אני משתמש בשמפו שלהם כל שבוע,עלות שמפו כ90ש ולכל שטיפה אולך כ20 מל +כחצי ליטר מים אני משתמש עם אקדח קצף(SNOW FOAM)אבל אפשר גם בשיטה של 2 דליים,שמפו שגם מנקה וגם נותן הגנה,יש לו % קרנובה די גבוהה ולאחר ניגוב SW-20 שזהו ווקס/אוטם נוזלי בספריי כQD אחרי שבדקתי הרבה מוצרים,הם הכי טובים לדעתי,פעם פתחתי שרשור על כך וצירפתי תמונות ווידיאו.
-
שוב ומהתחלה: לI.G עכשיו ברור לך שיש אופציה שימוש בפיסטולט לציפוי נאנו.לא אוטם. עכשיו דיברת על סוגי חברות ועלותם. כגון:ג'יטכניק C1,אופטיקוט,מודסטה,נאנולקס,א'קוורץ או סי קוורץ או קארמיק פרו...יש עוד כNANOSKIN,GELEON ועוד... כולם ציפוי נאנו ולא אוטם פשוט שיגדרתה...יש שיעוד שלהם לפח ויש לבד קבריו ולעור או לבד או לפסטיק אפילו. אנו לא מדברים עכשיו על עלות של כל אחד בניפרד רק כיש אופציה ליסום אותם כרסוס בספריי או איירוברש או בפיסטולט וכל אחד משמייסם אותו חומר בוחר מה מתאים לו אישית לפי שיקולים שלו אישיים,כגון דיטיילינג גרופ מישמש בקרמיק פרו או אלטר בנאנולקס או PDR בס'יקוורץ. נכון שיש מצב לביזבוז חומר ולא לכל אחד יש מקום וציוד מתאים ליסום בפיסטולט. זה מה שרציתי להגיד ולא יכנס לעלות של כל חברה וחברה.
