שבת שלום,
אתמול ביצעתי שטיפה למנוע במכון שטיפה חשוב לציין שפעמיים עברו על המנוע שטיפה עם חומר מתיז וג׳רניק כשהאוטו מונע,
והתחלתי לשמוע רעשים של תיקתוקים בטורים נמוכים האוטו מסוג מאזדה 3 ספיריט 2006.
תודה לעוזרים!
שלום לכולם,
החלטתי להקפיא בנאתיים לגבי הדיטיילינג בעקבות פגיעת הטמבון הקדמי,
הזק הוא שבר בול מתחת לגריל המרכזי במגן דרוש החלפת הטמבון,
האם יש אפשרות להשיג טמבון קדמי מקורי?
מדובר ברכב מסוג- מאזדה 3 האצבק 2006.
תודה מראש לעוזרים!
אני מוכן להשקיע גג 1500 ש"ח על דיטיילינג פנימי וחיצוני ברמה גבוהה,
לחדש באופן כללי את פנים הרכב ואת כל החוץ באופן יסודי + לחדש את תא המנוע ואת כל האגן מתחת לרכב,
נתקלתי במודעה ביד 2 במאזדה 3 ספיריט 2006 יד 2 עם 44 אלף ק"מ היא טוענת שהאוטו היה של אבא שלה והיא רוצה 47,600 שקל שהוא מעל מהמחירון הרשמי של יצחק לוי היא טוענת שהיא הסתכלה על המחירון של יד 2.
חשבתי לדבר איתה מוצאי שבת על כיוון של 42 אלף.
מה אתם אומרים?
עידכון קטן,
במקרה נכנסתי לאתר ליסינג בכדי למצוא אולי שם את הכלה, והייתה שם מאזדה 3 ספיריט שנת 2006 עם 91K ק"מ צבע ירוק,
האוטו כרגע בהכנה לאוטו היו רק תיקוני צבע בפגושים הקדמי והאחורי האוטו בבעלות פרטית טופל כל חייו במוסך מורשה,
האוטו בבעלות פרטית יד 1, קבלתי הצעה של 40 אלף על האוטו, מה אתם אומרים?
הדילמה שלי היא שאין פגיעת שסי, וחוץ מהתקלות הנ"ל שיש אין משהו חריג אחר כמו המחלה של הרכב כגון התושבות מנוע וכו.
אשמח לקבל את עזרתכם בלמצוא כבר כזה הנ"ל,
תודה לעוזרים!
עידכון תוצאות בדיקה:
יש להחליף 2 משלושים בין המנוע והגיר (לא עובר טסט) + האוטו עבר תאונה הוחלף מכסה מנוע, טמבון קדמי, וכנף קדמית ימנית, לרכב יש מצבר למשאית (לא תקין).
יש לציין שהאוטו צריך להעבור טסט עוד חודש, הוא דורש מחיר מחירון שהוא 35K ולא מורי שקל.
מה אתם אומרים?
שלום לכולם!
ברצוני לקבל מכם חוות דעת לגבי רכב מסוג מאזדה 3 ספיריט משנתון 04-06,
אני כבר מחפש מעל חצי שנה רכב כזה במצב חדש בלי שום שיפורים והתעללויות למינהם ואני מתחיל להתייאש,
רציתי לשאול אתכם האם יש כאלה רכבים שלא עברו התעללות? והאם בכלל שווה המאמץ של החיפוש?
תודה מראש לעוזרים!