שלום לכולם,
אני מחפש רדיו דיסק של pioneer P80MP במצב יחסית חדש שמור. מוכן לשלם עבורו בסביבות ה500 ~ 600 שקל נ"ל,
למעוניינים למכור אנא שלחו לי הודעה פרטית,
תודה והמשך יום נעים.
אני מעוניין לייבא BMW X5 בסביבות שנת 2007-09 מצאתי כמה מאתר EBAY נראות לי נחמדות ובמחיר טוב (המחיר המוגבל שלי הוא עד גג 380 אלף שקל), הנה:
1:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-BMW-X5-4-8I-NAV-SPRT-TECH-3RD-ROW-HEAT-STS-CAM-TV_W0QQitemZ310147777681QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item48363f8491&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A12%7C39%3A1%7C72%3A317%7C240%3A1308
2:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-X5-REAR-ENTERTAINMENT-SPORT-TECHNOLOGY-NO-RESERVE_W0QQitemZ120431793051QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item1c0a4b539b&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A12%7C39%3A1%7C72%3A317%7C240%3A1308
מה אתם אומרים????? זה דחוף חבר'ה!!!!