Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. שלום לכולם וחג שמח! ברצוני לקנות קוילאוברים + ספייסרים ל- VW GOLF MK4 GTI, משהו שינמיך את הרכב ואתן רווח בגלגלים שהם קצת יצאו ויהיו בשיפוע יפה, בקיצור על מה אתם ממליצים סוג מסויים ומקום קנייה והתקנה יש לכם משהו להמליץ לי? תודה מראש לעוזרים!
  2. תודה אחי! יש עוד מקומות שאתם ממליצים לי עלייהם ללכת ולשאול? אני כבר רוצה להביא את הג'אנט הנ"ל!!
  3. שלום לכולם וחג שמח וכשר! אני די המון זמן מחפש ג'אנט מסויים שאני לא יודע את שמו המלא והמדוייק, והייתי רוצה לדעת האם יישנה את האפשרות להזמין את הג'אנט הנ"ל, הנה הלינק: http://www.performanceplustire.com/products/wheels/searchType/searchByBrand/manufacturerID/8/productID/4348 תודה מראש לעוזרים!!!! (זה חשוב לי נורא!)
  4. שלום לכוללם!! אני חייב את עזרתכם לאיתור חברת הגנטים "אמר" במיוחד את הגנטים שלהם עם ציפוי ניקל! תודה לעוזרים!
  5. לא אכפת לי שזה יד שניה העיקר שיהיה עוצמה בעיקר בסאבים, המחיר שציינתי כולל הכל!
  6. שלום לכולם!, ברצוני לקנות מערכת חדשה לרכב מדובר ברכב מסוג VW GOLF MK4, התקציב שלי הוא עד 6,500 שקל בלבד! אני מעוניין ב2 סאבים איכותיים וטובים בחרתי את "Lanzar MAX12" עם תיבה מקורית. על שאר הריכיבים אין לי מושג רק לגבי הסאבים אני סגור! תודה לעוזרים מראש!
  7. אני מוכרח לציין שזה נראה ונשמע טוב מאוד! כמה יעלה לי פוליש ווקס על כל האוטו + שטיפת כל האוטו + כל הפנים?
  8. מישהו יכול לתת לי תשובה סופית על איזה חלקים הוא יכול להמליץ ועל מקום התקנה טוב? תודה מראש!
  9. בוא תגיד מה עליי לעשות ותגיד לי כמה זה יעלה לי? תודה מראש!
  10. חחח כן 40 מ"מ, ואני רוצה רוצה להנמיך את הרכב עם בלמים מקוריים, לא אכפת לי קשיחות העיקר האיכות, וזה התוצאה שאני רוצה להגיע: התקציב הוא עד 3000 שקל.
  11. שלום לכולם, יש לי רכב VW GOLF GTI 03 עם 3 דלתות ואני מחפש ספייסרים וקפיצי הנמכה להורדת הרכב לכ- 40 ס"מ, אשמח אם תתנו לי הצעות טובות! תודה מראש לעוזרים!
  12. מישהו?, זה חשוב אני מתכוון לעשות את זה יום ראשון. תודה לעוזרים!
  13. יש לך מקום טוב שאתה ממליץ לי עליו אני גם רוצה עוד דברים וגם הנמכה איכותית טובה, יש לך להמליץ לי על מישהו טוב שתעסק בזה?
  14. שלום לכולם וסוף שבוע נפלא, ברשותי גולף דור 4, ויש כמה חלקים כלשכהם שאני רוצה ללקנות ואם צריך לייבא אותם, הנה החלקים הנ"ל שאני רוצה להביא: ואני ורצה גם קפיצי הנמכה לרכב יש מישהו שמבים בזה שיכול לעזור לי? תודה מראש לעוזרים!!!
  15. סליחה, זה הגנ'ט: תודה לעוזרים!
  16. מחפש גנ'ט ל- BMW M3 92-98 במצב חדש, הנה תמונה: תודה לעוזרים!
  17. שלום לכולם וסוף שבוע נפלא, ברצוני לפרק טמבון אחורי, ופגוש, ואגזוז, ולהרכיב חדשים, מדובר בBMW קופה סדרה 3 שנת 99. אני באתי אלייכם שתמליצו לי על בעל מקצוע אמין טוב ומקצועי אני רוצה שזה יראה כמו שזה בא מהחברה ממש חדש ושישב טוב. אשמח אם תעזרו לי בנושא, תודה מראש!
  18. אני קצת נוטה לגולף ג'ינריישן 2.0 ליטר שנת 03-04, מה אתם חושבים?
  19. שלום וסוף שבוע מהנה לכולם, אני מחפש רכב ב- 60 אלף שקל חשבתי על איזה גולף שנת 2003-04 מנוע 2.0 ליטר שמורה עם ק"מ נמוך על מה אתם ממליצים? תודה מראש!
  20. מחפש רדיו דיסק של חברת pioneer משהו בסגנון ה- "DEHP-6950IB", מחיר אתם תציעו ואני אשקול, דרכים ליצירת קצר: הודעה פרטית, או מס' פלא: 052-7587988 תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...