Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. הציעו לי את המערכת הבאה: (רכב בורה) רדיו דיסק: Pioneer DEHP7150UB מגבר: HP1D MONO 1000RMS מגבר 2: HP4X 100RMSX4 סט קומפוננט: HERTZ IE ENERJY 125RMSX2 רמקולים: ENERGY IX690 סאב וופר: ROKPORD P3 500RMSX2 מה אתם חושבים?
  2. אם זה יהיה משמעותי אני מוכן לחרוג ל10K אבל זה תקציב סופי כי יש לי להחליף 4 צמיגים ברכב.
  3. מחר אני צריך ללכת לקנות (לפי מה שקבענו). צריל לשנות דברים, אולי תציעו לי אתם משהו?
  4. 1000 שקל, כל מגבר זה 1000W כל אחד וכל המערכת עצמה היא 2800W משהו כזה..... שמעתי אותם אצל חבר שלי שהמליץ לי על מישהו וואלה הם נשמעים קטלניים!
  5. הצעת מערכת אודיו חדשה: (ונראה לי שאת זה אני קונה!!! =]) רדיו דיסק: Pioneer DEHP7150UB קומפננט: MOREL ELATE 6 2 מגברים של: LANZAR VIBE416 1000W 4X125RMS 2 סאב וופרים של: JBL GTO1502D סה"כ: 8,145 ש"ח מה אתם אומרים?
  6. איך הרדיו דיסק שהמליצו לי עליו? (PIONEER DEH-P7150UB)
  7. אתם לא מבינים אין רגע חרא יש לי עכשיו שיירה של מכוניות שנוהגים בהם חברים שלי 4 מכוניות בפול ווליום עוברים מול החלון של הבית שלי ואני פה במחשב!
  8. חסכתי את הנשמה בישביל ה8K האלה.
  9. בבקשה אנא עוד הצעות!!!!!
  10. יש מצב אני מגיע מהסיבה שאני מעוניין לקנות מערכת אודיו שלמה ב- 8K (לבורה היפה שלי). אני מקווה לצאת מהמפגש עם מערכת סגורה ומקווה ששתסבירו לי את כל הנושא הזה של אודיו לרכב.
  11. הבעיה שאני חתמתי על 3 ימיי חופש ראשון שני שלישי, אז בימים האלה אני יקנה כבר מערכת.
  12. בבקשה תבנו לי מערכת טובה לתקציב. (8K)
  13. אין יל שמץ במערכת אודיו לרכב אני בעיקר שומע מזרחית וכאלה, יש מצב אתם מארגנים לי הצעה של מערכת משהו ב8K כולל הרכבה וכיוון, אני נהג חדש וחייל אני רוצה להתפרק קצת על מערכת אודיו טובה וחזקה שתרעיד את הרכב.
  14. הלכתי לחנות של חבר של חבר שלי והוא הציע לי את המערכת הבאה: (למעוניינים יש לי רכב בורה 2002) רדיו דיסק: PIONEER DEH-P7150UB רמקולים: PIONEER TSA6992S 6X9 רמוקלים: PIONEER TSA1682S 6.5 X3 (ב- 4 דלתות ו2- מקדימה) מגבר: JBL GTO1004 X3 סאב וופר: JBL GTO1502D X2 סה"כ: 7,747 ש"ח. (כולל התקנה + כיוון + תיבה לסאבים)
  15. אני רוצה לייבא ג'יף מרצדס בחצי מיליון שקל. מה אתם אומרים על זה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BRAND-NEW-2009-ML63-AMG-6-000-off-MSRP_W0QQitemZ220421628082QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item33522720b2&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A317%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1308
  16. אפשר להביא סובארו B4 ב70K
  17. ביום שישי קניתי הונדה סיויק שנת 95 מנוע ויטק, אני רוצה להשם לה פנסים, ניקלים, מגנסיום 17", ומה שאתם מציעים שישפר את היופי הרכב עד 10K. תודה לעוזרים!
  18. רכב שהחלום שלי להביא זה BMW M5
  19. אני מעוניין ברכב BMW M5, ובארץ קשה למצוא כאלה הקיצר ננכתי לאייבי ומצאתי רכב שאני מאוד מסוקרן לגביו (דרך אגב תקציב 250,000 ש"ח +-) הנה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p3907.m29&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2&item=140309960724&category=133182&viewitem=
  20. זה רכב של ההורים. אבל הרוב הרכב אצלי כי העבודה של אמא שלי מטר מהבית שלה.
  21. שלום לכולם, יש לי תקציב 35,000 שקל ואני מעוניין לשפר את הרכב שלי (מאזדה 6 גירסאת פרמיום 2300 סמ"ק 4 דלתות) אני מעוניין בחוות דעת והצעות לשיפור הרכב ( כן, אני די חובבן) תודה מראש.
  22. עזוב אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** אני בצבא והכל אני רוצה סוף סוף מערכת כמו של בן אדם. תעריך לי כמה אתה חשוב שיעלה לי התקנה ותבנה לי מערכת מושלמת לתקציב, כי אין לי זמן לבדיקות והכל. תודה.
  23. מערכת הכוללת: רדיו דיסק (רצוי של חברת פיונר), רמקולים (ביצה), קומפננט,2 מגברים, 2 סאבים. עכשיו יש לי בעיה יש לי מאזדה 6 (לבנה 2,300 סמ"ק למעוניינים) ויש לי פאנל כזה של מערכת מובנת, מה עושים עם זה? תודה לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...