-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
יש ריחות שניתן להפיג ויש ריחות שכנראה לא יעלמו לעולם. מקורות של ריח יכולים להיות לכלוך אורגני שמתפרק ברכב (נוזלים שנספגו בריפוד, עקבות שומן, שאריות מזון וכיוצ) את אלו ניתן להסיר בנקיון יסודי של פנים הרכב. כשאני אומר יסודי מדובר על ממש שטיפה וכיבוס של הריפודים והדיפונים בהרבה מים ואבקת כביסה, ושאיבה עם שואב אבק שיודע למשוך נוזלים. יש אינספור סרטונים ברשת לאיך עושים דיפ-קלין לפנים רכב. אבל- יש ריחות שקשה מאוד להסיר. מדובר על חלקים בסלון הרכב שעוברים שינויים כימים הגורמים להפצת ריח במשך התהליך. לדוגמא פלסטיק שמתפרק מהשמש, ספוגים (שעשוים ע"פ מתרכובות פוליאוריתן) שמתישנים, חומרי דיפון פנימיים ושטיחים שספחו לחות וגידלו מצע של בקטריות/עובש , ריפודי עור שאיבדו את חומרי השימור המקוריים שלהם וכו'. במקרים רבים התופעה קיימת ברכבים ישנים בהם נעשה שימוש בחומרי דיפון אורגניים (למשל חומרי ריפוד שמקורם בשער סוס, או קנבס וכיוצ) והם המקור לתופעה של "ריח של רכב ישן" (תתפלא -יש כאלו שמכורים לריח הזה..) אם פנים הרכב מלוכלך תתחיל בניקוי עמוק של כל הריפודים והדיפונים. תחשוב שאתה מעביר אותם כביסה אז אל תתבייש להשתמש בהרבה מים ואבקת כביסה או חומרי ניקוי עדינים יותר. תן למים והסבון אשכרה לחלחל אל הריפוד ולהקשר ללכלוך - ואז תשאב אותו. כנל לשטיח ודיפוני הרכב. זאת עבודה קשה (מנסיון - עשיתי זאת בכמה וכמה רכבי אספנות) אבל משתלמת. ריסוס של מרכך כביסה על השטיחים בסיום העבודה יכול להטיב מעט את הבעיה.
-
אצלי במרצדס מותקנים צמיגים במידה הזו , הצמיגים הם nitto invo ומעבר לאחיזה מצויינת ועיצוב נהדר הם שקטים ביותר. אולי זה הרכב (ואולי לא) אבל ממליץ בחום.
-
יש מצב שהימאהה הזה היה שלי פעם...
-
למכירה : BMW R80 G/Sשנת 82. אופנוע מקורי ביותר, עבר שיפוץ כולל ומקיף. במצב מזהיר - על סף תצוגה. נוסע נהדר כמו ש BMW צריך להיות. רישיונות אספנות. מחיר 47000 ₪ היריעה קצרה מלפרט לכן לפרטים נוספים - אורן 0547999404
-
שוק עתיק: מכירה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
למכירה : BMW R80 G/Sשנת 82. אופנוע מקורי ביותר, עבר שיפוץ כולל ומקיף. במצב מזהיר - על סף תצוגה. נוסע נהדר כמו ש BMW צריך להיות. רישיונות אספנות. מחיר 47000 ₪ היריעה קצרה מלפרט לכן לפרטים נוספים - אורן 0547999404 -
אפשרי לתקן - על ידי החלפת המיכל
-
אם מכל האמור בשרשור אתה מקבל תמונה אפורה - אז דע שזה ממש לא חייב להיות כך. אני נהנה בטירוף מהרכב שלי, ועד כה ההוצאות לא בשמיים - וגם מה שהיה היה ממהלכים יזומים. מאידך התמורה שהרכב נותן, חווית הנהיגה, האיכות של כל מה שמסביבך - את זה לא תמצא ברכבים אחרים. לא סתם נאמר שאם נהגת על מרצדס כבר לא תוכל לרדת משם לשום דבר אחר. לגבי עלויות אחזקה - זה תלוי במוסך, ביכולות שלך, במזל - ובעיקר במצב של הרכב שאתה קונה. דע לך זאת: מנועים של מרצדס אמינים. מאוד אמינים. גירים של מרצדס אמינים. מאוד אמינים. מרצדס זה רכב אמין. מאוד אמין. אמנם תשמע סיפורי אימה מהאנשים הסובבים אותך - אבל תמיד תשאל - מי מהם באמת החזיק מרצדס ועל מה הסיפורים שלו נשענים? הרי 90 אחוז מנותני העצות לא באמת יודעים ממקור ראשון ולא אתפלא אם חלקם אפילו לא נהג במרצדס רחמנא ליצלן... בוא נגיד שאם הייתי מקשיב לסיפורי מעשיות - לא הייתי נוגע בהרבה מכוניות מסביבי , ואת להקת המקוננים שמעתי גם אני כשהלכתי לקנות מרצדס. מאז קניתי עוד אחת וגם שני אחי קנו אחת לכל אחד. ברוך השם כולם מרוצים. הכל בחיים זה פרופורציות וקנה מידה. אל תצפה לעלויות תחזוקה של סובארו ליאונה שנת 88 מצד שני לא תבכה כמו רוכשי VAG למינהם. רוצה ללכת על בטוח? תקנה טויוטה. ואז תסבול בשקט. שלוש נקודות שיביאו אותך להנות מהרכב: 1. נקודת מוצא טובה - היינו רכב שמור. 2. מוסך לא מורשה יבואן שמתמחה במרצדס. (יש לי המלצה אם תרצה בפרטי) 3. יכולת להביא חלפים יקרים לבד. תזכור - חלפים למרצדס יקרים מאוד בארץ. כשאני אומר בארץ זה בישראל. אז מה שיקר פשוט תביא מחו"ל. בהצלחה. נ.ב. הנה סרטון בנושא: הסרטון הוא ראשון בסדרה של סרטונים - מומליץ לך לראות את כולם, ובכלל את יתר הסרטונים של הבחור ביוטיוב.
-
אני מחזיק במרצדס CLK שנת 2001 והיא החליפה מרצדס 230CE שנת 84 הנה כמה עצות מנסיון: 1) לרכוש אך ורק -חוזר שוב- אך ורק רכב שמור שטופל היטב גם אם נדרש מחיר גבוה עבורו. אין דבר יותר יקר ממרצדס שקנית בזול. 2) מרצדס שמורה ומטופלת בת 12-15 שנה נותנת תמורה מעולה -לעיתים הרבה מעבר למכוניות חדשות. מאידך הטיפולים והאחזקה לא בצד הזול של הסקאלה, וכך גם החלפים - אבל תתפלא - לא הרבה מעבר לאחזקת רכב אחר, בטוח שלא כמו בסיפורי האימה שבטח יושבים לאדם הממוצע בראש למשמע השם מרצדס. 3) כשחיפשתי את שלי נאמר לי על ידי המוסך שלי -עליהם אני סומך עד-מאוד כי מנועי הקומפרסור נהדרים עד שהם מתחילים לעשות בעיות ... ואז זה נהייה לא נעים. אני נמנעתי והלכתי על ה 320 האטמוספרי ומאז אני מחייך כל פעם שאני נכנס לרכב. 4) מעולם לא טיפלתי במוסכי החברה ולא ראיתי בזה צורך. יש בסביבתי מוסכים פרטיים מתמחים שעושים עבודה מצויינת במחירים סבירים והרגשה חברית. מעבר לזה אם תרצה עוד עזרה צור קשר בה״פ
-
תמחור במוסך - האם מוצדק? [כותרת נערכה]
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Omer Golan בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לעניות דעתי רמאי זה מישהו ש: 1) אומר שצריך לעשות משהו -ולא צריך באמת לעשות; ו/או: 2) אומר שעשה משהו - ולא באמת עשה; ו/או: 3) מחייב על משהו מעבר למה שהוא אמור לעלות. כל מה שלא נכלל למעלה לדעתי איננה רמאות אלא בגדר מתן שירות לא טוב/הוגן כשזה כשלעצמו לא טוב- אבל זו לא רמאות. עכשיו תראה אם אתה עונה ״כן״ על אחד הסעיפים ותחליט. -
tomayto tomahto בלה בלה בלה.... כשנסעתי ב w123 קופה אנשים היו אומרים אידי אמין .. אין באמת טעם להסביר
-
שוק עתיק: מכירה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
למכירה: פיאט 133 שנת 79. קצת נתונים: נפח מנוע 850, מנוע אחורי, הנעה אחורית. גיר ידני 4 הילוכים. יד שניה בניירת (אני בעלים שלישי אם זה משנה למישהו..) הרכב נרכש כפרויקט שיפוץ שכנראה לא יצא לפועל עקב ריבוי פרויקטים חדשים. הרכב שלם וישנם יחסית רק מעט חוסרים (פנסים אחוריים..), בכל מקרה איביי די מלא בחלקי חילוף זולים. סה"כ נשמר קצת כמו קפסולת זמן. הרכב "ישב" 15 שנה, אבל כשהגיע אלי הנעתי אותו די בקלות, יש כמובן הרבה מה לעשות, ישנן חלודות אופייניות אבל ממש לא הרבה - סה"כ הבודי במצב טוב . בקיצור יש כאן פרוייקט שיכול להיות כיפי -גם למתחילים, והתמורה היא רכב חמוד ומעלה חיוכים שלא נפוץ במחוזותינו. רשיונות אספנות מסודרים על שמי. מחיר מבוקש: 7500 ₪. הרכב נמצא בצפון, מי שמעוניין אשמח לשלוח תמונות נוספות. אורן 0547999404 -
לכל רכב יש צבע ש״עובד״ עם העיצוב שלו וצבע שפחות דעתי היא שבמקרה דנן הצבע ממש לא מתאים.
-
בלי לראות יותר מדי לעומק ההרגשה שלי- לא לגעת ! נראה כי הרכב חלוד למוות והתיאור שנתת לא מוסיף נקודות. להביא את הרכב הזה למצב סביר זו השקעה של עשרות אלפי שקלים וקורטינה ארבע דלתות זה לא בדיוק הרכב שמצדיק את זה תמצא משהו אחר במצב תקין יותר ותמנע גם מחורים ברכב וגם מחורים בכיס אורן נב -אם אני זוכר נכון פורסמה איפשהו קורטינה משופצת שנראתה יפה מאוד , המחיר יהיה בטח גבוה יותר משמעותית אבל כנראה שתגיע לעלות דומה בכל מקרה
-
מדהימה! שאפו אני ירוק מקנאה..
-
רכב סיני?? אני בכלל עדיין בשוק מזה שאנשים נוסעים ברכב קוריאני...
-
טיפות שנוזלות בתחתית הרכב, צירפתי תמונות.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של 666pluto בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נראה כמו מים. תן לטיפה לטפטף לך על האצבעות כדי לוודא שאכן במים מדובר. וכן - המים שמתעבים על המעבה הפנימי של המזגן מנותבים אל תחתית הרכב. -
זהו בדיוק - לא תמיד ניתן לראות סמני הזדקנות על צמיג! קח למשל צמיג רזרבי שלא נסע מטר אחרי 6 שנים בבגז׳, נראה כמו חדש אבל יהיה יבש לגמרי. כלל האצבע של 3-4 שנים לרוב תקף בתנאי ארצנו. לא כדאי בכלל לקחת הימורים בעניין -סע על צמיגים טריים.
-
ומה נשאר מהסוזוקים של שנות ה80? היו כאן המון dr600 , gsx600f dr250 שלל r750 ועוד.. ומהימאהות של שנות ה90? עזוב אותך- לאחרונה יצא לי לעבוד על xt600 משנת 2000 -סלח לי אבל זו אשפה טכנולוגית. הכל בסדר, והבחירה ביפני היא לגיטימית אבל אל תגידו לי שאמינות היא הסיבה להעדיפם על ב.מ.וו
-
אכן נכון, ברגי הפיליפס באופנועים היפנים לא היו למעשה פיליפס, אלא נוצרו ע״פ תקן יפני, וראש הבורג סומן בנקודה באחד הרבעים של הצלב שעל ראש הבורג. ונכון, ראש הבורג נחרש כאשר ניסו לפתוח אותו עם מברג פיליפס. אבל כשהיפנים עשו בורג ״פיליפס״ הגרמנים עשו בורג אלן... אלוהים הוא בפרטים
-
אתה טועה וכנראה גם מטעה. הסקר מדבר על אופנועים חדשים ולא על אופנועי אספנות. אני מכיר יפנים ישנים, מכיר איטלקים ישנים ואני מכיר מצויין ב.מ.וו ישנים. השוואה פשוט מעליבה את האינטליגנציה. במיוחד אם מדברים על משפחת ה- R בעלי מנועי הבוקסר. האופנועים האלו כנראה האמינים והאיכותיים ביותר שידעה הפלנטה ביי-פאר. כן, עד כדי כך. לא צריך ללכת רחוק. כמה יפנים בני שלושים מסתובבים על הכביש בארץ בדרך קבע וכמה בימרים? עד היום בוחרים רבים וטובים ברחבי העולם לצאת למסעות אדוונצר דווקא על סדרת הGs הישנה כי אלו אופנועים שיסעו לעד בכל תנאי הדרך. קלות התחזוקה ומכלוליהם בעלי הנדסת היתר גורמים להם לנסוע לנצח. תן לי היום לבחור באופנוע אחד ויחיד כדי להקיף את העולם וזה בלי היסוס יהיה במוו g/s, רצוי משנות ה80 ורצוי עם הסבה להצתת פלטינה. היפאנים הישנים מתו ברובם עקב מכלולים עדינים,ומערכות חשמל בעייתיות, ואמינות לקויה. למעט הונדה כל השאר היה אמין כמו חלפן כספים בשוק של בנגקוק. עזוב מערכות אפילו ברגים הם לא ידעו לעשות אז. לבחור באופנוע יפני זה בסדר גמור ואני מפרגן- אבל לא צריך להגזים ...
-
קניתי בלי בדיקה טויוטה ספייס וורסו 2011 וגיליתי שהחליפו אטם ראש מנוע
orenuchx פרסם הודעה בנושא של yoyo40 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם אני לא מבין מה המהומה... וכן תתנחם בזה ששיחק מזלך והרכב שקנית ללא בדיקה הוא אחרי הטיפול לראש מנוע ולא לפניו -
אני מכיר את אייבי עושה עבודה נפלאה אבל תשכח מהעלות שציינת..
-
עושים SWITCH לשוק הרכב המשומש בישראל (כולל הודעת הסגירה)
orenuchx פרסם הודעה בנושא של SWITCH Master בתוך רכב כללי
תראה איזה יופי - גם אתה צודק! רק שיש אנשים שונים ומשונים על פני האדמה ולכל אחד מתאים משהו אחר.
