Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. הי מנסיוני רצוי ועדיף לשתול אינסרט לא להשתמש בהליקוייל. דוגמא לסט אינסרטים: האינסרט הוא מחוסם ומרגע שהוא בפנים הוא מתפקד פי אינסוף טוב יותר מהליקוייל (ו/או מהתבריג המקורי אם מדובר באלומ') במיוחד בברגים שדורשים מומנט סגירה גבוה - ואם הבורג הוא m10 אז הוא כזה מן הסתם. נכונים הדברים בייחוד אם הגוף שבו נמצאת ההברגה הוא מאלמיניום. אינסרט עולה כמה שקלים עד עשרות שקלים (ניתן להשיג אצל שוורץ ובעוד מקומות) והברזה להתאמה שלהם יוכל לעשות לך כל איש עיבוד שבבי שמכבד עצמו תמורת כמה עשרות שקלים, יש אינסרטים שניתנים להחדרה בקדח חלק כי הם בנויים עם מברז מובנה. בברכה אורן
  2. יופי של פרוייקט. כלי חמוד -ברכות. תהנה ! אורן
  3. אתה צריך 5 שנות וותק ללא הרשעות ולא 10. העבירה היא קלה, ולכן יש לך עילה טובה לבקש המרה לאזהרה. בהצלחה אורן
  4. orenuchx

    my 1975 Mercedes 450SL

    מדהימה! תתחדש ותהנה.
  5. כל הכבוד ומזל טוב! יש לי הרגשה טובה שלא תתחרט, כמו שנאמר כבר - הרבה רכבים מבוקשים היו פעם רכבים עממים...
  6. orenuchx

    נשפ שמן בטרנספורטר

    כן - הבחנתי בזה שהחריר בחלקו העליון של הנשם. החריר הוא מרובע כך שהוא לא סדק/שבר מקרי, וגם לא נקדח בטעות - אלא היה מתוכנן שם.כלומר המתכנן לא תכנן שתהיה ממנו דליפת שמן. זאת בדיוק הסיבה שלדעתי ה o-ring יפתור את ההזעה כי כנראה שהיא היתה ממנו בלבד...
  7. orenuchx

    נשפ שמן בטרנספורטר

    יש לי הרגשה טובה ש Oring חדש יפתור לך את עניין הזעת השמן. Oring נמדד ע"פ קוטר פנימי x קוטר חתך. תוכל להשיג כזה כאן
  8. orenuchx

    נשפ שמן בטרנספורטר

    ה"גומיה" ניראת כמו מה שמכונה בלעז O-ring - לא צריכה להיות בעיה למצוא כזה חדש
  9. תתחדש. למרות הרצון העז לראות מה יצא בסוף הדרך, אני חייב להיות כנה ולהגיד שאני מתקשה לראות איך מוציאים מכאן משהו טוב... בכל מקרה מברך אותך על האומץ ! אורן
  10. יפה מאוד! תהנה. אורן
  11. באיביי גרמניה יש מלאנתלפים ... http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=mercedes+w110+Motorlager+&_sacat=0&_from=R40
  12. אם בארץ: אז אני הייתי בודק אצל אדמונד אם לא אז אולי ב "מרכז איילון " אם בחו"ל : יש עשרות ספקים ואני בטוח שניתן למצוא באיביי גרמניה, האם יש לך מס חלק? איזה בודי הרכב? אורן
  13. עבר זמן רב מאז שהתחיל השיפוץ. ואחרי כך וכך דברים, מעטפות חבילות ומזוודות שעברו משם לפה, "ידה,ידה ידה," והשיפוץ הולך ומגיע אל קו הסיום. במבט לאחור אני יכול להגיד שמהאופנוע המקורי לא נשאר יותר מדי ..! הכל, אבל ממש הכל - הוחלף בחדש, או במה שאני קורא- "משומש גרמניה"- שזה למעשה כמעט חדש. אז יכול להיות שזה בכלל לא שיפוץ אלא קניה של אופנוע חדש - רק בחלקים (שאלה פילוסופית מעניינת... מה זה שיפוץ...?) הצביעה שהיתה עבורי העבודה הקשה ביותר (וגם ה Time consumer הגדול מכולם) הושלם עם כיסוי המיכל בלכה על המדבקות. חסרים עוד פה ושם דברים לסיים, וכמה קצוות (תרתי משמע) לסגור, אבל רואים את הסוף גם בלי משקפת. השלב הבא התנעה אבל עד אז כמה תמונות מהשבוע: וככה זה התחיל:
  14. שלום לכולם, מאחר לא נגעתי ברכב מאז שהוא נחת אצלי הרגשתי שצריך לעשות קולות של התקדמות. מכיוון שהצבתי לי דד-ליין צפוף לשיפוץ הרכב שנקבע למועד אינסופי רציתי קודם לבדוק מה קורה עם המנוע. (איך זה קשור לדד ליין ? - זה לא קשור אבל רציתי להישמע חכם..) הכוונה היתה לבדוק אם הוא מסתובב ביד. בהתחלה נוצר הרושם שמשאבת המים תקועה, אבל אחרי שחרור המתח של הרצועות הסתבר שהכל מסתובב. אם כך, טוב. אז אולי נניע אותו? "רעיון מטורף" אמר לי אח שלי - אבל למה לא בעצם ? כולה עמד 15 שנה, וזה פיאט אז ברור שהוא יניע ככה כמו שהוא .. לא ככה? לשנינו נדלק אור בעייניים ואנחנו אוהבים אתגרים. כולה תשע וחצי בערב. מחברים צינור דלק לאופנוע כמו בתרומת דם, חיבור של כבלים למצבר - סימני חיים! יש חשמל במערכת, נורות עובדות בלוח שעונים, ואפילו אורות גבוהים נמוכים. נותן סטרטר והמנוע מסתובב. בודקים ניצוץ -יש ניצוץ בעיינים שלנו - אבל בפלג אין... חצי שעה של ליטופים לפלטינה, בדיקות חשמל בחוטים עוד כמה סטארטרים ומופיע ניצוץ שמן ובריא. הכל מחובר, הכל מתודלק והמתח עולה. נותן סיבוב למפתח ו: http://www.youtube.com/watch?v=8hJ0-0BulrE דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. כן כן כן!!! המנוע מניע בנגיעה, מים זורמים במערכת (ועל הרצפה), יש טעינה, אורות עובדים, והמנוע מעיף את עצמו בטורים (ומעיף גם טונה של עלים מתא המנוע) - רק חסר מסלול הררי בסביבה וסמל של עקרב על החזית. יש עם מי לדבר! אורן
  15. כתיבה משובחת וסיפור מרתק - תודה. אורן
  16. יש למרצדס הרשמית מחלקה שלמה שמספקת שירות וחלפים למרצדסים קלאסיים, כמו כן יש להם מדיניות אספקת חלפים שהזמנת לכל דילר רשמי בגרמניה תוך יום- יומיים. בביקור האחרון שלי בגרמניה נעזרתי בהם - והדבר הנחמד מבחינתך הוא שהם ממוקמים במוזיאון מרצדס בשטוטגרט. תרים אליהם טלפון ותברר לגבי זמינות חלפים עבור הרכב שלך - אני קיבלתי פתרונות מצויינים והיחס מצויין. באתר שלהם גם ניתן לבדוק זמינות on-line. עוד דבר - יש להם מדיניות אספקת חלפים שהזמנת לכל דילר רשמי בגרמניה תוך יום יומיים. זה האתר: http://www.mercedes-benz-classic.com/content/classic/mpc/mpc_classic_website/en/mpc_home/mbc.flash.skipintro.html ואלו פרטי הקשר: http://kontaktmodul.mercedes-benz-classic.com/site/index?locale=en מקווה שעזרתי אורן
  17. הי שי הכוונה היא לנגד לא לקבל.
  18. הי שי, תנסה לשים נגד בין הפלטינה לקוייל (על החוט של המינוס) הנגד ישמור לך על הפלטינה. אורן
  19. ומה עם הקישורים - אלו השעונים שאתה צריך או שטעיתי?
  20. לרגל רענון ה"אוסף" מציע למכירה: Benelli cross 50CC שכחתי טלפון - אז הנה : 054-7999404 אורן
  21. אני גם מחובבי ומעריכי העבודה העצמית. מה שכן (וזו ביקורת בונה בלבד) ניתן לעשות זאת יותר מקצועי וטוב אם אתה אכן מעוניין במשהו שיחזיק שנים. את לוח השעון ניתן להדפיס בצורה מקצועית אך זולה על לוח קשיח (מאלומיניום או פוליקרבונט) ולא עם מדפסת רגילה אלא אם צבעים עמידי UV. יש בתי דפוס שמתמחים בעניין יחד עם זאת עממיים במחיר. למשל כאן את מכסה הנס-קפה הייתי מחליף בחלק חרוט, ניתן לחרוט בדלרין או פי.וי.סי כך שגם לא אמור לעלות הרבה. את מנגנון השעון סוללות הייתי מחליף במנגנון שעון מרכב עם חיבורי 12V כך שלא צריך להחליף סוללות. ואת הגרפיקה הייתי מעתיק אחד לאחד מהמקור - אם כבר אז עד הסוף.. אם כבר עובדים אז פעם אחת וטוב. אבל לפני הכל הייתי ממצה את אופציית האיביי כי אין כמו מקורי - אם אני לא טועה באיביי גרמניה יש מלא שעונים... האם זה לא מה שאתה צריך? http://www.ebay.de/itm/OPEL-COCKPIT-UHR-OLDTIMER-KADETT-B-/221142091941?pt=DE_Autoteile&hash=item337d1888a5 http://www.ebay.de/itm/Opel-Uhr-Kienzle-12V-Manta-Kadett-Record-Ascona-oder-ahnliche-/321107827388?pt=DE_Autoteile&hash=item4ac3849abc http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-Kienzle-Uhr-/321107814700?pt=DE_Autoteile&hash=item4ac384692c בכל מקרה בהצלחה. אורן
  22. לרגל רענון ה"אוסף" מציע למכירה: Benelli cross 50CC שנת 83, רשיונות אספנות מסודרים על שמי. האופנוע במצב שלם ומקורי, מניע, ונוסע. ישנם מעט חלקים חסרים והם: כיסוי מסנן אוויר פלסטיק צד ימין ושמאל, מכסה קייס מנוע שמאל, פילטר אויר. מעבר לזה הוא מקורי לחלוטין. ביצעתי לאופנוע "מיני" שיפוץ שכלל מעבר על כל המכלולים. האופנוע לא נצבע כי רציתי לשמר את הצבע המקורי (שהוא במצב טוב) כאופנוע וינטאג'. השיפוץ כלל החלפת כל המייסבים + מחזירי שמן בקייס המנוע, השלמת כבלים, צביעה חלקית, ציפוי כל הברגים באבץ, החלפת מייסיבי גלגלים, ניקוי יסודי של כל החלקים ותיקוניים כללים של כל מה שנדרש. לקונה המאושר ימסרו חלפים רבים ביניהם מיכל דלק נוסף בצבע מקורי, מושב, מזלג אחורי מלא, מזלג קדמי, גלגל שיניים, גלגל אחורי ועוד! מצורפות תמונות ממועד הרכישה וכמה תמונות מהשיפוץ. בהקדם אעלה תמונות עדכניות. מחיר 6500 ש"ח,אני גמיש ומוכן לשמוע הצעות בתנאי שהפונה רציני. מבקש לא לנהל משא ומתן טלפוני אלא ראשית להגיע ולראות - האופנוע נמצא בתל אביב. אורן
  23. אופנוע מחוייב בהמצאות מחווני כיוון (בלינקרים )רק משנת דגם 95 ואילך. תקנה 344 סעיף ד': " (ד1) באופנוע ששנת ייצורו 1995 ולאחריה יותקנו ארבעה מחווני כיוון לפחות כאמור בתקנת משנה (ב)(2)."
×
×
  • תוכן חדש...