Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אם כל מה שאתה מחפש מרכב זה שיהיה חסכוני, זול וקטן אז אין ספק שהאלטו היא בשבילך. אם אתה מחפש משהו קצת פחות ספרטני, שנראה "מכובד" יותר (כי האלטו צורחת "זול" מכל זווית שתסתכל), מהנה יותר לנהיגה ובכלל טוב באופן כלשהו שהוא לא גודל (יותר נכון קוטן) אז אין שום סיבה לקנות אלטו.
  2. זה לא פלואנס זה מגאן ספורט, לא ברור לי למה כתוב פלואנס. בכל אופן ראיתי את הפרק ועכשיו נזכרתי למה אני לא צופה בסדרה הזאת. הצליחו להפוך כתבה על הפרארי החדשה ללא מעניינת, וגם כל שאר האייטמים פשוט לא עשויים טוב. אני אמשיך לחכות לעונה הבאה של טופ גיר.
  3. בד"כ אני לא רואה, מעדיף את top gear פי מיליון, אבל אני פשוט חייב לראות את הפרארי החדשה (:
  4. הרכב ליסינג שלנו (פוקוס 09) מטופל פיקס, כל פעם שנשרפת נורה היא מוחלפת באותו יום, הטיפולים תמיד בזמן, ובטיפול האחרון אפילו שמו רביעיית צמיגים של מישלן - בליסינג!
  5. באופן אישי גם אני הייתי לוקח משומש ולא אלטו חדשה...
  6. רק שזה הרבה פחות מרשים כשהגלגלים הקדמיים מפרפרים (:
  7. המחיר ירד? יכול להיות שצ'מפיון סוף סוף מתאימים את המחירים שלהם לשער היורו?
  8. המורה נהיגה שלי הסביר לי שלפעמים הנבחן לא עושה טעות משמעותית כמו להיכנס לצומת מהר או לשרוף אדום, פשוט הבוחן מתרשם שהנבחן לא ברמה מספקת, לא מספיק בטוח על הכביש ולא מוכן לקבל רישיון, אז הוא מנפיץ איזה משהו שכביכול עשית למרות שאולי הסתכלת במראה 100% מהפעמים. אין מה לערער, תעשה עוד כמה שיעורים, ותיגש לעוד טסט
  9. לטעמי שמים וארץ יותר יפה מהMK5. תתחדש, אני בטוח שתהנה ממנה. ידנית או DSG? ולפחות בתמונה הג'נט נראה קצת קטן... אבל זה בטח 17, נכון?
  10. בקנווד יש לך דיבורית BT בלי מתאמים, מסך יותר גדול, וכנראה גם איכות סאונד טובה יותר. והקנווד גם קצת יותר זול.
  11. הבחור עם השירוקו אומר שאפשר לטעון igo על המכשירים של קנווד איכשהו, לפחות זה מה שהבנתי ממנו. ואת הצבע של התאורה אפשר להחליף, אם אני לא מתבלבל עם מכשיר אחר. עריכה: בדקתי עכשיו באתר וזכרתי נכון: "Variable key illumination (Hard keys & GUI colour)" הם עשו את זה במיוחד לסקודה, vw וסיאט, זה כתוב שם.
  12. זה לא נראה מקורי? כתוב kenwood אז ברור שזה אפטרמרקט אבל הם באופן ברור עשו פה עיצוב vagי
  13. ביטלת לחלוטין את הבגאז' באוטו... זה לא מפריע לך?
  14. שכחת את הפיתרון שהוא לדעתי הכי טוב. הקנווד החדש שגם נראה מקורי וגם נותן הכל. הוא מאוד יקר אבל עדיין זול יותר מלקנות rns מקורי
  15. Wheezy

    עזרה בהכנה לרונדו

    גם אנחנו עשינו את זה ובאמת באו שוטרים ונתנו דוחו"ת על כל מיני דברים מונפצים. חבר שלי חנה במקביל למדרכה ובשביל לצאת לכביש הוא היה צריך לצאת ממקום החניה אל הכביש ברוורס (לא היה יכול מקדימה). באותה שניה הגיע שוטר וכמעט נתן לו דו"ח על נסיעה ברוורס בכביש. הסיבה היחידה שהוא לא נתן את הדו"ח היא ששיקרנו ואמרנו לו שאנחנו לא קשורים לחוליגנים האלה
  16. ובמציאות זה יהיה הרבה יותר רחוק, בוודאות.
  17. אל תהיה קטנוני. הרי ברור שזה לא "הילוך" כמו 1 2 3 וכו'. אבל יש מצב "S" בבורר ה"הילוכים" (P R N D) ברכב, וברור לך שלזה הוא התכוון.
  18. לא. זו עקיפה מימין. ברור שנוצר פה מצב אבסורדי, שיצר הטמבל שנסע לאט בנתיב שהוא לא הימני ביותר, אבל לפי החוק אסור לנסוע מהר ממנו בימני. אף שוטר נורמלי לא באמת יקנוס מישהו ש"עקף" אותו מימין אבל לפי החוק היבש זה אסור.
  19. ואם הוא עבד קשה בשביל הכסף שלו?
  20. לזה אני קורא שדרוג אין לי עליי. בוא איתי שניה לכספומט אני אוציא.
  21. אני כבר רואה את זה... סיטרואן C4 מודל 2020 - הגה עם 4 גלגלים.
  22. לא משנה כמה אני מסתכל על התמונה זה נראה כמו סטיישן. משהו בפרופורציות לא נכון.
  23. Wheezy

    סטירלינג מוס בישראל?

    מה הרעיון להביא אוטו רק לתצוגה? בטח יש מישהו שהביע עניין אז הביאו לו את הרכב להתרשמות.
  24. אני לא מבין למה הם מתעקשים לשים 300 כפתורים על ההגה. ליתר דיוק - 12 כפתורים ו4 (!) גלגלות.
  25. אני לא מבין את האנשים שמעצבן אותם שאופנועים לא עומדים בפקקים. יש להם רכב שהוא צר יותר והם יכולים מבחינה פיזית לעבור את הפקק בלי לבוא על חשבון אף אחד אחר - אז למה לא? באותה מידה יכולים לבוא נהגים שנוהגים במכוניות מתפרקות ולהגיד שלא מקובל עליהם שיש כבישים שנוסעים בהם במהירויות גבוהות, שהרכב שלהם לא מגיע אליהן, אז שכולם יסעו 50 גם בבין-עירוני.
×
×
  • תוכן חדש...