Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. דוגמה לTDI - למדתי נהיגה על ג'טה TDI, הייתי שומע את המנוע כשהייתי יוצא מהבית והרכב היה על הכביש, במרחק של כ50 מטרים ממני. ברגע שהייתי פותח את הדלת של הבית הייתי יודע אם המורה נהיגה כבר הגיע או לא. ואנחנו מדברים פה על VW חדשה.
  2. סתם עוד מכשיר אפטרמרקט... מסך קטן, וזה לא נראה מקורי. צריך לעשות פה החלטה - או מראה מקורי (כלומר מכשיר מקורי, או הקנווד ההוא) או אפטרמקט לגמרי, ואז באופן אישי אני מעדיף מכשיר נטול כפתורים שכמעט כל השטח שלו זה מסך.
  3. שומעים יפה מאוד את הרעש, גם במוניות מרצדס חדשות לגמרי שומעים מבחוץ את הרעש הדיזלי הזה. מן הסתם הקצנתי ואינפיניטי תישמע פחות רע מטנדר ישן אבל עוד לא הצליחו להיפטר מהרעש המגעיל לגמרי.
  4. זוועה. אני לא מצליח להשתחרר מהרעש המחליא הזה של הדיזל, לחשוב שתעבור לידי אינפיניטי מדהימה כזאת ותעשה רעש של טנדר איסוזו בן 10 מהשטחים...
  5. קשה לי להאמין שכל נהגי המוניות יודעים אנגלית מעבר לרמה של "וואן האנדרד שקל", ומה הקטע של ידיעת הארץ? נהג שלא יודע את הדרך הוא נהג מונית גרוע, אבל אין סיבה שלא יאפשרו לו מבחינת החוק להיות נהג מונית.
  6. מבחוץ הרכב נראה טוב, אבל מבפנים הפלסטיקה הזולה הזאת מעוררת בי חלחלה... זה כמעט מגוחך. ולמה הכיסוי הזה? למה זה טוב?
  7. ואז איך ערסים יקנו ריינג' ספורט ב100K?
  8. לא כל חברות הליסינג מתנהגות כך. יש לנו פוקוס 2009 ליסינג מאלדן, ובטיפול האחרון הוחלפו רביעיית צמיגים למישלן חדשים, ובנוסף הרכב מטופל ומתוחזק פיקס, הייתה בעיה של דליפת נוזל קירור וזה תוקן תוך יום.
  9. לדעתי הוא התכוון שהצביעה ספציפית לרכב הזה נראית זולה. ואני נוטה להסכים. לא מתאים לכל רכב, איכשהו על רכב ישן זה נותן מין הרגשה כאילו זה צבע שנשרף או משהו.
  10. Wheezy

    תמונות מסוכנות מרצדס

    חבל שהיא בשחור. צבע שחור על מכונית כזאת "מעלים" הרבה מהקימורים שהופכים את הרכב ליפה.
  11. אם אתה מצד אחד אוהב את הרכב ומעוניין להשקיע בו (לא דווקא כלכלית) ומצד שני לא רוצה לשלם המון בשביל שזה יהיה פשוט, מה שאתה צריך לעשות זה לחפש את כל הבעלי מקצוע שיעשו את זה במחיר נורמלי... ללכת לחשמלאי רכב, מתקיני אזעקות, פירוקיות, מה שצריך.
  12. הדרך הכי טובה לצאת מזה. אם הם היו מגיעים ומנצחים, עדיין היה שם סוג של פרסום חיובי למיני. אז פורש אמרו שהם לא מסכימים לאירוע, ואם מיני רוצים להתחרות בהם שיבואו למירוצים הרשמיים - מה שהם כמובן לא יעשו כי אין להם סיכוי.
  13. את התמונה הזאת צילמתי ב1.5.10, וזו לא הפעם הראשונה שראיתי את הרכב. ‬ איך הוא כבר ברחוב כ"כ הרבה זמן אם עוד לא הוכרזו מחירים?
  14. אם כבר מעגלי תנועה - אצלנו בישוב (גני תקווה) משום מה לפני כשנה גירדו את כל האספלט של מעגל התנועה עצמו... מה ההיגיון? זה נראה כאילו בכוונה הקטינו את האחיזה של הרכבים.
  15. איכשהו לא נראה לי שהוא בונה על השוק הישראלי.
  16. בטח איזה מיני עם מנוע של היאבוסה.
  17. ראיתי אתמול שלט חוצות מטופש בת"א. "טויוטה קורולה - עכשיו בישראל". בלי "קורולה החדשה" או משהו, רק קורולה.
  18. Wheezy

    Bugatti VS GTR - סרטון

    לזה אנחנו צריכים לשאוף. ואני לא מדבר על הכסף או המכוניות עצמן, ואפילו לא על הכבישים והתשתיות. אני מדבר על אתר אינטרנט שכ"כ משקיע ובשביל סתם סרטון מרים לך הפקה שלא היו מתביישים בה גם בטופ-גיר. רואים שיש שם סצנה מאוד גדולה של אנשים שפשוט אוהבים את התחום.
  19. Wheezy

    פולו TSI - כעבור חודש

    אין ג'נטים ברמת הגימור הכי גבוהה? מגוחך...
  20. המראה שנוי במחלוקת, אבל לפחות זה סדאן ולא האצ'בק! נראית הרבה יותר טוב מהדגם הנוכחי לדעתי.
  21. כי רוב האנשים שקונים רכב כזה קונים אותו בשביל הפוזה, והיונדאי נראה הרבה יותר טוב. טיב הרכב כנראה לא ישפיע על המכירות בכלל.
  22. Wheezy

    צעצוע חדש לימי מסלול

    מדובר על המתקן או על המצלמה? כי המצלמה מצלמת בfps נמוך מדי בשביל משהו מהיר כמו נהיגה ספורטיבית. אבל הזווית מגניבה ביותר באמת היית תולה את המצלמה שלך מחוץ לרכב כשאתה נוהג מהר כשכל מה שמחזיק אותה זה וואקום שעלה 5 שקל?
  23. אם תחברו את הגריל המפוצל בסאאב זה 1:1, רק טיפה יותר מעוגל ברנו.
  24. אם זה כולל צמיגים אז זה משהו אחר לגמרי. אבל גם אז 30K נשמע לי יקר, למרות שזה אפשרי.
  25. אם רק ג'נטים (בלי צמיגים) עלו לך 30K שחטו אותך. ומה זו בכלל ההודעה המטופשת והמביכה הזאת? אתה פשוט מביך את עצמך, כדאי שתפסיק.
×
×
  • תוכן חדש...