Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. מצטרף להמלצה על הלאנטיס. למרות שהביטוח שלה קצת יותר יקר. ומבאס שהיא אוטומטית. עם קצת השקעה אתה מחליף לגיר רגיל והנסיעה תהיה עבורך מאוד מהנה רכב חזק בידני וגם באוטומט עומר.
  2. אני מניח שאתה מתכוון לרקס. בעזרת ה'. אחרי שאני ימצא את מה שאני מחפש. ואחרי שאני יסיים את השיפוץ אולי אני יקנה אחת כזאת. אבל בכל מקרה שלח לי פרטים עליה בפרטי. רשיונות הופקדו? אם לא, כמה שנים בלי טסט? מה המצב המכאני? איזה שנה בדיוק? מה המצב הפח ועוד תמונות.. אודה לך מאוד.. אולי נתחין בפרוייקט רקס קטן עד שנימצא את החלום. אפילו חשבתי על יבוא מאיבי אבל אפילו שם לא מצאתי זכר למכונית הזאת. להנאתכם:
  3. ממש לא. אם כבר אולי אמרו הפולס אודיו 4400 הוא החיקוי של המאק אודיו והפולס מגבר מדבקה. מעניין מי אומר שהמאק אודיו מגבר מדבקה עומר.
  4. כן אבל כדי לחסוך לו זמן עבודה ולך כסף. תתחיל לפרום את כל התפרים בבית. תסרטט על בד את הקווים החיצוניים של כל חתיכה ותעשה קו מקווקו היכן שאמור להיות התפר אם לא הבנת אותי אני יעלה ציור שימחיש.. אבל אין מצב שלא תבין. עריכה : שיעמם לי אז קח תמונה להמחשה הקוים הצהובים זה מה שאתה אמור לצייר בתור התפר המקורי. אפשר גם בלי לציין ולתת לתופר להיסתדר. עומר
  5. במחיר הזה של הגבר היתי ממליץ לך לחפש 75.4 של גיביאל או 4200 של מאק אודיו מיד שניה. יותר אכותיים ויותר חזקים. גם בגישור הם יחזיקו יותר טוב את הקיקר המדובר.. מומלץ יותר הקיקר C12 150rms שינוצל יותר טוב עם המגבר. אלה אם כן אתה מתכוון לבצע שידרוג בעתיד. עומר.
  6. אני היתי ביום שבת באוטו דיפו והיה. זה בדרך כלל מתאים לכולם. עולה בסביבות 20-40 תלוי בבד. אני לקחתי לתופר בדים ותפרתי אני לא יודע לתפור בעצמי. מורידים את הקודם הולכים לתופר או רפד עם בד והוא מכין לך אותו דבר אחד לאחד, לוקחים על זה 20 שקל לי הוא היה נחמד ולא לקח כסף בדיוק 5 דקות של תפירה. המהדרין עושים תפירה כפולה בצבע בולט. למשל סקאי שחור עם תפירה אדומה, יוצא משהו אש. עומר.
  7. נפלתי מהכיסא איזה גזורים . עומר.
  8. _קופיקו_

    פנסים מהבהבים

    להתקין את זה באוטו נחשב כבר צעצוע למבוגרים. פשוט הצעצועים שלנו עולים הרבה יותר כסף עומר.
  9. השאלה מה שאר המערכת. אם יש מערכת נמוכה יחסית. באלפייה אפשר לשדרג קומפוננט או מגבר. לפותח השירשור. מה שאר הרכיבים שלך? ככה נוכל לעזור לך יותר ונכוון אותך לסטאפ נכון. עומר.
  10. לא היסתדרתי עם האתר. מישהו יכול להביא לי קישור ישיר למידות צמיגים? עומר.
  11. ברמקולים אסור שיהיה באס בוסט ולפי מטב זיכרוני הבאס בוסט עובד רק שהקרוס על LPF עומר.
  12. לקבל עובר בשיעורי תעבורה זה לא קשה, צריך פשוט להגיע לשיעורים. אבל מה שכן קשה, זה להישאר ער בשיעורים. הצעת חוק מטומטמת לחלוטין! עומר.
  13. מישהו היתקשר לבדוק כמה הוא רוצה על הרכב? עומר.
  14. _קופיקו_

    קריקטורה

    באמת ענק!! :lol: עומר.
  15. אם אין לך סאב עדיף רמקול 6*9. שטח המימברנה שלו יתן יותר באס. מה שאל הרכיבים שברשותך? עומר.
  16. קיק דאון זה כמו שאתה משייט לך בגיר רגיל על הילוך חמישי אהל אתה רוצה לעקוף בזריזות אז אתה מוריד הילוך לרביעי כדי לקבל יתגובה יותר מהירה לדוושה בעיקרון זה כי יש יותר מומנט בטורים גבוהים. מקווה שמישהו בעל כושר הבעה בכתב יסביר לך יותר טוב. עומר.
  17. _קופיקו_

    פנסים מהבהבים

    זה באמת היה ניראה לא קשור למוזיקה בגלל זה אמרתי מישהו שיחק עם זה בפנים. תיזמון גרוע. עומר.
  18. גם בתוך הרכב אסור לשנות כלום? ואם זה בטיחותי? 4 (או יותר) נקודות עגינה? פשוט יותר זול לקנות מושבי ספורט מעור מאשר לקחת את הכיסאות לרפד ושירפד בעור. עומר.
  19. בתמונות האחרונות הג'נט נעלם כלא היה. זה אמור לקרות? נ.ב. מה קרה המכסה מנוע נשרף ככה? הו לא אמור להיות מפח? עומר.
  20. _קופיקו_

    פנסים מהבהבים

    חמוד וקל לעשיה.. בן דוד שלי עשה משהו בסיגנון. אורות כחולים בפנס הראשי. ויש לוח חשמלי עם שני כפתורי סיבוב עליהם. אחד שולט על תיזמון ימין שמאל ואחד שולט על המהירות. על הלוח עצמו יש שני לדים שמראים לך באיזה קצב הלדים החיצוניים. בתוך הרכב יש מישהו ששיחק בקצב האורות לפי המוזיקה. זה מאוד שטותי ורק ילדים מתלהבים מדבר כזה. עומר.
  21. חבל למכור רכב כזה. במיוחד שעבדת עליו קשה. עומר.
  22. בגן שמואל כמעט שלא יהיה לכם מקום בלי אנשים שידחפו לכם לרכבים ובני דודים שיסימו עין. (הכותב גר בחדרה ונימצא בגן שמואל כמה פעמים בשבוע) עומר.
  23. מאוד יפה. מזכירה מאחורה את המזדה 6 החדשה, מקדימה משהו מזכיר לי את הפסאט. עיצוב פנים נהדר עם קוים משגעים! עומר.
  24. לכל מכונית יוקרה יש להם שם תת פורום. אצלנו יש מהמכוניות ששם מספר חד סיפרתי אולי דו ספרתי עומר.
×
×
  • תוכן חדש...