Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. 96 הצ'בק דגם XR/דימונד צד לא של הנהג
  2. הם יקרנים אני רוצה מפירוקיה ואין בפירוקיות מישהו יכול להגיד לי אולי למישהו מהפורום יש אחת לפירוק ?
  3. לא באתי לרשום שאני מחפש אני יודע שזה פורום קניה ומכירה אבל מישהו יודע למה אין להשיג ? הפכתי את כל אזור המרכז
  4. אבא שלי שונא את הנהיגה הספורטיבית שלי
  5. שמעתי על הסיוטים של החניה שם אז נצטרך לשלם כמו תייר על חניון ? אם כן איפה יש ? זה בניין של ייבוא אופנועים
  6. סטיגמות של אנשים שלא אוהבים לטפל ואוהבים רק לנסוע כמו אלו שיש להם מאזדות כך גם עשו שם לפג'ו
  7. בסופו של דבר גם ההוא שמכרתה לו יפרסם אותה ביד 2 ..
  8. תודה לכולם הרכב עשה 170 אלף יד 4 שעברה במשפחה אבל לשנה שלו זה מעולה ! ואם אני מנתק את הכבל של הכרית אוויר זה נכבה לגמרי ? לא רוצה אותה זה סתם מבלבל את הראש
  9. 306 1600 ידני שנת 97 2 ח"ח נעילה עם שלט מקורית הגה כוח וכו' איזה דגם זה איך אפשר לדעת ? זה לא דאימונד בדקתי אז איזה זה יכול להיות ? אבל , המנורה של הכרית אוויר דולקת וחבר בדק ואמר לי שזה רק המגעים מתחת לכיסא איך אפשר לדעת ? יש לי יד ואני מתעסק ברכבים אבל לא יצא לי להתעסק עם כרית אוויר , ואיפה הכיוון אור של הלוח שעונים ? האור נמוך בלוח שעונים..
  10. אני סולד רגע מהנושא ורוצה לשאול מה דעתם על הונדה סיוויק 91 אוטומט ?
  11. איזה רכב כדאי לי 2 דלתות ידני מנועים עד 1600 ראיתי שיש פונטו 1100 , ZX1400, 306XN , 205XR מה כדאי ? ולא סוויפטים ואונואים תודה.
  12. Dj Shai

    נחשפה מאזדה 3 סדאן

    סטיל במוו אין ספק
  13. מעיר , לא עוזר ? מכאן רק תפילות.
  14. קליאו B , קורסה , סקסו , פונטו ספייס
  15. 7.5 שניות למאה ו192 כוחות סוס לא באים ברגל ! יפה מאוד !
  16. יש כפתור על הגיר עצמו ויש כפתור למטה מה הם עושים ?
  17. לאון יותר קלה מהירה וחסכונית
  18. איזה סיאט מי ? איביזה חדשה עולה 75K
  19. הם שמים שמות אחרים וכל סקודה דומה לאחרת ? רק אני שמתי לב ? זה לא כל דגם בנפרד ושונה מדגם אחר שלהם כמו פג'ו נגיד או סיטרואן .. הרומסטר זה פביה עם ארגז , היטי זה פביה מוגבהה , הראפיד זה אוקטביה קטנה והסופרב זה אוקטביה גדולה איפה הייחודיות שלהם זאת השאלה
  20. מאחורה דומה ללאון וA3 החדשות
  21. קליפורניה פחית לא נוזל ולא שטויות עולה 20 שקל בסואו גוד
×
×
  • תוכן חדש...