בדרך כלל שיוצא דור חדש של דגם מסויים משנים בו את המכלולים והמנוע וכו' וכו' , גם את הצורה , אבל למה לא לשנות צורה לצורה שממשיכה את הדור הקודם רק בעיצוב חדש יותר ? קחו לדוגמא את הגולף והפולו , מהגולף הראשונה ועד היום הם שומרים על עיצוב מיוחד וסגנון מיוחד משלהם , כך גם הפונטו , אוודי , במוו , וסיטרואן C4 , אבל יש רכבים ? שהייתי מעדיף תצורה הישנה במקום החדשה כמו למשל הI30 זוועה רצינית הדור החדש מאחורה דומה לעוד אלף מכוניות מכוערות כמו הפוקוס טורר והקאיה סיד הצ'בק , גם הקורולה משתגעים מצורה לצורה מהראשונה עד לאחרונה , יש לאוטו אם אני לא טועה 6 דורות ואף אחת לא נראת דומה לשניה , האחת עגולה והאחת מרובעת כך גם האקסנטים