Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. אני מוסיף בקבוק ביום מה ההגיון ? גם הוונטה עובדת מדובר ב306 1600 ידני , תודדה.
  2. "בטיחותית יותר" למה הפנדה הקודמת לא בטיחותית?
  3. הגירסא האחרונה אסור לעדכן
  4. או שעומדות או שנוסעות.... צרפתיה עם בעיות לא נוסעת
  5. יש לי 306 1600 ידני והילוכים ממש לא קצרים כנראה ב206 זה שונה
  6. הוא נשבר לי והלך לעולמו הלכתי לפירוקייה יש רק 206 או 307 מה מהשתיהם האלו יתאים לי ?
  7. אופציה מאוד טובה במחיר הזה אבל אם אתה מחפש חסכוני קח מנוע יותר קטן.
  8. הכי יפה
  9. סוף סוף הלאון חוזרת להיות הנעה כפולה כמו הראשונה ...
  10. Dj Shai

    ג'אנטים סיניים. נערך.

    הבעיה בג'נטים סיניים לדעתי שאחרי כמה שנים הצבע מתחיל לרדת
  11. גם שבורות גם יגנבו לו אותה ואם לא המשטרה תמיד יעצרו אותו. יש לרכב סטיגמה רעה והן לא שמורות.
  12. בלי להשתחצן אני כולה בן 21 אבל יש לי מחלה של איתותים אפילו פונה בסימטה וחניה ומאותת. זה ספורטיבי לדעתי.
  13. באמת שאני לא מבין לאיזה דגם זה דומה או שנהייתי עייף במכוניות
  14. חשבתי שיהיה יותר רע אבל מזכיר את הקורולה 92
  15. אין ספק למרות שהמתחרה שלה באותה שנה סוויפט סדאן זה רכב מכוער וואי אני לא רוצה לדמיין ג'סטי סדאן
  16. קומפיוטסט לוד אחי את האמת היה מביך לצלם רכב כזה בזמן שמישהו ממולי צילם לקסוס
  17. בארץ גם לא האמנתי שקיים אבל בחו"ל ידעתי , בטח ייבוא אישי או משהו לא ?
  18. רכב חזק ולמי שאמר שלא אמין תטפלו בזמן ושימו חלפים מקוריים ולא מים מהברז ברדיאטור ראבק זה פג'ו , חוץ מזה יש לו מנוע TU כמו שיש ב1600 אין על המנועים האלו , חסכוני ומהנה לנהיגה אם תשמור עליו ישמור עליך. רק את הנוחות של ה206 אני לא סובל (בן אדם גבוהה שרגיל לפינוקים של 106/306)
  19. מה הדרישות שלך ? ספורט ? (ZX וולקן) רכב לנסוע איתו למכולת ? (דייהטסויים) פוזה במצב גמור ? (הונדות) ועכשיו ברצינות אם אתה מחפש ידני הייתי ממליץ על אירופיאות כמו 206,307,קסרה,C3 אם זה אוטומטי אז אימפרזה 2001-2002 (לא גרנד לאונה הצורה היותר חדשה)
  20. רעשני , איטי , כבד , מזהם את הסביבה. טוב לפחות חסכוני זה יתרון שאוכל את החסרונות האלה
  21. אבל שרייד 90-93[דור שני או שלישי בארץ לא זוכר] במרכבת סדאן אם אני לא טועה יחידה בארץ או שיש עוד? רק חסר שזה הגירסא של המנוע 1 ליטר בכלל לא זז
  22. אמרו לי שיש תופעה ברכבים האלו של הצתה גבוהה מדיי וטורים גבוהיים מדי שגורמים לחמישי לקפוץ כן גם לי נשמע מוזר אבל אפשר דעות על זה ?
  23. הגיע הקיץ ואיתו הטרמוסטט נתפס.. תחליף אחד אחר אל תלך ישר למשאבת מים ואם לא אז רדיאטור סתום
  24. הסריון כל כך גרועה שהיא לא מכפה על ה300 סמק יותר מהC1
  25. מדובר ב306 1600 חלק אומרים גיר חלק אומרים ההצתה של ההאוטו לא טובה וגורמת למנוע לעבוד חזק יותר ובגלל זה החמישי קופץ יכול להיות ?
×
×
  • תוכן חדש...