Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. רנו 19 מיושן מדי ונראה עתיק , היה לי 205 לא כל כך שלא כל כך מתעלם מבמפרים
  2. שלום לכולם לא הייתי כאן הרבה זמן עברתי הרבה "טרנטות" אבל זה מה שאני אוהב אין מה לעשות לאחרונה הייתה לי רנו מגאן 97 אוטו נחמד שבאמת לא הרגשתי איתו במפרים זה חשוב לי כי רוב הנסיעות שלי הם בעיר , אבל חוץ מהמגאן איזה רכבים כאלה עוד יש ? עד 10 אלף
  3. שני הרכבים טובים אבל רק בידני ותלוי איזה רכב אתה צריך. 106 - לך על XS מכוון שהם יותר שמורות מהXSI ולא קרעו אותם , 1.4 , ידני. 306 - לך על הצורה הקטנה בלי הזנב במנועי 1600/1400 ידני. ה306 יותר מרווחת ומעט יותר יציבה על הכביש אך גם שותה יותר דלק. ה106 קצת יותר קטנה אבל יותר מהירה [בגלל הבודי הקל והגודל הקטן] ויותר חסכונית.
  4. לאדה לא קונים .. אולי בפורים בשביל הכיף וצובעים אותה שחור לבן כמו זברה.. תאמין לי שאפשר להביא מכוניות הרבה יותר אמינות ונורמליות מהלאדה כמו אונו דור ראשון [86-89] , ג'אסטי דור ראשון [86-88], סוויפט דור ראשון [85-88] , ויכול להיות שגם סקודה פיבוריט [91-94]. שים לב תקנה רק ידניות במכוניות כמו אלו.
  5. הם בקושי מדברים על מכוניות וגם אם הם מדברים אז זה על המראה החיצוני ועוד בדיחות לא מצליחות. בכל מקרה , גם אם אתם רוצים מישהו שמבין במכוניות אבל מבין טוב , אין דבר כזה תוצרת ישראל ממה שאני יודע
  6. razmel , בנוגע לתגובתך האחרונה אוסיף שמנועי ה1.6 ב205 בדגם הפוראבר הוא אוטומטי בלבד בגירסאת ה1.6 , ובדגם GTI ה1.6 ידני ויש גם 1.9 ידני.
  7. 106 דגם XS יותר שמורות מה106 דגם XS וכך גם היד שלהם היא בפחות. 205 הכי חדיש , מודרני , איכותי - פוראבר מנוע 1.4 ידני הזרקה רכה מצויין משנת 96 עד 99. ג'וניור הוא נפח ה1100 הקטן והדי עדין שיש משנת 86 עד 97. הרגיל הוא GR/GL שחלקם היו בצבא [ניתן לראות זאת לפי מספר ה15 בצד הימני של המספר]. כמו כן יש גם טופ- אקס.אר.איי שהוא 2 דלתות עם ספוילר קטן בשנים 94 בלבד והרוב לא הכי שמורים וגם אין כ"כ. בקיצור פוראבר עם מגנזיום שמורה 1.4 ידנית תהיה מצויינת ויהיה נחמד גם עם פילטר פתוח. 106 קח XS הם שמורות וגם טובות לא פחות מהXSI ולא קרעו אותם. RSI יש בשנים 94-96 אך המנוע הוא 1800 שצורך יותר דלק מה1400 של ה205 וה106 וRSI גם קרועות.
  8. אה, יש גם הגה? אז מה עדיף: "הגה", "אוטו" או "רכב"?
  9. שלום לכולם ושבת שלום חברים אני רוצה לעשות מנוי חודשי למגזין רכב אך יש כל מיני , אשמח אם תביאו לי סוגים ומידע ואיזה כדאי ולמה וכו'. תודה.
  10. מצטרף לבקשה של הבחור , תודה חברים
  11. אוקיי אחי פסי קישוט והורדת ה2 דלתות האחוריות - לא ניתן. מה עם הספויילר הקטן ? מה עם הג'נטים השונים ? הגה ? לוח שעונים אולי הוסיפו שעון טורים בטופXRI מה אתה אומר על זה אחי
  12. בעיקר בגלל שפג'ו 205 פוראבר בעל שנתונים יותר גבוהיים והם יותר שמורות , איך הופכים פוראבר לטופXRI [בלי הנושא של הורדת 2 דלתות האחוריות זאת אומרת רק דברים שאפשר]. תודה , שי.
  13. כמו שאמרו מעלי הB4 טובה כמעט מכל הבחינות.
  14. אם אהבתה את המאזדה לך עליה אין ממה לחשוש , גם אם תיקח את ה2.0 הוא גם לא רע ונהדר אך כמובן עם צריכת דלק מעט גבוהה יותר. עוד אופציה נחמדה היא ה206 שיש אותה בשלל המנועים 1.4 החסכוני והמעולה/1.6 המצויין וגם ה2.0 בגירסאת הGTI המדהימה ובשלל הגירים [האמינים] ידני/אוטומט ויש גם לא הכי הרבה את הטיפטרוניק.
  15. הם מנועי 1.4 במכוניות האלו הם אותו הדבר? - ZX , 205 , 309 , AX , 106 , 306. מדובר במכוניות האלו בגירסאת ה1.4 שלהם , המנועים בכולם אותו הדבר ? ואם כן , חלק בחלק אחד על אחד אותו דבר ? או משהו אחר ? ואם לא , איזה מנועים יש לזה ולזה וכו' ? תודה.
  16. כמו רוב היצרניות החלשות גם קיאה יודעים להעתיק אני לא מכיר רכב ספציפי שהוא דומה לו , אך הוא מזכיר כמה וכמה כיוונים כמו הפורד KA לדוגמא שאף אחד עוד לא ציין פה.
  17. צרות של עשירים אבל מאוד עשירים.
  18. אני מסכים עם אחד שאמר כאן שהתכנית מתחילה במסעות וטיולים , באמת מיותר , הופך את התכנית לפחות מוטורית ולא ראוי. תכנית על מוטוריקה צריכה להתיחס רק למוטוריקה ולא על גמלים או נרגילות וכל מיני טיולים שמשעממים אותנו הצופים. רק מוטוריקה ! ! ! אספנות , מכוניות קלאסה , מכוניות ספורט , שיפורים למיניהם , מה חדש , מה כדאי וכו' וכו' .. שיקחו דוגמא מטופ גיר אין לטופ גיר שום מסע לחיפוש גמלים - רק מוטוריקה מכל הסוגים ומכל הדברים.
  19. אם תשאף יותר גבוהה באותו מחיר תראה שאתה יכול להביא פונטו ספייס כמו שאמר זה מעליי , פג'ו 206 וכו'.
  20. אתה יכול להביא לא רק קליאו , אלה קליאו B הצורה החדשה. אפשר גם פונטו ספייס כמו שאמרו וגם 206 במחיר מינימאלי של 25 בערך.
  21. שמע אחי , אם אתה נהג חדש , אל תנעל על משהו , רד מהדייהו , וקח מכוניות אמינות והרבה יותר טובות באותו רמת המחירים. לך על מאזדה 323F / 323 , סופר לנסר , קולט . אלו מכוניות שבהחלט אפילו אחד שלא מבין יגיד לך שהם טובות יותר.
  22. אפשר להביא כמו שאמרו מעלי את ה205 , בין שנתון של 93-96 [לא פוראבר , הרגילים GR , מנוע 1400 [אל תתפשר] וגיר ידני [בלבד]. אוטו נוח , נוסע טוב , חסכוני , מעולה לנהג חדש.
  23. ליפני שאתה מחפש , לא יותר מיד שלישית , רק ידני וכמובן הכי עדיף 1400 דגמים XR XS וגם הXSI ללא ספק.
  24. פשוט מאוד - גיר אוטומט מיושן בעל 3 הילוכים , לא סוחב ועוד יותר שמפעילים מזגן האוטו לא זז.
  25. יש את ה306 [הנסיון שלי זה עם הקטנות בלי הזנב] שהיא ממש נוחה לא פחות מהZX וגם אפשר להביא אותה במינימום 9,000.
×
×
  • תוכן חדש...