Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. עד 3 חודש בלי טסט היה אפשר , אמרו לי שמעכשיו אי אפשר בכלל להעביר אם אין לאוטו אפילו יום אחד טסט ? נכנס החוק הזה ?
  2. הרכב עם גיר רציף ? או אוטומט אמין 4 מהלכים ?
  3. עד מתי מכוניות מיני מגעילות במחירים גבוההים...עדיף הפנדה צורה ישנה ב55 אלף חדש
  4. תתחדש , איזה מעבר חד מאיטלקיה ישר לצרפתיה קשוחה (נו רנו) תצטרך להתרגל לקלאץ' הקשה כמו כל הרנו ולא כמו בפיאט אבל לנוחות תתמכר....
  5. שמתם לב שהעיצוב של הקטנות של "פעם" (שנות ה90,תחילת ה2000) הרבה יותר נורמלי ? למשל הפג'ו 106 , סקסו , בראבו , וכו' (ואם נכניס הומור אז שרייד )
  6. אם אתה מדבר על אלטו /I10/107 זה תוכנן להיות מכוניות פשוטות עם עיצוב בסדר ולא יותר אבל יש גם קטנות עיצוב מעולה כמו ה500,סיאט מי,ספארק
  7. אני אחד השליחים שהכי הרבה עושה את זה
  8. כפתור הפעלת מדחס למזגן בפונטו דור ראשון S75 שלי
  9. פוזה בישראל זה שם הבמה שמדובר בכלי רכב אבל שזה מגיע לג'יפ ? זה מיותר ...אני לא מדבר על אלו עם הסופות החולי שטח שהולכים כל סופש לדיונות , אני מדבר בעיקר על בעלי הלנד קרוזר/פג'רו/X5/Q5 וזה לא משהו שהוא לפי דעתי זה משהו ששאלתי את האנשים עם הבעלי ג'יפים האלו והם אמרו לי שהם קנו לכיף וליוקרה , ברצינות , לא חבל?
  10. בתור נהג רכב 3 שנים ורוכב אופנוע 4 שנים אני יכול להגיד שכמה הנהיגה שלי באופנוע בעבודה (שליחויות) היא טובה ואני שם 200 עינים , זה הורס לי תנהיגה שאני עולה על הרכב בדרך הבית , מחפש לזגזג עם האוטו וזה קשה לנהוג ברכב עם אופי של אופנוען
  11. זה סטיגמות. כל החיים שלי היו לי פיאטים וטיפלתי כמו שצריך ושום תופעה לא קרתה
  12. בדיוק.אני הולך להיות סטודנט בסוף השנה ולחסוך לאחת כזאת למענן האמת.
  13. הברלינגו והפרטנר יותר אמינות
  14. לפי דעתי האימפרזה
  15. פג'ו 206 גם אפשרות או סיטרואן C5 או רנו קליאו B
  16. המאזדה מנצחת http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28802-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-CX-5-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%A7%D7%A9%D7%A7%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F.aspx
  17. המחיר של 2007-2008 נע בין 26 ל35 אלף זה מחיר זול מכל הרכבים בשנים האלו והפונטו לא כזה גרוע יש לי 96 והוא אמין אם ככה ה2008 בכלל לא בעיתי , יש הסבר הגיוני ? אני יודע שהשוק של הרכבים בריצפה אבל עדיין
  18. הסמל הוא כמו של דייהו אבל שאלתי את הבעלים של האוטו והוא אמר לי שזה בכלל גרייט וול מנוע 1.5 ידני , יצליח בארץ ? ועוד סיני ? מעניין... קצת מידע אני אשמח
  19. קליאו B , פג'ו 206 , איביזה , ספייס
  20. אקסנט בלי ספק לא סתם כל הקצינים בצהל לקחו אותה
  21. לאון טורבו או איביזה
  22. Dj Shai

    האם הקסם נעלם עם השנים?

    אין כמו הכימיה של הצרפתיות הישנות
  23. אני שליח שנים ואחרי אף פעם לא עקבו או עצרו אותי הסטיגמה היא על האופנועים הכבדים ולא על הטוסטוסים והוספות זה מה שבטוח
  24. קודם כל אל תתפשר במחיר הזה , רק גרנדה ! (2007-2008 ואולי 9) שלא יציעו לך שום ספייס יש לך סכום מכובד לגרנדה , דבר שני בנסיעות בין לוד לבת ים בזהירות ואין הבדל ברמות איבזור של הנפחים השונים ( זאת אומרת שאין מנוע שבא עם תוספת יותר או תוספת פחות שתי המנועים אותו איבזור) ו1.4 יש בודדות בשנים האלו כי רק התחילו להביא את המנוע ב2009 יש אותו מ2009 והרבה 2010 (לא בתקציב שלך) וה1300 לא רע בכלל !
  25. מכוון שה106 "שחוטות" או "גמורות" או יותר נכון "מכונית עם אקסנון דגם XSI מערכת ביוניר" (הבנתם את הכוונה שלי) וה205 "עשו את שלהם" אני מתלבט בין סקסו 99-2001 לבין קליאו B 2000-2002 (שתיהם 1.4 ידני) מה עדיף למה כמה איך ואיפה ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...