פוזה בישראל זה שם הבמה שמדובר בכלי רכב אבל שזה מגיע לג'יפ ? זה מיותר ...אני לא מדבר על אלו עם הסופות החולי שטח שהולכים כל סופש לדיונות , אני מדבר בעיקר על בעלי הלנד קרוזר/פג'רו/X5/Q5 וזה לא משהו שהוא לפי דעתי זה משהו ששאלתי את האנשים עם הבעלי ג'יפים האלו והם אמרו לי שהם קנו לכיף וליוקרה , ברצינות , לא חבל?