Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. מורכב לי ברכב מגבר הCardinal V15 עם סאב 800W זוג רמקולים 6.9' של 450W וקומפוננט 200W , עם רדיו דיסק של פיוניר די חדיש עם שלט , איזה מגבר עדיף לי להיות איתו ? ואיפה אני מוצא כיוונים למגבר מסויים ? שהכל יהיה מכוון טוב. תודה!
  2. ולמה לא לקנות פונטו חדשה במחיר של איביזה ? הפונטו זולה יותר לטיפולים והוצאות שלה גם זולות מהאיביזה. אבל רק ידני.
  3. על מס הכנסה הוא לא שמע חביבי. בסופו של דבר הישראלים תמיד אוכלים אחד את השני..אם הוא ימלא דלקן יורידו לו עוד יותר מהרכב הצמוד בגלל שהדלק עלה
  4. סיטרואן C3 נשים מתות על רכב הזה
  5. יום אחד של הפגנה ואף אחד לא ייסע ברכב האישי שלו ותראו איזה שינוי יש , כל ישראלי בוכה ומחזיק 3 רכבים במשפחה , מה אנחנו מראים לביבי ? שטוב לנו !!
  6. Dj Shai

    פיג'ו 206 שנת 2005

    תבדוק שאין נזילת במערכת הגה כוח ושמן הגה.
  7. עושים מאיתנו צחוק מורידים בשקל מעלים ב2 שקל שנה הבאה ..
  8. Dj Shai

    פג'ו 408 ? ממתי ?

    חבל לא הביא אותה במקום ה301 לארץ היא יותר יפה מ301
  9. ולמה היא דומה ל306 סדאן ? תודה
  10. למכירה פג'ו 306 , 1600 ידנית , 5 דלתות , דגם XR/דיאמונד קודם כל בתור חובב צרפתיות מושבע אני חייב לומר שזה אחד הדגמים המפנקים החסכוניים והזריזים של פג'ו (וכן היו לי 205 ו106) ! הרכב במצב מ-ע-ו-ל-ה שנת 1997 יד 4 עשה 174,500 ק"מ הדגם המפואר של ה306 5 דלתות עם 2 חלונות חשמל,נעילה מרכזית בפתיחה עם שלט,הגה כוח,ABS,שתי כריות אוויר,הגה מתכוון,אמבולייזר יש גם רדיו דיסק של פיוניר+שלט+זוג רמקולים טסט עד חודש 5(מאי) 2014 עברה טיפול 10,000 הרכב עושה 14 קילומטר לליטר דלק מחוץ לעיר , ובעיר משהו כמו 11.5 בעיות:מערכת מזגן וחימום לא עובדת ומכת "נשיקה" קטנה בכנף [לא בצד של הנהג] נמצא באזור רמלה בלבד. מחיר סופי - 4-7-0-0 שקלים חדשים נא לשלוח הודעה פרטית
  11. 306 תתאים כמו כפפה ליד
  12. ה508 של פג'ו תתאים לדעתי רכב נוח ביותר
  13. פג'ו 306
  14. Dj Shai

    זיהוי כלי רכב

    יש מלא כאלו בGTA VICE CITY stories
  15. 205 זה רכב בכלל לא חלש. אולי ה1100. ממליץ על הפיאסטה רכב מאוד איטי.
  16. ממליץ גם על "האחים יזדי" באותו מקום
  17. Dj Shai

    סוזוקי אלטו אורך חיים

    המנוע הקטן מהרגיל לא אומר שהוא ימות ליפני מנוע סטנדרטי כמו 1600 , יש מלא רכבים עם 1000 סמ"ק שנוסעים עד היום כמו הג'אסטי סוויפט ושרייד של שנות ה90 , הכל עיניין של תחזוקה נכונה וטיפולים בזמן.
  18. 206 נוח יותר מרווח יותר ואמין יותר , פונטו מעט יותר חסכוני וזהו.
  19. מנוע 1400 16V חיישן קרנק חדש ניקנה בטעות בסוף זה היה תקלה אחרת ברכב החיישן חדש עולה 250 שקל קניתי ב350 גר ברמלה
  20. Dj Shai

    למה ה-208GTI זולה?

    30K מעל משפחתית, כן זה זול לדעתי.
  21. ולמה לא קונים אותה, היא עולה רק 160K, ומעדיפים איביזה קופרה או גולף GTI?
  22. יש לי 306 1600 ידני 97 , הרכב שווה 4,500 ש"ח השקעתי הכל טוב ויפה אבל הגיע החורף ורדיאטור חימום פנימי עולה 1000 ש"ח לא שווה לי לסדר אין חימום ברכב כדאי למכור ולהביא ספייס 2001 ?
  23. בשביל רכב שני מאמין שפולו תהיה עדיפה מבחינת חיסכון , פרקטיות , ואחזקה לעומת הגולף שכל דבר אצלה עולה ביוקר.
  24. בעיה בעייתית מעבר לזה שאני אחרי כל שטיפה רואה סימנים של רגליים של חתולים על הגג הם גם מסוגלים להכנס למנוע ?! הTU שלי ישרוד את זה אני מאמין. בעיה של החתולים.
×
×
  • תוכן חדש...