ועוד מדברים עלינו , על אלו שנוסעים 120 בשמאלי מאותתים כל תזוזה של זבוב ומושפעים מנהיגה ספורטיבית [ספורטיבית,לא ערסית]. בארץ לא לאותת ולנסוע 70 בשמאלי נהיה הרגל , בגללם אני עוקף מימין , תכלס הנהגים שראיתי בכביש שהכי נוהגים תרבותי ואיכותי [תתפלאו] זה כל בעלי האיביזה טורבו,שירוקו למיניהם , מיצובישי איבו וסיאט לאון קופרה/FR. אין כאלה שהם מסוכנים תבינו!