מדובר ברכב משומש מסוג פג'ו 206 בשנות ה2000 לחייו , הרכב נראה טוב נוסע טוב והכל טוב ויפה ואני רחוק מלדרוש מחירון אך הרכב מפורסם ביד 2 ובעיתון ויש רק טלפונים ואין התעניינות אמיתית כמו אנשים שבאים או רוצים לקנות , ויש את המוזרים שרוצים להתחייב על מנוע וגיר ושילדה וללכת למכון בדיקה בשביל רכב של משכורת של מלצר , האם השוק נהיה קשה ?