שבת שלום לכולם , אחרי לא מעט עמידה בשוליים עם כל מיני פיאטים ופג'ואים של 4K הגיע הזמן להתקדם , ולהכנס לראש הישראלי החכם-רק יפני (ואם ממש מתעקשים אז גם גרמני) , אני עושה ביום 19 ק"מ , מחפש רכב עם התנהגות ממש מעט טיפה ספורטיבית וגם מראה ממש נגיעה של מראה ספורטיבי , לא משנה ידני או אוטומט (יש לי רשיון 4 שנים ובחיים לא היה לי אוטומט) להלן האופציות המפתות:
סיוויק 98'-2000 דגם 1600 אוטומט - הבעיה - אין הרבה עם סנרוף. והידניות שחוטות.
סיוויק הצ'בק 98-2000' - אוטומט לא נוגע מסיבה של חוסר סחיבה והתנהגות גרועה עם נפח 1400 והידני שבורות אז רק אם מציאה...
איביזה 2001-2002 ידני 1.4/1.6 נראת לי אחלה אופציה אבל עוד 4K אפשר לקנות את ה2003 המדהימה!
אקורד 98-2000' - הכל טוב אבל בעיות חניה ואוכל דלק
מאזדה לנטיס 2000-2001' נדוש
זהו חברים , אם אפשר חוות דעת נוספת או אולי לתקן את מה שאני חושב ולחדש לי דברים ולהוסיף עוד אופציות.