Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. כי רק אלו של ה4K ידניות והחדשות אוטומטיות עם גיר חרא
  2. חח ****נחנקת? שתה מים! חח לא בבית ספרנו**** נו באמת אז מה עדיף צרפתי נוח ובעייתי?עברתי לא מעט צרפתיות
  3. הם נראים הרבה יותר טוב והם לא יונדאי זה לא אישי אבל לא אוהב קוריאני.
  4. זה סתם פחי זבל , ביקשתי חוות דעת על המכוניות שהעלתי ****וקיבלת התראה על העלבת חבר פורום****
  5. 400 שקל באוטו דיפו 55 אמפר ראיתי
  6. את האמת במרכב בפנים אין הבדל בין המשפחתיות שהעלתי לבין הסופר מיני , ההבדל הוא בגאז' שזה יתרון. לא מייחס משמעות רצינית לגודל הרכב אבל גם לא אמריקאית.
  7. הלוגו הישן יותר יפה בעיני כל עוד הוא באדום זה רומז שיש לך T במנוע
  8. שבת שלום לכולם , אחרי לא מעט עמידה בשוליים עם כל מיני פיאטים ופג'ואים של 4K הגיע הזמן להתקדם , ולהכנס לראש הישראלי החכם-רק יפני (ואם ממש מתעקשים אז גם גרמני) , אני עושה ביום 19 ק"מ , מחפש רכב עם התנהגות ממש מעט טיפה ספורטיבית וגם מראה ממש נגיעה של מראה ספורטיבי , לא משנה ידני או אוטומט (יש לי רשיון 4 שנים ובחיים לא היה לי אוטומט) להלן האופציות המפתות: סיוויק 98'-2000 דגם 1600 אוטומט - הבעיה - אין הרבה עם סנרוף. והידניות שחוטות. סיוויק הצ'בק 98-2000' - אוטומט לא נוגע מסיבה של חוסר סחיבה והתנהגות גרועה עם נפח 1400 והידני שבורות אז רק אם מציאה... איביזה 2001-2002 ידני 1.4/1.6 נראת לי אחלה אופציה אבל עוד 4K אפשר לקנות את ה2003 המדהימה! אקורד 98-2000' - הכל טוב אבל בעיות חניה ואוכל דלק מאזדה לנטיס 2000-2001' נדוש זהו חברים , אם אפשר חוות דעת נוספת או אולי לתקן את מה שאני חושב ולחדש לי דברים ולהוסיף עוד אופציות.
  9. הסיוט הכי גדול שיש זה נהגים כאלו על הנתיב השמאלי אין ברירה אני עוקף מימין במצב כזה , גם שאני גם בבוקר גמור לדרך לעבודה מרביץ 110 קמ"ש בכביש 40, ואחרי שאתה עוקף אותם מסתכלים עליך כאילו אתה זה שלא בסדר.
  10. Dj Shai

    חברי CF עם מדבקות

    העברתי את המדבקה מהרכב הקודם לזה שקניתי עכשיו והמדבקה מקולפת איך אפשר שוב לקבל בדואר?
  11. זה חראלט לא שברולט , איך לא..
  12. רמלה והעולם שותק!!! ושמישהו יחפש לעצמו התקף לב ויבוא לנהוג פה ...
  13. לא בגלל שזה רמלה שמעתי גם מאנשים שגרים בערים אחרות יש פתרון?
  14. רמלה אבל בלי קשר אני מאמין שזה קורה גם בערים אחרות
  15. רק היום קניתי 2 ושמתי באוטו חזרתי בערב הם תלושים מהמקום , האם הצדק בעולם נגמר ? חופשי הביטוי ? בעוד שנה שנתיים לא נוכל להשים מדבקה של ישראל ? או סתם שעמום לכו תדעו .. בכל מקרה אין יותר מעצבן מזה ..
  16. לנסוע עם ESP דלוק פותר את הסכנה?
  17. היום שנסעתי נדלקה לי מנורה בסימן של קור כזה עיגול אם חצים מסביב זה היה שהיה בחוץ 4 מעלות מה זה אומר שמסוכן לנסוע?
  18. כי שנסעתי והפעלתי אותו לא הרגשתי הבדל
  19. מה זה ? מתי ? איך ? הפעם אני מוריד את הקובע בפניי המלוכסניי עיניים הקוראינים , היא תגיע לארץ?
  20. עם העיצוב שלו והמחיר שלו הולך לשבור את הסוזוקי קרוסאובר ניסן ג'וק וכל המתחרים
  21. 307 יש גם קסארות המודלים האחרונים ומגאן יש בנזין ידני לא הצ'בק בשנה שאתה מחפש, תחפש טוב
  22. רציתי לדעת אם של שברולט אבאו מתאים כי לחבר שעובד בפרוקיה אין לאנוס כי אמרו לי שהרכבים זהים או שאולי אופטרה?
×
×
  • תוכן חדש...