Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. אתם מדברים על ה6 החדשה ? דווקא לא כזה מכוער אולי ב3 החדשה כן
  2. בארצנו היקרה הכי זול זה האלטו ב50 K
  3. 208 זה סופר מיני והספארק זה מיני ומכאן ההבדלים שמיים וארץ פרט לזה שה208 דגם מוצלח גם מהסופר מיני של שברולט שהיא הסוניק.
  4. אם כבר תל אביב פעם קיבלתי דוח על העמדת אופנוע על המדרכה!! איפה שחונים מלא אופנועים
  5. מכיר את המקום והוא נמצא בראשון לציון אזור תעשיה הישן דרך המכבים עושה רושם שהח'ברה נחמדים ועממיים.
  6. בכל זאת מדבקה של קארס פורום על החלון האחורי
  7. עשיתם לי את היום חברים ! אבל אין טיפת ספק שהוא רשם דו"ח או קנס על זה שהחנתי על המדרכה למשך 5 דקות לבדיקת הבעיה ברכב ובשביל לא להפריע לתנועה?
  8. זה אומר שאפשר לשתות רבע בקבוק בירה ? טובורג הקטן לדוגמא ה250 מ"ל
  9. אתמול בערב נסעתי בסביבה שלי [רמלה] , הלכתי למצליח לשכונות החדשות והרכב התכבה לי אז דחפתי אותו למדרכה לבדוק מה הבעיה (לא היה אנשים על המדרכה ואף לא כלב) , הניידת של הסיור עירוני עמדה ממול הסתכלה על הרכב שלי במשך 2 דקות בטח רשמו את המספר ושבאו ללכת קראתי להם וצעקתי לעברם אם עשיתי משהו לא בסדר בשביל לא לקבל סתם דוח או רפורט הבית , במקרה הזה מה אפשר לעשות ? הם אמורים לשלוח לי משהו ? דוח?רפורט?קנס? ואם כן אפשר להגיע ערעור? בדיוק 5 דקות הייתי על המדרכה.. תודה.
  10. ממליץ על מוסך עדי בראשון לציון אזור תעשיה הישן רחוב שמוטקין , הייתי מטפל שם ב205 שלי
  11. יש לי כמה מגזינים אחרונים של מגזין אוטו אולי 3-4 אבל זה לא יספיק ליום כיפור , מאיפה אני משיג עוד יותר ישנים ? אפילו לא של אוטו ? תודה.
  12. הצעות יתקבלו בברכה גם קומפוננט במחיר זול עד 200.
  13. אני חושב שזה חניה יותר בטוחה ומסודרת שמסובבים את הראש אבל במקומות צפופים לא רואים את צד שמאל מקדימה זה מסוכן וזה לא מרגיש לי כמו כולם חח
  14. נכון שצריך לעשות רוורס ולהסתכל במראות אבל אני התרגלתי לסובב את הראש הרוב אומרים לי שזה לא בריא ומסוכן איך מתפטרים מההרגל הזה ?
  15. אחורי הניקוי רדיאטור ?
  16. לא הצד של הנהג הצד השני , ובקלית ווינקר ליד הפנס ראשי בצד של הנהג , תודה.
  17. אוקיי ואיפה הפתח ניקוז אוויר של הרדיאטור ?
  18. קניתי שמן 10-40 אמרו לי שמומלץ לפג'ו 306 , איזה פלגים ? ופילטר שמן רק מקורי נכון ? ופילטר אוויר כל כך חיוני ? ועוד שאלה מאז ששמתי מי ברז הרכב אוכל מים עד ליפני שבוע הייתי שם פריסטון ירוקים לחזור לפריסטון והרכב לא יזלול יותר מים ? או שנוצרה בעיה ? אם כן איפה , תודה
  19. של פג'ו/סיטרואן או ג'נט אחר גם לא מקורי ... שיהיה מגנזיום
  20. שחכתם את אבארט לאוהבי הספורט הפונטו אברט וה500 אברט חזקות ונותנות תמורה מעולה ואף יותר לחובבי הספורט רכבים חזקים ומהירים....ופיאט ברכבי סדאן אף פעם לא הצליחה וזה מה שאוהבים בארץ , ולגבי סופר מיני הפנדה מצליחה אני לא רואה שלא..
  21. אחת הבעיות החשמליות היא יוניט ברקס שנוטה להשרף כל כמה שנים.
  22. אנסה לבדוק את זה במוסך , לא שיש לי זמן ...אבל בינתיים נעמיד את הרכב או ניסע עם בקבוקים בבגאז'. תודה לכולם
  23. תא שריפה זה צילינדר לא ?
  24. אבל השמן נקי , הרדיאטור נקי , אין תערובת של מים ושמן [גם לא נתתי לרכב להתחמם ישר עצרתי והוספתי עוד] וגם אין נזילות מהמשאבת מים , גם לא מהצנרת , וגם אין עשן לבן , מה הסימנים של רדיאטור סתום ? ואם הרדיאטור סתום זה לא שהמים בכלל לא נאכלים ? כי הם נאכלים הרבה
×
×
  • תוכן חדש...