Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. Dj Shai

    מכוניות דומות

    איך או איפה אני רואה איזה ?
  2. שמתי לב שיש מלא מכוניות דומות כמו היונדאי I20 והקורסה החדשה , דייהו רייסר ואופל קדט הישנה , C1 וה107, איזה עוד יש ??
  3. מבחינת איכות חומרים והרכבה זה אותו רכב.
  4. תוכל להביא הונדה סיוויק 99 ! האוטומטיות שמורות.
  5. אני לא מומחה גדול בשברולטים אבל זה אמור להיות הדגם הכי מפואר כמו שעשו בקרוז
  6. סתם שאלה המזגן בפונטו ספייס (נראה כאילו יש לך לפי התמונה) גורם לה לא לסחוב או עושה בעיות?אני פשוט קונה אחת בקרוב.
  7. 205 עשתה את שלה , ממליץ על 106/306 או פונטו במודל האחרון 2000.גם קליאו B בחירה לא רעה.(מנוע1200 במחירים האלו)
  8. שיט התבלבלתי באופטימה ברור שמאזדה 3.
  9. תרשה לי להוסיף שהאקסנט קצת יותר איכותית וקצת יותר יקרה מה שגם מגיעה עם מנוע שונה ואמין יותר! זה השנים שיונדאי באמת התחילה להשתפר. ולכתוב האשכול,פוקוס שנתיים פחות תהיה בחירה מעולה , כך גם קורולה וסיויק.
  10. אולי זה סכום סטנדרטי היום לרכב נורמלי אבל תחשוב כמה שיותר על מודל גבוהה ! אבל לטפל לטפל לטפל. (צרפתיות/איטלקיות)
  11. קודם כל מאזדה 3 זה משפחתי ופורטה זה מנהלים , תעשה את החישוב לבד , מה אתה מעדיף מותג עממי והרבה יותר מוכר וזמין כמו המזדה , או איכות וביצועים של רכב מנהלים הלו הוא הקאיה.
  12. בראבו רק לא רובוטי , אם אתה חייב שהרכב ישתלט עליך ולא אתה עליו (הכל חוץ מידני) אז פנדה. אלטו גרועה משתיהם.
  13. שנתון גבוהה עם קילומטרז עייף זה מפתה במחירים שלהם אין ספק אבל עושים בדיקה מקיפה בודקים שאסי בעיקר. כי רכב 2007 שעשה כל כך הרבה זה או מונית או ליסינג!במקרה שלך ליסינג. אבל אני אומר אם תמצא שנה פחות עם 80 אלף קילומטר פחות, יותר קורץ ככה זה עובד
  14. ראיתי קליאו B 2001 1.4 עם חלונות ידניים ? הגיוני ??? נראה לי שלא אבל מרתיע אותי המקרים האלו .. עצוב שיש דגמים כאלו לרכב כזה איכותי ו2001
  15. הבנתי אחי אין לי בעיה עם תחזוקה אבא שלי מכונאי אפשר השואה בין שתיהם איזה רמות גימור יש איזה עדיף?
  16. סיאט לאון קופרה/FR , אימפרזה STI
  17. אני אשמח אם נתמקד יותר בעיניין של איזה אוטו עדיף וחוות דעת ולא מה אפשר למצוא שמור יותר
  18. תודה חביבי אבל השוק של המכוניות ירד המחירים שמצאתי זה שמורות עם לא יותר מ170 אלף קילומטר ויד 3, אז אולי טסט קצר במחירים האלה אבל חוץ מזה מצאתי מלא במצב נורמלי , והקלאץ' ברנו "בועט אותך" שאתה משחרר אותו ככה זה בכל הרנו זה מעצבן
  19. יש לי קצת ידע בדקתי ביד 2 עד 6 אלף(המחיר שאני מחפש) והם 3 המובחרות שבחרתי. 106 - 99- 2000 ידני מנוע 1.4 (דור שני) קליאו B 2000-2001 ידני מנוע 1.4 פונטו ספייס 2001-2002 ידני 1.3 אשמח לייעוץ והשוואה מכל בחינות , אשמח עוד יותר לקצת עזרה מאנשים שיש להם/היו להם אחד מהרכבים הבעיה שהספייס לא חזקה ומהירה כמוהם, הקליאו B קלאץ' מעצבן כמו כל הרנו , וה106 לא מפנקת יותר מדי אז מה עדיף ?
  20. אם היתה לך 206 או כל פג'ו אחרת - אתה לא תהנה מה107 , היא לא פג'ו אמיתית חוץ מהסמל והעיצוב ...פג'ו אמיתית מהחדשות שלהם זה 207 308 207 אבל אם זה לא בתקציב שלך אז C3
  21. Dj Shai

    כיכר דו-נתיבית

    ושלא נדבר על כיכר היכל התרבות ברמלה !! מחלת לב ! או להכנס לשם כמו מפגר או לחכות שעות
  22. בשורה טובה לכל המנהלים שמקבלים רכב צמוד מהחברה
  23. אם אתה רוצה אופל קדט יותר חדיש קצת , יש דייהו רייסר , שזה מנוע וגיר של אופל קדט בשנה יותר גבוהה ויותר מפואר
  24. Dj Shai

    פיאט פונטו GT

    הרכב טורבו הכי זול שיש , תבין לבן כמה הזול הזה עולה יקר בסוף...הייתה אחת לחבר צבע שחור ברמלה אוטו מלא בעיות אני לא יגיד לך שאין לו כוח , הרכב טיל קטן למרות שבסיבובים נזרק רצוי לבדוק מערכת חשמל ומערכת מים
  25. אימפרזה 94-95 רכב מאוד מומלץ , אמין , נראה טוב , ואם מצאתה אחת שמורה אתה מסודר לכמה שנים
×
×
  • תוכן חדש...