Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. שלום לכולם ושבוע טוב . הרבה זמן אני כבר רוצה לדעת מה הם באמת ההבדלים בין ה106 וב205 של פג'ו. ידוע שיש להם עיצוב שונה , גודל שונה , ופלסטיקה שונה בפנים. אבל אני באמת רוצה לדעת מהו כל הבדל והבדל בין הרכבים. אני מדבר על שניהם במנוע 1400 הידוע , מי בעצם מהיר יותר הרי זה אותו המנוע ואותו הגיר. אשמח לקבל כל הבדל והבדל מכל בחינה בחינה וכל בורג וכל דבר קטן וגם מנוע מהירות כוחות סוס וכמה שניות כל אחד מהם מגיע ל100 ועוד. שי.
  2. אבא שלי הביא אותה הוא סוחר מתעסק עם זה בקיצור ראיתי 205 ורוב ה205 בפנים צבע שחור הפלסטיקה ולמה זאת חום ? והאוטו קצת מעשן אבל אין מים בשמן אז רוב הסיכויים גומיות שסתומים לא ? תודה.
  3. הבאנו אותו כזה והדשבורד בצבע חום בפנים הכל ולא כמו כולם צבע שחור מישהו יכול להגיד לי למה ? תודה.
  4. איזה רכבים אפשר להביא ? אפשר שמות של סוגים ? לא משנה בלי טסט עם טסט פחות או יותר מכוניות במחירים האלו ומטה לא משנה איזה חוץ מלאדה.
  5. Dj Shai

    בלוטות' או ספיריט?

    בלוטות' .. בהחלט עדיף קחי של מוטורולה .
  6. אחי ברור ש106 כמו מי שאמר כאן 106 אני מחזק אותו .. נוחות .. מהירות .. דשבורד יותר יפה .. יותר סוס !!
  7. עוד שנתיים בע"ה שיהיה לי רישיון , אני יקח את החלום שלי בתור התחלה. והוא ה106 XSI מודל 95 96 מנוע 1400 גיר רגיל.
  8. Dj Shai

    המופע המוטורי חוזר

    תכנית לא רעה בכלל .. אני ראיתי ואהבתי .
  9. חחח בהחלט מטורפת =]
  10. איך בודקים טרמוסטט איך הוא נראה ואיפה הוא נמצא ? ואיך מבטלים חיבור ישיר איפה נמצאים החוטים בדיוק ? מי שלא רוצה לעזור שלא יגיב!
  11. החום מגיע עד לחצי אך לא עובר אותו. הוונטה פועלת והרדיאטור גם עובד. יכול להיות שהבעיה היא בטרמוסטט ? מישהו יכול לעזור לי ? ואיך אני מבטל את החיבור ישיר של הוונטהכי אני רוצה להעביר ליוניט אני לא יודע איפה החוטים אשמח לעזרה גם בקשר לטרמוסטט אולי הוא דפוק ואיך מפרקים אותו לא צריך
  12. ראיתי היום עוד משהו מצחיק פיאט אונו שנת 92 בערך עם וילון מאחורה של הונדה חחחחח
  13. אז ככה.. שמי הוא שי אוחיון , עוד מעט בן 15 , לומד בבית - ספר מקצועי למכונאות וחשמלאות רכב שנקרא אורט ידין. מגיל 0 אני עם המכוניות ביחד עם אבא שלי שהוא סוחר + מכונאי יש לי נסיון ברוב המכוניות ישנות חדשות וגם ידע במכונאות. אולי זה נשמע מוזר אבל אמנם אין לי רישיון אבל חונה לי מאחורי הבית דייהטסו שריד 87 ידנית מנוע 1,000 סמ"ק שהעיקר שלי הוא להתלהב ממנה ואני מודה חח קצת לשטוף לתת גז וכו'. בקיצור מכוניות זה התחביב השני שלי , אתם בטח שואלים מה הראשון אז זה גאדג'טים ופלאפונים אני מכיר כל סוג מכשיר מא' עד ת' וזה ממש זורם לי בורידים. מוזיקה ? מזרחית והיפ הופ בלבד.
  14. מצטער על ספאם אבל אני לומד בבצפר (***בצפר= בית ספר***) אורט ידין !!! יש איזה פרויקט או משהו ??
  15. סוזוקי סויפט החדשה שנת 2007 - 2008. אוטו מאוד אמין , לפי דעתי הקטנה אחת הטובות מהחדשות שיש.
  16. פיאט פנדה הישנות - זה רכב שבא מצחיק בלי לשנות בו שום דבר =]
  17. היי. איך עושים פילטר פתוח במכוניות מנוע 1000 סמ"ק כמו סוזוקי סויפט , דייהטסו שריד ועוד. אפשר מדריך קצר ? מה צריך לקנות ? מה עושים ?
  18. קודם 1 , אחר כך 3 ואז 4 ואז 2.
  19. מדובר על סקודה פיבוריט / פורמן. מישהו יודע למה כל הזמן הברגים כ"כ , ויש מקרים שהם נשברים וצריך לזרוק את האוטו ? ממה זה קורה ? איך מונעים זאת ליפני שמפרקים ? אבקש עוד טיפים ודעות. תודה ושנה טובה.
  20. הרכב שווה קצת פחות מהמחירון ..
  21. אין על מה לדבר חוץ משברולט שכרגע זה אפיקה החדשה או המאליבו. אשמח לקבל עוד תשובות!
  22. ואיך מסדרים ?
  23. קודם כל , זה בשביל סבא שלי ולא בשבילי. יש לו כרגע שברולט אפיקה שנת 2005 מנוע 2,000 אוטומט הוא בן אדם נכה , ויש לו מאחורה רובוט בשביל הכיסא גלגלים.. בסוף השנה הוא צריך להחליף רכב .. והציעו לו שברולט את האפיקה החדשה מנוע 2,500 סמ"ק או את השברולט מאליבו החדשה מנוע 3,500 סמ"ק.. וגם את הויואנט החדשה 2,000 סמק אם אפשר בבקשה עזרה והשוואה כי סבא שלי בהתלבטות קשה מאוד .. וגם בגלל הרובוט שיתאים תודה!!
  24. האוטו יומיים מעשן , ויומיים לא מעשן. אכן. הזוי לחלוטין. מה יכולה להיות הבעיה ? מה אתם אומרים ? מה לעשות / לא לעשות וכו' ? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...