Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. לא נוגעים ב106 אוטומטי. אפילו בחינם.
  2. אח שלי למה ללכת על עגלות כמו ג'אסטי שרייד שלא עולות ירושלים ושאתה לא יכול לעקוף איתם בכביש ? קח 106 , קח קליאו שהם באותו צורה של הג'אסטי והשרייד אבל פי 8 מכל הבחינות של העגלות האלו
  3. אפשר להביא פג'ו 106 מנוע 1400 ידני דגם XS שנת 94 בערך , דייהטסו אפלאוז 1600 שנת 92-93 ידני/אוטומט , הונדה סיויק "שפיץ" 91 ידני/אוטומט מנוע 1600 , רנו קליאו 93-95 ידני 1400 דגם RT.
  4. XSI היא 1400 אך 2 דלתות ספורטיבית עם יותר אבזור מהXR והXS. XR זה טמבונים שחורים בלי קשר לצבע של האוטו , אין חלונות חשמל ובדרך כלל מנועי 1.1 ויש גם 1.4
  5. אתה יכול להביא מיצובישי קולט או סופר לנסר במודל גבוה. לך על ידני.
  6. תודה על היוזמה אך באמת שאין לי מה להתיחס
  7. לא , אבל אני בעיקר פתחתי את זה שתדרגו לי את המכוניות מ1 והלאה לפי הטוב ביותר בכללי ועד לגרוע ביותר בכללי.
  8. כמו שבטח ראיתה האוטו נראה מצויין מבחוץ , מקדימה בעל מעט פוזה , צורה יפה , ומרגיש צעיר. מבפנים האוטו גם יפה , גם נוח וכו'. אם אתה מעוניין ב5 דלתות לך יותר על הXS , ולמקרה שאתה לא יודע , יש 106 משנים 92 עד 97. מ97 עד 2000 זה צורה חדשה דור שני אך אמרתי את זה בשביל המידע , לפי מה שרשמתה אתה לא מעוניין בצרוה החדשה
  9. אחי 106 זה אוטו סוסון קטן ובכלל הוא רכב מעולה. אין תלונות. גם אני עוד קצת שיהיה לי רישיון יביא אותו , אבל שים לב , תביא רק גיר ידני , ואל תביא דגם XR מכוון שהוא פשוט בלי חלונות חשמל אפילו. לך על הXSI , אם לא מצאתה XSI לך על הXS. אם אתה רוצה את הרכב הזה למעט מעט יותר התלהבות , יש את הגירסאת 1600 ידני 2 דלתות. אך בכל מקרה XSI או XS תילך על אחד מהם אוטו מעולה. מה חשוב לך ברכב ? חוץ מאמינות ובטיחות שהרכב כן עונה על זה.
  10. סליחה על הספאם אבל ההודעה הולכת לעמודים האחרונים אז אפשר תשובות בבקשה תודה.
  11. הרי ידוע שהבלוק של ה1600 עשוי מחומרים רגישים יותר לטמפרטורות מהמנוע של ה1400.
  12. אחי בוא אני יסדר לך דיל מצויין , פיאט אונו שנת 92 , מנוע 1100 , טסט חצי שנה , צבע לבן , ידני 5 הילוכים במצב מעולה! ללא בעיות אוטו מצויין. 4 אלף שקל והאוטו שלך אפשר קצת קצת לדבר על המחיר אחי .. דבר איתי בכל השאר בפרטי אני מרמלה זה רכב של אבא שלי.
  13. אז ככה , עוד שנה אני הולך לתאוריה בעזרת השם אמן אמן אמן !!! ועוד שנה ומשהו אני בטח כבר יקבל רישיון הכל טוב ויפה .. אה ולאלו שיגידו לי "אתה עוד קטן קודם תוציא רישיון אתה לא יודע מה זה וזה" - עשו טובה , לא צריך תדעות שלכם , תלחצו על "BACK" בדפדפן.. בבקשה אני מתחנן לא רוצה אנשים שהולכים להגיד לי תדברים האלו , ואני יודע שיהיו - אך אני לא יתייחס. בכל מקרה למי שרוצה לעזור בנושא העיקרי ועל מה שאני מדבר , ההתלבטות היא בין הרכבים האלו - פג'ו 106 XSI מנוע 1600/1400 [עדין לא סגור על מה] ידני שנת 96 - 97 דור ראשון פג'ו 106 XSI מנוע 1600/1400 [עדין לא סגור על מה] ידני שנת 98 - 99 דור שני פג'ו 306 מנוע 1600 ידני 2 דלתות או 5 דלתות לא משנה שנים 96-98 רנו קליאו מנוע 1800 דגם RSI עם 2 דלתות ידני שנים 96 - 97 פג'ו 205 טופ XRI מנוע 1400 ידני שנים 94 בלבד זה הדגם לצערי מיצובישי קולט שנים 96 ידני מנוע 1600 אופל קורסה מנוע 16V שנים 96 - 97 ידני פולקסווגן פולו שנים 96 - 97 ידני מנוע 1600/1400 2 דלתות כל המכוניות , עד כ21,000 ש"ח לפי מה שבדקתי. אשמח לעוד מידע וכו' וכו' מא' עד ת'. טוב חברים, מי שרוצה לעזור , ולהגיב איזה אוטו בעל הכי כוחות סוס , איזה הכי נוח , איזה הכי חסכוני , איזה החזקה הכי יקרה , איזה החזקה הכי זולה וכו' וכו' וכו' אני מאוד אשמח , רק מי שרוצה לעזור לי בין ההתלבטות וחוות דעת המכוניות שרשמתי - אני ישמח. לסתות מהנושא לכיוון ה"יש לך עוד זמן לרישיון" חח באמת שחבל לחזור על זה שוב - אל תנסו.
  14. אפלאוז ידני , שנים 91 - 92 אפשר למצוא בנוסף גם פג'ו 309 ידני [בלבד!] שנים 92 - 93 אך מנוע 1400 עדיף יותר הוא חזק יותר וחסכוני יותר [נשמע מוזר אבל כן]. עוד רכב שמומלץ הוא סיטרואן ZX , מנוע 1400 או 1600 שניהם טובים , אך שוב - רק ידני. אפשר למצוא במודל 91-93.
  15. 306 הוא גם כן אוטו מעולה , אך מיושן יותר , מערכות פחות טובות , אך תוכל למצוא שנת 99 במחיר יותר נמוך משל ה206 בהרבה. אם יש לך התלבטות , ברור שה206 עדיפה מכל הבחינות לפי דעתי , אני לא רואה יתרון של ה306 על ה206 , בכל מקרה רמת מחירים שונה , אך אם אתה רוצה לשקיע פחות קח את ה306 ולא תתאכזב. 306 רק ידני כמובן ומומלץ יותר גירסאות הX שהם בלי הזנה אלה ה"קטנות".
  16. אחי בוא נאמר ככה , חשוב לך מהירות מטורפת ולא איכפת לך שהאוטו טיפה ישתה בנזין ? קח 1800 ידני חשוב לך מהירות ובכל זאת שהאוטו לא ישתה ? קח 1400 ידני , על אוטומט לא הייתי ממליץ .
  17. איך האוטו מכל הבחינות ? וזה המנוע 1272 שמעתי שאין הרבה .. מה אתם אומרים בכללי על האוטו כמה מוכרים אותם מינימום בשוק היד 2 ואם אפשר מידע תמונות תודה
  18. הקפצה
  19. קח פונטו או 205 או קליאו , את הקליאו וה205 במנוע 1.4 בלבד גיר רגיל. והפונטו מנוע 1300 בלבד גם גיר רגיל. שלושת המכוניות האלו הכי חדישות , נוחות , מהירות ולא מנועי 1000/1200/1300 שלא סוחבים בשרייד ובג'סטי. אונו יהיה נחמד אם תמצא משהו ממש שמור במחיר מציאה כי סך הכל זה אוטו נחמד אבל עדין. שמע מה שאמרתי לך אחי! ג'סטי ושריד אתה לא תוכל לעלות איתם לירושלים אם תהיה לך נסיעה לשמה. 205 וקליאו הם סוסים קטנים , פונטו זה סבבה של אוטו . ואם אתה מתלבט בין 205 פונטו וקליאו , מה שתמצא יותר שמור עם מודל יותר גבוה תילך עליו
  20. שמתי לב שהרכב מגיע ב3 נפחי מנוע יש את ה1600 סמ"ק יש את ה1400 סמ"ק ויש את ה1050 סמ"ק כמה בוכנות יש לכל מנוע ? איזה כוחות סוס יש לכל מנוע ? מה מוצלח יותר ? מה מוצלח פחות ? באיזה מנועים הוא דומה לרכב X ובאיזה מנועים הוא דומה לרכב Y. והאם האזרקה באוטו הזה היא חד נקודתית או רב נקודתית. ואני לא מכיר את הפולו הקטנות האלו אם מישהו יוכל לספר לי עליהם פרטים ודגמים תודה. תודה , שי.
  21. תסתכל ברשיונות של הרכב אם כתוב השכרה או משהו כזה . אם כתוב , תוריד לבן אדם כמה מאיות. בכל מקרה יש עוד מכוניות שלפי דעתי גם יותר אמינות מהאונו , לדוגמא פג'ו 205 שנת 94 - 95 מנוע 1400 הזרקה , דייהטסו שרייד 92-93 מנוע 1300 גיר רגיל , ועוד.
  22. אחי לגבי הרדיאטור חבל דפקתה השקעה , הייתה פותח למטה את הפקק , מכניס צינור בעל עוצמה גבוהה ומנקה אותו. טרמוסטט הייתה חייב להחליף בכל מקרה. בכל מקרה תהנה עם האוטו ופעם הבאה שהאוטו מתחמם ישר תעצור כמה שיותר מהר בצד כי 205 מנוע 1.1 נוטות להתחמם.
  23. פג'ו 205 מנוע 1400 שנים 93-94 ואולי גם 95 תוכל למצוא במחיר הזה. אוטו די אמין ומעולה , צריכת דלק 12/13 על 1. אונו כמו שרשמתה גם יכול להיות נחמד אבל היא פחות אמינה מהפג'ו.
  24. אני לא בעד איביזות .. אוטו משעמם ונדוש. נסה אופציות ראויות יותר ועד 15 בכלל הרבה יותר ראויות כמו 205 שנת 98 - 97 פוראבר מנוע 1400 ידני 5 הילוכים , ואולי תמצא גם מיצובישי קולט 1.6 93 אוטומט פשוטה ללא תוספות.
×
×
  • תוכן חדש...