אז ככה , עוד שנה אני הולך לתאוריה בעזרת השם אמן אמן אמן !!!
ועוד שנה ומשהו אני בטח כבר יקבל רישיון הכל טוב ויפה .. אה ולאלו שיגידו לי "אתה עוד קטן קודם תוציא רישיון אתה לא יודע מה זה וזה" - עשו טובה , לא צריך תדעות שלכם , תלחצו על "BACK" בדפדפן.. בבקשה אני מתחנן לא רוצה אנשים שהולכים להגיד לי תדברים האלו , ואני יודע שיהיו - אך אני לא יתייחס.
בכל מקרה למי שרוצה לעזור בנושא העיקרי ועל מה שאני מדבר , ההתלבטות היא בין הרכבים האלו -
פג'ו 106 XSI מנוע 1600/1400 [עדין לא סגור על מה] ידני שנת 96 - 97 דור ראשון
פג'ו 106 XSI מנוע 1600/1400 [עדין לא סגור על מה] ידני שנת 98 - 99 דור שני
פג'ו 306 מנוע 1600 ידני 2 דלתות או 5 דלתות לא משנה שנים 96-98
רנו קליאו מנוע 1800 דגם RSI עם 2 דלתות ידני שנים 96 - 97
פג'ו 205 טופ XRI מנוע 1400 ידני שנים 94 בלבד זה הדגם לצערי
מיצובישי קולט שנים 96 ידני מנוע 1600
אופל קורסה מנוע 16V שנים 96 - 97 ידני
פולקסווגן פולו שנים 96 - 97 ידני מנוע 1600/1400 2 דלתות
כל המכוניות , עד כ21,000 ש"ח לפי מה שבדקתי. אשמח לעוד מידע וכו' וכו' מא' עד ת'.
טוב חברים, מי שרוצה לעזור , ולהגיב איזה אוטו בעל הכי כוחות סוס , איזה הכי נוח , איזה הכי חסכוני , איזה החזקה הכי יקרה , איזה החזקה הכי זולה וכו' וכו' וכו'
אני מאוד אשמח , רק מי שרוצה לעזור לי בין ההתלבטות וחוות דעת המכוניות שרשמתי - אני ישמח. לסתות מהנושא לכיוון ה"יש לך עוד זמן לרישיון" חח באמת שחבל לחזור על זה שוב - אל תנסו.