יש לי 5 שנים רשיון ורק עכשיו זאת האוטומטית הראשונה שלי , אוטומט ללא ספק גורם להתעסק עם שטויות לאנשים שיש להם קצת קשב וריכוז :roll: כמו לבדוק הודעות ווצאפ , להתעסק עם המערכת , או כל מיני שטויות וגאדג'טים באוטו , אילו ידני גרם לי רק לנהוג ועם קלאץ לחוץ וראשון בפנים ברמזור אדום , האם זה באמת נכון ? איך זה אצלכם ?