Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. Dj Shai

    הגיע הזמן להתחדש , 205 .

    אגדה של רכב תהנה
  2. Dj Shai

    [חדשות רכב] - Nissan Qashqai 2014

    הוא נהיה קצת רנו במראה שלו
  3. ליטר דלק ב7.04 מה יכול להיות יותר זול מזה?! כמו כל ישראלי שמחפש לחסוך, גם אני הלכתי לתדלק שמה [שם] את הפונטו שלי, בחצי טנק, למרות החשד במחיר הזול. שאלתי את המתדלק: אם הדלק טוב ונקי? אמר לי שכן, עם חיוך, וגם אמר שמתדלקים שם במוו. ממש הלילה הרכב התחיל לעשן עננים, לקרטע ולחתוך [המנוע ליפני שנה חדש אגב] [אגב, המנוע חדש מלפני שנה] , מה עושים? למי פונים? האם זה שווה את הכאב ראש בשביל רכב של 4K?
  4. ה405 אבל מבוססת על הBX לא ?
  5. תודה חברים מה עם מחלות ידועות ואי סחירות ואי אפשרות להשיג חלקים ?
  6. כן זה מתיחת פנים ו89 כ"ס היה בשנת 94 ואת מערכת החשמל מכיר כמו כף היד כל חיי ידעתי צרפתיות , למישהו יש כאן את הרכב או סתם לרכב ויכול לספר לי איך הנסיעה והאיכות שלה ? ואיך הרכב ב"במפרים"? לא מרגיש אותם כמו רוב הפג'ו?
  7. חולה צרפתיות וזאת צרפתיה שלא היתה לי עדיין , ומתאימה לי במחיר ושמורה ומעניינת יותר מהשאר
  8. אהלן חברים , מעוניין להתייעץ לגבי פג'ו 406 מנוע 1600 גיר ידני הרכב שנת 94 זה קרבורטור או הזרקה? כמה כוח סוס ? הרכב עשה 160,000 שזה די שמור לשנה שלו יד 2 ... שמעתי שהוא רגיש למי ברז מה עוד חוץ מזה ? והכי חשוב , איך יסתכלו עליי ברמזור ? עד כדי כך גרוע ?
  9. המחיר התעדכן ל4,400 ש"ח!
  10. ופירסמתי שם 3 מכוניות כל החיים , זה הופך אותי לסוחר ?
  11. Dj Shai

    אאודי A3 סדאן בישראל

    אם המחיר יהיה הגיוני ולא קרוב לA4 היא תהיה שווה את העיניין.
  12. עכשיו עלה לי באמת שהוא מזכיר מעט את הפיאסטה מאחורה!
  13. אבל מה זה האחורה המכוער הזה ? והגיר נשאר אותו גיר , 4 הילוכים
  14. אזעקה של קוברה חצי נחמה אצלי ..
  15. ווואו זה בעיה מעיקה מה עושים עם זה באמת ? מה שטוב ברכב חדש שאי אפשר לפרק כל דבר בקלות
  16. אני קונה מחלקי חילוף + מרכיב לבד ב50 שקל אבל זה לא העיינין הכספי זה העיניין הפרנציפי והמעצבן והמטריף
  17. שלום לכולם , עם כל הכבוד לעיר הלא בעייתית שאני גר בה (רמלה) מה יהיה שאני יביא רכב יקר ? הרי הרכב הזה שווה 6K אבל עדיין זה כואב ... פעם שעברה מראת צד עכשיו וינקר כנף , מי זה יכול להיות מה זה נותן לו ? הרי בעלים של רכבים כאלו הם לא אנשי פשע אז מה הולך פה?
  18. Dj Shai

    ניסאן סאני 1993

    אמין , אבל לא שווה את הנסיעה הגרועה הקופצנית והלא נוחה , הפלסיטיקים המתפרקים והדשבורד לא בשמיים. עדיף דייהטסו אפלאוז! או סופר לנסר.
  19. רשיון רכב ותעודת זהות של בעל הרכב. בהצלחה.
  20. מעדיף קרוז או אסטרה. סתם זרקתי באוויר , יש מבחר מלא.
  21. ספייס מודלים 2002-2003 ב12K יהיו שמורות ומעולות!
  22. לפי דעתי עסקה לא משתלמת רכב פשוט בסיסי רק גבוהה קצת סוזוקי עובדים על הלקוחות שלהם
  23. יש יצרניות שלא עושות את זה כמו פג'ו,רנו,סיטרואן אבל אם אני לא טועה זה פס ייצור שונה בכל מדינה
  24. זה לא הלאון החדשה עם סמל של רנו ?
  25. קומפוננט מחובר לרדיו דיסק , ואני לא מחפש לקנות יש לי את שתיהם
×
×
  • תוכן חדש...