ליטר דלק ב7.04 מה יכול להיות יותר זול מזה?! כמו כל ישראלי שמחפש לחסוך, גם אני הלכתי לתדלק שמה [שם] את הפונטו שלי, בחצי טנק, למרות החשד במחיר הזול. שאלתי את המתדלק: אם הדלק טוב ונקי? אמר לי שכן, עם חיוך, וגם אמר שמתדלקים שם במוו. ממש הלילה הרכב התחיל לעשן עננים, לקרטע ולחתוך [המנוע ליפני שנה חדש אגב] [אגב, המנוע חדש מלפני שנה] , מה עושים? למי פונים? האם זה שווה את הכאב ראש בשביל רכב של 4K?