Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אצלי הקלאץ' הראשון הוחלף אחרי 180K קילומטר ו-9 שנים. גם הוא ראה כמה ג'ימיקאנות ונסיעות לא קלות. הרכבים של גל ושלי זהים.
  2. מה עדיף מצומצם. תגיד כמה?@? ראבק. ותהיה סגור על עצמך. טורבו - GT25 ב 20K השקעה יתן לך כוח בסלד נמוך.
  3. הוא בטח חשב שזה ג'יפ.
  4. fizban

    האם היא באמת בארץ?

    הטורבו כל כך גדול שאפילו לא רואים אותו! מגניב!
  5. תקציב, תקציב לנו תקציב.
  6. גם באנג'ל אייז אמיתי האור לא משפר שום דבר. אלו אורות חניה לכל דבר בצורת עיגול מואר. אפקט עיצובי יפה מאוד של BMW
  7. לגבי אנגליה. הדואר שם מחורבן. אל תזמין ב surface mail כי זה מגיע אחר 3 חודשים מינימום ו 50% שזה לא יגיע בכלל. רק משלוח אויר עם tracking number.
  8. בדוק את לחץ האויר בצמיגים. ה XS שנהגתי עליה אחזה יופי.
  9. כל התשובות למעלה תהיינה נכונות אם יכריזו על המוצר כחלק לרכב.
  10. או שפשוט תבקש מהם שיכריזו על זה כמוצר אלקטרוני, ללא אזכור של "חלקי רכב".
  11. זה יחשב לחלק לרכב, לצערך.
  12. 60K זה לא כזה הזוי ל GTI6. אם אתה כל כך אוהב את ה S16, למה להחליף? רמז - המנוע של ה S16 יכול להחזיק בגדישה גם 350 כ"ס על טלטלים ובוכנות מקוריים (צריך רק אטם עבה יותר). זאת על פי DP engineering אבל אני מניח שאתה לא בענייני שיפורי מנוע. בזמנו היתה לאקסית שלי 206 1.6 אוטומטית (110 כ"ס). לקחתי אותה (את הפיז'ו, לא את האקסית) לסיבוב ספורטיבי ודווקא די נהניתי. הרכב מוציא יופי את ה זנב כשצריך. אני מציע לך לדבר עם לירן איש (liranish) מ PSI שהיתה לו קליאו ספורט ועכשיו יש לו 206 GTI. כמו כן, יש בחור ב PSI עם XS שקיבל יופי של תוספת כוח עם קצת שיפורים אטמוספרים. בטח גם ב GTI אפשר לעשות משהו.
  13. אם יש לך 150 כוחות סוס במקור, 1 באר אמור לתת לך עוד 150 בתאוריה. תוריד מזה בערך 20% (יעילות הטורבו + תוספת אינטרקולר) ונשאר לך תוספת של 120 כ"ס בערך - זה נותן 270 כ"ס. זה כלל אצבע. עוד כלל אצבע - 5cc לכל כוח סוס. כלומר 120 כ"ס כפול 5 זה 600 CC תוספת למזרקים. יש לך 4 מזרקים . 600 לחלק ל 4 זה 150. כלומר אתה צריך מזרקים גדולים יותר ב 150CC לכל מזרק. אם יש לך מזרקים של 240CC, תצטרך 390CC. שכחת להוסיף ניהול מנוע, אגב. מה נתוני המומנט שלך? נראה לי שכדאי שתוסיף איזה דיפרנציאל. חבל שלא תוכל להוריד את כל הכוח הזה לכביש.
  14. אם כבר, שהמערכת תזכה כל נהג שהמהירות המוצעת שלו באיילון היא מתחת ל 30 קמ"ש בסכום מסויים. שנקבל פיצוי על פקקים.
  15. מפני שזה דורש תוכנית לטווח ארוך ולכן זה לא מעניין את הפוליטיקאים שמעוניינים בתוצאות מידייות על מנת לזכות בקולות הציבור בבחירות הבאות.
  16. איזו תחבורה ציבורית יש במדינה שלנו בדיוק? כמה כסף יכנס לקופת המדינה אם יתקינו את המצלמות הנ"ל באיילון ויאכפו 90 קמ"ש...
  17. אין לך חיישן EGT או wideband? אם אין לך, איך אתה מרשה לעצמך לגדוש באר וחצי? זה לא בריא למנוע כל כך. אם יש לך אחד מהחיישנים הנ"ל ואתה עני בזמן גדישה אז אולי צריך לעלות את לחץ הדלק (כמובן עם ווסת לחץ נשתנה שמרגיש גדישה). אם יש לך אחד מהחיישנים הנ"ל ואתה לא עני בזמן גדישה אז אין צורך לגעת בלחץ המקורי.
  18. מה לחץ הדלק המקורי והאם העלת גדישה? למה אתה צריך לחץ דלק גבוה יותר?
  19. תקציב תקציב, תקציב לנו תקציב!
  20. fizban

    מסעדת Hooters, נתניה.

    לא יאמן כמה שזה נכון. לכן אני יוצא עם הולנדית.
  21. אני כל היום עסוק בלמחוק הודעות שם, אין מצב שפיספסתי משהו. אני אקשקש קצת עם זוהר. הנה עוד משהו מעניין, בלמים של TAROX בעלי 10 בוכנות שמתאימים לפיז'ו עם ג'אנטים 15. 2.3 קילו כל קליפר. 750 פאונד בשבילכם...
  22. הדבר הזה נמצא באנגליה ולא מוכנים לשלוח אותו לארץ. האנגלים האלו...
  23. fizban

    Winter MDC יוצא לדרך...

    מה זה משתתף חדש בליגה? אם הייתי ב MDC הראשון אני נחשב לחדש שצריך לעבור אימון? אם כן, מתי יהיה האימון?
  24. אגזוז לחץ לא מתאים לרכב שלך. אתה צריך אופנוע בשביל לשים אגזוז לחץ.
×
×
  • תוכן חדש...