Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אני צבעתי את גג הרכב שלי עקב צבע שרוף לאחר הקניה. לא הייתי מוריד אגורה.
  2. לך על מה שהלב אומר. בדוק היסטוריה וחפש רכב שלא "שיפרו" אותו. אם אתה הולך על פיז'ו, בדוק גם את עיניין המים הירוקים, הן רגישות לזה. לגבי 306, לאלו עם הסאן רוף יש מחלה של חלודה באיזור הגג (אין בעיה של אטימות, רק של תעלות הניקוז). גם הצבע עדין יותר ונוטה להישרף. בין הונדה סיויק לפיז'ו, הייתי הולך ב 100% על הפיז'ו. אני לא יודע להגיד לך לגבי איביזות וגולף, אני כן יודע להגיד לך שאני אוהב את הפיז'ו שלי ולא היו לה (עדיין) בעיות אמינות, חוץ מבלאי טבעי של רכב בן כמעט 8. בהצלחה
  3. למכירה: שעון מד לחץ שמן חשמלי של 3A, זוהר בכחול ומעולם לא הותקן. שעון מד לחץ שמן מכאני של CP זוהר בכחול, כולל מחבר T שהזמנתי בעצמי (לא הגיע עם האריזה), מעולם לא הותקן. שני השעונים בקוטר 52 מילימטר. 300 ש"ח לכל שעון. כמו כן: מבית AEM. חדש באריזה, מעולם לא הותקן. בקוטר 2.5 אינץ'. מגיע כתוספת ל cold air intake של AEM אבל ניתן להתקין על כל cold air intake בקוטר הנ"ל. תפקיד החלק הוא להגן על המנוע במקרה והרכב נכנס לשלולית מים. כמובן שזה מיועד למי שהפילטר שלו ממוקם נמוך יחסית. מחיר - 300 ש"ח. החלק הנ"ל הוא מהסידרה החדשה, שלא כוללת את ה design flaw שהיה לשסתומים הישנים.
  4. שלום, אני מעוניין להחליף את סעפת היניקה מפלסטיק שלי לסעפת מתכת. האם סעפת יניקה של 405 MI16 תתאים ל 306 XSI דור שני (16 שסתומים). http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4579661287&sspagename=ADME:L:RTQ:US:1 תודה.
  5. עבירה פלילית, לדעתי
  6. fizban

    לחיות עם מיאטה, בישראל.

    בשבילי - הרכב שלי כמו פורש ובשביל בעל המיאטה - הוא כמו למבורגיני. הכל קשור לאהבה.
  7. שדני לא יתבע גם אותך, לאון. xenon - הוא לא קורא למגזין "פרסומון" בגלל כמות הפרסומות בו... ולפותח השירשור - שאל את העיתונים מחבר ובדוק מי הכי מתאים לך.
  8. הוצא רישיון נהיגה, החלף לצמיגים איכותיים ועשה קורס נהיגה מתקדמת.
  9. fizban

    שאלה לגבי דוח תנועה

    zvit, הרשה לי לחלוק על דבריך, או לפחות להעלות שאלה נוספת. כאשר מגיעים לצומת T, שבו אתה יכול להמשיך ישר או לפנות ימינה (אבל לא שמאלה, כי זה צומת T). יש לך חץ ישר בנתיב השמאלי וחץ ישר וימינה בנתיב הימיני. אין תמרור איסור פרסה. האם מותר לפרסס? זכור שאין חץ שמאלה מכיון שאין לאן לפנות שמאלה (יש שם בית). אני טוען שמותר לפרסס כי אילו אסור היה, היה מופיע תמרור איסור פרסה. מה דעתך?
  10. fizban

    Mad Max עצבני במיוחד.....

    500 איש בשנה. זה בערך מספר ההרוגים בתאונות הדרכים לשנה. חבל שכסף לא זורם לכיון שיפור תשתיות הכבישים. ראיתם איך איילון צפון נראה מקיבוץ גלויות עד ההלכה? יש שם נתיבים לאופנועים ולא לרכבים. שלא לדבר על נתיבים ש"נמחקו" ועדיין רואים אותם. 1000 הרוגים בשנה בגוש דן בלבד מזיהום אויר בשנה, אני לא רואה שיש כזה רעש תקשורתי לגבי זיהום האויר. בקיצור, תאונות הדרכים זה לא הדבר הכי קטלני בארץ כיום. מחלות לב וזיהום אויר באים לפני תאונות הדרכים. הבעיה היא שאין תשומת לב לעניין כי אין buzz תקשורתי מסביב לעיניינים הנ"ל. ולכל החבר'ה בלי הממיר שמזהמים מעל למותר, קראו שוב את הפיסקה השניה.
  11. fizban

    קארטינג

    תותח? אבל כמה מ"מ? למישהו יש בעיה עם ארנון? שאני אבין.
  12. איזו שנה היתה ה XSI הזאת, איזה צבע?
  13. שלום, רציתי לדעת אם יש למישהו ניסיון עם perma-cool שהמוצרים שלה נמכרים ב summit או עם mocal. האם יש למישהו המלצות על חברות אחרות טובות של oil coolers. כמו כן, האם ברכב מוגדש צריך לשים תרמוסטט (כדי להגביל את פעילות הקולר בזמן שהשמן קר) או מספיק oil sandwich כי השמן מתחמם מהר יותר. תודה מראש
  14. היי חלי, האם את בטוחה שכתוצאה מכך נפגעו תפוחי ההיגוי והציריה?
  15. fizban

    קארטינג

    אני מגיע לשם היום בסביבות 2000. אין היום אירועים.
  16. שנה בלי רחיצה וצבע מטאלי? אני מקווה שאתה לא מחזיק צרפתייה. צבע מחדש ושמור על הרכב. אני צבעתי מחדש את הגג (לאחר שנקנה שרוף) ואפילו לא טרחתי לצלם. לצחי1, באיזה ווקס השתמשת ואיך?
  17. fizban

    קארטינג

    אני מגיע לשם מחר בסביבות 2000. אין מחר אירועים.
  18. fizban

    קארטינג

    בעעעע, יש לי תמונות יותר יפות.... היה מתוכנן משהו, אבל נעלמו עקבותיו של התכנון.
  19. fizban

    קארטינג

    היי, רמי, מסתירים אותי בתמונה עם הפודיום! לא יפה....
  20. אה, אז פותח השירשור, קבל את התנצלותי.
  21. fizban

    קארטינג

    המסלול ברחובות הכי מהנה בארץ, כרגע. מגבילים את הקארטים כדי שאנשים שזורקים תחת ולא יודעים לנהוג לא יגרמו לפציעות ו/או בלאי מואץ לקארטים. אם תנהג טוב ואחראי, ותעשה זמים טובים תראה שיורידו לך את ההגבלות. אולי גם גרשון המשפר יגיב פה...
  22. fizban

    קארטינג

    אני גם בעינין יום שני בערב. בתנאי שאין להם אירועים ולא צריך לחכות שעתיים
  23. לפי הכתיבה שלך, ניתן להבין שהיו לך גרביונים על הפנסים.
  24. מה הקטע עם הגרביונים, למען השם?
  25. למה למען השם צבעת את הרפידות? הצבע (אם הוא מקצועי ועמיד בחום - עד 900 מעלות) אמור ליצור שכבת מגן. יהיה לך קשה להוציא את הרפידות בלי להרוס את הצביעה. גם גריז נחושת לא היה מזיק לחורי ההברגה של הגלגלים.
×
×
  • תוכן חדש...