Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. לא, להעביר את כל החיווט לתא המטען עם חוטים מיוחדים, כמובן ואז יש לך מקום גם למצבר 100 אמפר. הבעיה שלך היא שבאמת תצטרך אלטרנטור יותר חזק. בכלל, נראה לי שאתה באמת לא צריך מצבר גדול יותר אלא טעינה חזקה יותר. אבל אני לא מבין גדול בחשמל, לכן אני מנסה להבין את מה שמרק אמר.
  2. האם נפתרה הבעיה?
  3. בשביל זה פתחת את השירשור? אם היית כותב את זה מהתחלה כולם היו אומרים לך לא קנות סאאב אלא לאנטיס. אם אתה אוהב להחליף רכבים, אז למה סאאב?
  4. אבל למה מרק זורק פצצות לאויר ולא מסביר? נתנאל - העבר את המצבר לתא המטען, אם אתה צריך משהו גדול יותר.
  5. מה יקר בלהחליק את הסמל האחורי, במיוחד אם הוא מודבק ןללא ברגים?
  6. אתה יודע טוב מאוד למה אני צריך בלמים גדולים... אם יש לך קליפרים 4 בוכנות שנכנסים ל 15 אינ'ץ אז יש על מה לדבר....
  7. השאלה היא אם יש מוסכים מספיק מקצועיים בשביל לטפל בסאאב.
  8. את הקליפרים שלי? עד שהשגתי אותם?
  9. כן, פיז'ו ספורט. עוד מילימטר מהמקורי (אנטירול אחורי של 24 מ"מ אצלי) לא נראה לי המון. 28 נראה לי המון. האמת שמתאים לי 25. אחרי כל העבודה מקדימה, כדאי גם קצת הקשחה מאחור.
  10. אמרתי שניתן להניח ושיתייעץ עם חברי מועדון סאאב.
  11. הסיויק שלי לשעבר (אוטומטית) עשתה 1 ל 16 בנסיעה של 90-100 קמ"ש עם מזגן בקיץ לאורך 400 ק"מ. כך שתמיד יש אפשרות להגיע לצריכת דלק טובה. בד"כ אנשים נתקעים בפקקים או נוסעים במהירות גבוהה מכדי להגיע לנתוני צריכת דלק אופטימלים.
  12. אם הוא מבקש מעל למחירון, ניתן להניח שהוא השקיע ברכב. עצתי לך היא להתייעץ חבר'ה ממועדון סאאב ולבקש את עזרתם בנוגע איך להוציא מידע רלוונטי מהמוכר לגבי סאאב.
  13. הרעיון של צלחות מחוררות או מחורצות הוא לשחרר את הגזים שנוצרים על הדיסק בזמן הבלימה וכך למנוע את "איבוד הנשיכה" בבלימות ממושכות. לכן דיסקים כאלו ( tar-ox, red dot) בשילוב עם רפידות מתאימות יהיו יותר טובים מהברלינגו בנהיגה ספורטיבית. מובן שאפשר לשים בלמים של ברלינגו ולהוסיף דיסקים מחורצים...
  14. שמעתי על 28 מ"מ בפיזו ספורט אבל לא נראה לי שמייצרים כבר (אני מדבר על האחורי). אני לא יודע אם זה מתאים לסיטרואן. יש 25 מ"מ עד כמה שזכור לי, כרגע.
  15. משפט מקבלים מעל 40 קמ"ש בדרך בינעירונית או מעל 30 קמ"ש בדרך עירונית.
  16. יש כביש רטוב ויש בריכה. ממה אתה יותר נהנה?
  17. ג'וקר, אל תשלה את עצמך. אנחנו במצב גרוע והעסק רק מידרדר. נהג רגוע. אני בעד לעשות עלון פרסום עם מה שכתבת ולחלק לכל תיבות הדואר + כמה מאות לכנסת ואיזה 1000 לח"כ אהוד רצאבי. רק צריך לנסח את סעיף 1 בצורה יותר, אממ, רגועה.
  18. כל מה שאמרת, נהג רגוע, הינו נכון. השאלה למה לא מתקנים את הליקויים הללו, על מנת להפחית במספר תאונות הדרכים? למה מתקמצנים על חשבוננו? במיוחד כשאנו משלמים כל כך הרבה מיסים למדינה בעבור אחזקת רכב.
  19. fizban

    תאונות דרכים

    עדיין לא נורמלי. אי אפשר לכתוב בפונט רגיל?
  20. שמר, זה תירוץ טוב לשוטר, אם אתה נוסע עם ג'נטים וצמיגים רחבים יותר שלא מאושרים...
  21. אני חושב שהכבישים באירופה נסללים כך שהם עמוקים הרבה יותר מאילו שבארץ. כמו כן, אצלנו לא תמיד מתכננים נכון ואז צריך להשלים ולשנות. ע"ע איילון. ואם כבר יש כביש חדש, אז המשטרה קופצת עליו ולוזרת אנשים, עד שהוא מתפרק ואינו מאפשר נסיעה מעל 90 קמ"ש.
  22. באמת אמורים להחרים לו את הרכב, לאור העובדה שהוא נהג בתקופת שלילה.
  23. לפי השירטוט שלך, הפגיעה ברכב שלך ובמזדה לא הגיונית, אלא אם הוא הצליח להאיט למהירות נמוכה מאוד לפני הפגייעה. אחרת כל הפגוש הקידמי של המזדה היה נהרס והפגיעה ברכב שלך היתה יכולה להיות קטלנית
  24. אני חושב שדווקא חוסר סימני הבלימה יכול לנבוע מזה שבאמת יצאת לפניה בפתאומיות (או מערכת ABS יעילה), למרות שאותתת והוא פשוט לא הספיק לבלום. מה שכן, אם הוא היה ב-80 קמ"ש לפי דעתי התאונה היתה יותר חמורה. נראה לי שהוא לא נסע כל כך מהר. אבל כן נראה שהיה חסר סבלנות. לפי הפגיעה מאחור, נראה היה שהיה לו זמן להאט (מה שהוא לא עשה) אחרת הפגיעה היתה יותר בקידמת הרכב. אבל הכל פה הן השערות בלבד. אני יודע שאני לא הייתי יוצא לעקיפה אם היה לפני רכב שמאותת שמאלה בכביש הנ"ל, למרות שקורה שאנשים שוכחים את הוינקר לפעמים. אני חושב שהייתי מאט ולאחר מספר שניות מהבהב באורות או צופר לשם הסבת תשומת ליבו של הנהג.
×
×
  • תוכן חדש...