Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. ב-BX , כל פעם שאני לוקח סיבוב על מהירות גבוהה יחסית , אחרי הסיבוב יוצאות לא מעט טיפות מים מהשפריצר (מי שמכיר , ב-BX זה צינור כזה , מלא חורים). עד כדי כך שהחלון מתמלא מים וחייבים להפעיל את המגב. זה קורה באופן קבוע אחרי כל סיבוב חד. היא מרטיבה לי. יכול להיות שהצרפתיה נהנית עד כדי כך בסיבובים ? או שמא אלו מחשבות על מכוניות ורודות שעושות לה את זה ?
  2. שמר

    ספויילר מעץ???

    הלבנת כספים הלבנה ? זה עובד הדבר הזה ? יש מצב להפוך את יאשה לאשכנזי ?
  3. אתה אחד מל"ו הצדיקים אתה
  4. שמר

    ספויילר מעץ???

    ועוד ספויילר מושקע שראיתי היום. סיויק טייפ-ערס שחורה , סאנרוף , חצאיות , כיסוי הגה , ספויילר בגודל כנף של F15. עד כאן הכל רגיל . גם שתי נק' העיגון החיצוניות של הספויילר. מה שהדליק אותי היה נק' העיגון האמצעית : H של הונדה , תלת מימדי , מנירוסטה , בגודל של 15 X 10 ס"מ בערך. מי לעזאזל משקיע כסף וזמן בייצור דבר כזה ????
  5. הרסת לו את כל הכיף של מופע הזיקוקים צודק , כמובן . תודה על התוספת.
  6. אז תשכח מעניין הקלאץ'. בכל מקרה מדובר ב-3 ברגי אלן , אותם תוכל לראות אם תפרק את בית הפילטר. שניים נמצאים במקום גלוי לעין ונוח לעבודה. השלישי , כמיטב מסורת צרפת , מצריך אצבעות של פסנתרן ופנס הלוגן כדי לראות אותו.
  7. וואי, ממש אהבתי. זה גם מה שאני חושב... או לפחות להשתדל לא לצאת לכבישים מהירים בתקופה הזו. בכלל למה היא יוצאת מהמטבח ? ככה אין בעיות . לא לא , סתם , באמת , אני לא כזה...
  8. הממממממ..... חומר תנורים , אנטי קאלק ?? כאחד שבקי בעבודות הבית , החומרים הללו מכילים סודה קאוסטית. אם הכרום נפגע במהלך השנים (לפי מה שכתבת , מחוספס , אז סביר להניח) והברזל מתחתיו התגלה ,הרי שהחומרים הנ"ל , לא רק שלא הועילו , אלא אפילו הזיקו , כיוון שהם מתחמצנים עם הברזל. אם זה באמת המצב , הדבר היחיד שיועיל זה ציפוי מחדש. אם הכרום לא נפגע והוא שלם - חומרים יעודיים ואולי פוליש עדין יוכלו לעזור. היכן ניתן לצפות חלקים ? שמוליק בדר' ת"א יש מלא בעלי מקצוע. חפש בדפ"ז ציפוי מתכות וכו'.
  9. הונדה עשו בשנות השישים נסיונות עם כל מה שאפשרי ,והרבה פעמים גם לא. עד כמה שזכור לי הם הגיעו מתישהוא ל-V8 על 250 סמ"ק. המנוע היה מורכב משמונה אצבעונים מחוברים . פחות מיותר , הרבה פחות. מנוע בוקסר הינו מנוע שטוח , הזווית בים הצילינדרים הינה 180 מעלות . מנוע V חייב זווית (חדה ,קהה , לא זוכר משיעורי הגיאומטריה) כלשהי בין הצילינדרים (בין 1 ל-179) כדי שצורתו הכלילת במבט מהצד תהיה V. על גל איזון שמעת ? אני חושב שמנוע ה-כאילו V הכי מיוחד , אפרופו מנועים עם מספר צילינדרים לא זוגי , הוא המנוע החד צילינדרי של דוקאטי (600 סמ"ק). כדי לשמור על איזון במנוע הזה , הם לקחו את המנוע הבסיסי שלהם (V טווין מי שלא מכיר) , השאירו בוכנה אחת לעבוד כרגיל , ובשנייה תלו על הטלטל משקולת במקום בוכנה. המשקולת זזה עם הטלטל לפי סיבוב גל הארכובה ונותנת משקל נגד לבוכנה שכן עובדת. כך מבוטלות הויברציות של המנוע והוא נשאר מאוזן. תקראו לזה V אחד וחצי ?
  10. "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" "אני לא אשטוף יותר את המנוע עם צינור מים" לירון סימפסון
  11. הממממממ..... חומר תנורים , אנטי קאלק ?? כאחד שבקי בעבודות הבית , החומרים הללו מכילים סודה קאוסטית. אם הכרום נפגע במהלך השנים (לפי מה שכתבת , מחוספס , אז סביר להניח) והברזל מתחתיו התגלה ,הרי שהחומרים הנ"ל , לא רק שלא הועילו , אלא אפילו הזיקו , כיוון שהם מתחמצנים עם הברזל. אם זה באמת המצב , הדבר היחיד שיועיל זה ציפוי מחדש. אם הכרום לא נפגע והוא שלם - חומרים יעודיים ואולי פוליש עדין יוכלו לעזור.
  12. 3 ברגי אלן מצד ימין של הסטרטר. ל-2 העליונים ניתן לגשת בקלות לאחר הורדת בית מסנן האוויר. אל השלישי תוכל להגיע רק אם תפרק את החלק אליו מתחבר כבל הקלאץ' (בורג 12 אם זכרוני לא מטעה אותי) . בהצלחה.
  13. גם לי יש אחד - של HAYNES , ועוד אחד של AUTOCAR או משהו דומה. שניהם ל-2CV. עוד HAYNES : אופל קאדט , דגם 81'-84' (המרובע) סיטרואן ויזה סיטרואן BX.
  14. אם כבר מחלף קיסריה (או צומת נחל חדרה ימינה אם אתה בא מכביש 4)-גן שמואל-וואדי עארה-כביש הסרגל עדיף לפנות באמצעו לכיוון עמק יזראעל/בית שאן דרך כביש התענכים, לפני בית שאן שמאלה (מזרחה) וימינה (צפונה) דרך עמק הירדן , חצי שעה נסיעה עד לצומת T (צומת צמח) ואז שמאלה ומיד בצד ימין. אם דרך טבריה עדיף לנסוע עד מחלף זכרון , ישר בצומת פרדיס (או בצומת פרדיס ימינה מכביש 4)עד יקנעם, ימינה בצומת התישבי (אחרי היציאה מיקנעם) , ימינה בצומת השומרים , ושמאלה בצומת ישי עד צומת המוביל . משם , דרך בקעת נטופה וציפורי תעקוב אחרי השילוט לטבריה. אם אתה בעניין כביש נחמד רד לפני טבריה לכיוון פוריה(זהירות , מלא סיבובים די מפתיעים , סע לאט בשביל הפעם הראשונה) , ודרך פורייה עד למטה לכנרת. שם תפנה ימינה (דרומה) , ואחרי דגניה תתחיל לחפש את אוהלו מצד ימין. דרך אגב , אני מאמין שתושבי הוד השרון לא יאהבו את ההשוואה הוד השרון =גאה (GAY). הכביש המדובר הוא גהה ,או כביש 4. בדרך יש לך שתי מצלמות , אחת 500 מ' לפני צומת בני דרור , אחרי בית סוהר השרון (תל מונד) , ואחת , שאני בספק אם עובדת (שבוע שעבר הקופסה הייתה ריקה) כ-1 ק"מ אחרי צומת בית ליד לכיוון צומת רופין) , כמו כן , בד"כ יש מארבי לייזר בוואדי עארה ובכביש הסרגל. תיזהר.
  15. האמת אפשר גם עם אקדח הצתה רגיל
  16. אני לא מומחה, אבל מעניין אותי לדעת - איך תושבת המנוע גורמת לעלייה כזאת בטורים?? רוני מעניין אותי אם אמרת את זה בציניות או ברצינות.... ותאמין לי שאין לי שמץ של מושג מה הקשר לתושבת מנוע. אחרי הרמת אמברקסים בתוך חניון בלילה אחד בשביל להתפרק מעצבים, אז אחרי זה האוטו היה רועד, ולא רק שהטורים עלו וירדו, אלא גם האוטו פשוט היה רועד בתוכו. זה לא היה כמו שאם עכשיו אינ ישב באוטו וישים ניוטרל ויעלה את הטורים עד 2000, אלא שאז כשהטורים היו ב 2000 האוטו גם עצמו רעד בתוכו. אז עכשיו ביררתי בדיוק מה קרה אז ולמה החליפו את התושבת מנוע ושאלתי את דוד שלי שהחליף....הוא אמר שהאוטו רעד בצורה כמו שהוא רעד בגלל התושבת מנוע, והטורים עלו כמו שעלו בגלל משהו אחר, לא התושבת מנוע. בגלל הבעיה בתושבת מנוע האוטו היה רועד וכל זה, אז הוא תיקן את שניהם בו זמנית, גם את החיישן של הטורים, וגם את התושבת מנוע. סליחה על ההטעייה. התושבת מנוע לא קשורה כנראה לטורים. ומה שג'רמי רשם כנראה צדק. מצטער, אבל אני לא הכי בקיא באותו התיקון, בניגוד לבדרך כלל. פשוט לא היה לי זמן בגרוש להתעסק באוטו באותו הזמן אז פשוט הבאתי את האוטו לדוד שלי שיראה את האוטו ויתקן את מה שהוא רואה שצריך לתקן בגלל הבעיה ועזבתי לו את האוטו, אחרי זה הבנתי שהוחלפה התושבת מנוע והחיישן. לקחתי את האוטו ונסעתי, לא התעניינתי בטיפול הזה.... בפעם הבאה תמסור מידע מדוייק. אם אתה לא בקיא במה שבוצע באותו התיקון, אל תרשום סתם, אתה מטעה אנשים לשווא. איציק צודק בהחלט. הבעיה שלי כניראה הייתה יותר רצינית מסתם חיישן, ובגלל זה הוחלפה גם התושבת מנוע, שמן הסתם אחראית על משהו אחר. (חשבתי על זה, מה הקשר למען השם בין התושבת מנוע, לבין העובדה שהטורים עלו וירדו לי, אבל בגלל שגם האוטו רעד מבתוכו והכל, אז חשבתי שהבעיה היא לא רק בטורים וכניראה זה יותר רציני מסתם טורים, אז יכול להיות שהתושבת מנוע תפתור את הבעיה). לא הכי שמתי לב לכל השאלה של הבן אדם וישר הצעתי את התושבת מנוע כי זה מה שפתר לי חלק מהבעיה (את הרעידות). אז כנראה שזה איזה חיישן - אבל השאלה היא למה האוטו מתכבה לבחור? הטורים אולי משחקים לו ועולים ויורדים, אבל העובדה שהאוטו מתכבה זה לא מראה על משהו יותר רציני מסתם חיישן? תגידו, אפשר לקבל הקלות מכס על התושבת מנוע בתור תושבת חוזרת ? :mm_tongu: באמת , אם אתה ממש לא יודע כלום , עדיף לא לכתוב. אתה סתם עושה צחוק מעצמך. תושבת אחראית על משהו אחר ? תחזור קצת לעברית , ותראה שתושבת ו-יושב מגיעות מאותו שורש. המנוע "יושב" על התושבת - שהיא חתיכת גומי עם בורג בתוכה , או מתכת משולבת בגומי , או כל דבר דומה שיוכל גם להחזיק עליו משקל וגם לבודד רעידות. היא לא אחראית על כלום , רק יושבת. כמו פוליטיקאים מסויימים...
  17. בחברה מן הסתם... אם מדובר בגלאי של חברה מוכרת נסה אותם ברשת. אני מניח שהם יוכלו לשלוח לך אותו תמורת אי אילו מעות. מכס לא תשלם בכלל לדעתי. בל , למשל , מוכרים את הדברים הללו באופן רשמי.
  18. לא SWACH , אלא SWATCH , יעני SWISS WATCH , או שעון יד שוויצרי.
  19. בל 970 - לא מייצרים יותר. בל 990 סדרה ישנה (לא INTERNATIONAL) - לא מייצרים יותר. וולנטיין 1 -אין ייבוא סדיר לארץ , חייבים להביא בייבוא אישי , 400 ירוקים. ועוד דבר - ואסקאר לא נקלט ע"י שום גלאי .מדובר בסטופר שלא משדר שום גל ,כך שלא ניתן לגלותו.
  20. שמר

    דרושה הבהרה.

    על ציניות שמעת?
  21. שמר

    דרושה הבהרה.

    וואלה ? תודה על ההבהרה
  22. נסעתי אתמול צפונה בכביש מס.2 לפניי , יפנומטית , מתנחל צד שמאל. 86.4 קמ"ש. לא זז. הבהוב , עוד אחד , צפירה , עצבים. כלום. הגענו למחלף קיסריה. פתאום , שלט מאיר עיניים : "לדיווח על מפגעים בכביש התקשר *955" התקשרתי. אמרתי : "יש כאן מפגע מאוד רציני. הבחור לא זז ,אולי עם 0.3..." לא דיווחו החארות. צחקו עליי. יש למישהו רעיון למה ?
  23. מה הקשר ? אנחנו לא מדברים פה על בעד ונגד החוקיות של זה. מבחינתי , מי שרוצה לעשן , לבריאות לו . אבל שלא יצא לכביש FOR GOD SAKE , גם ככה יש על הכבישים מספיק מפגעים מוטוריים שנוהגים כמו מסוממים. להוסיף עוד כאלה שמסטולים על אמת רק יוסיף סכנות...
×
×
  • תוכן חדש...