אכן, אך מדובר על נסיעת חיום. כאשר רכב בטחון עובר עם סירנה ואורות יש להימין, לאפשר לו לעבור, ולשמור מרחק של 100 מטר מאחוריו מאחר ונסיעתו עלולה להיות בלתי צפויה
אם כבר העלתם את הנושא ...
סתם שאלה שעלתה לי לראש, אם אני עומד ברמזור ומגיע מאחורי רכב בטחון/הצלה ואני מתקדם לאט לאט באדום לתוך הצומת (אם שאר הנתינים לא פנויים, ואין מקום לברוח לצדדים), האם זה מותר ??? מה יקרה במקרה של תאונה ???
אני אוסיף מצב שקרה לחבר שלי לא מזמן :
מדובר בכביש מרמוזר צר מאוד בעל 2 נתיבים במרכז הארץ , חבר שלי עמד ראשון ברמזור
ומשאית עמדה מימינו .. , רכב הצלה ( אמבולנס ) ניסה לעבור, חבר שלי רצה לפנות לו את הדרך אבל לא הייתה באפשרותו לברוח לצדדים , אז הוא התקדם באדום כמה מטרים עד אמצע הצומת בכדי לתת לאמבולנס לעבור , ואז הוא צולם על ידי מצלמת רמזור..
השאלה היא כזו , האם הוא יוכל לערער על הדו"ח ולהסביר בדיוק מה קרה ( יש לציין
שהמצלמה ככל הנראה לא צלמה את האמבולנס שכן הוא עדיין היה מאחורה ..)
האם עצם העובדה ( יש שני תמונות ) שבתמונה הראשונה הוא באמצע הצומת , ובשניה
הוא עדיין לא זז , מספיקה כדי לפסול את הדו"ח...
מחכה לתשובות...
לדעתי כדבר ראשון עליו לפנות לתחנת מד"א ולבקש העצק של יומן האירועים , שיתמוך בגרסתו , ואז לפנות למשטרה (פחות טוב) או לעו"ד (לפחות לייעוץ).