Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. כנראה שמכרו לך דלק מבציר 98.
  2. נסה את מוסך "בראל" בפ"ת (03-9222405) . תתעקש שדני בראל יבדוק לך את הרכב בעצמו. בהצלחה.
  3. מה עם המלצה לנהג אחר שמתאים לפיז'ו ? ולשם הבהרה : אתה מדבר על המוסך המרכזי בבני ברק , לא פ"ת (שרודר) . נכון ?
  4. איפה קונים ?? וכמה עולה ?? אופיס דיפו (יקר) או חנויות מכשירי כתיבה וכד'. תבדוק קודם בקרט כמו שאמרו , אולי ההפרש הוא עשרות שקלים בודדים.(אפשר בטח גם לקנות באינטרנט...)
  5. לך לפורום ב: http://NETCAR.CO.IL , וחזור על הודעתך. שם כבר יסבירו לך מה רע...
  6. פתח סוויץ' , מנוע מכובה. במקום שקט. לחץ על הלחצן. אתה אמור לשמוע תנועה של מנוע חשמלי למשך כ-2 שניות. ותנקה את האיזור, לא יזיק. רק מזמין קורוזיה וצרות.
  7. הכונס אוויר הזה הוא האינטרקולר , או מצנן הביניים בעברית. בשום אופן לא לשפוך שם מים , ניקוי בעזרת לחץ אוויר ו/או נוזל ייעודי. לגבי שאלתך , גז רעיל לא חייב להיות בעל ריח , ראה גז בישול (בוטן).יכול להיות שמקור הריח הוא בכלל לא מהאגזוז? קשה לתת אבחנה בשלט רחוק , בטח לא על דבר כזה. לך למוסך או שניים אחרים. אם תרצה המלצה למוסך מורשה תגדיר איזור ואז אולי ניתן יהיה לעזור.
  8. אתה יכול גם לקנות כבל מתאם רק לכרטיס הזכרון. יתרון : זול יותר. חסרון : אתה מאבד חלק מתכונות השליטה/הורדת קבצים של המצלמה , תלוי בדגם .
  9. LOL , אתה שמוליק אתה ? שמוליקיפוד
  10. שמר

    שוטרים רעים!

    אכן, אך מדובר על נסיעת חיום. כאשר רכב בטחון עובר עם סירנה ואורות יש להימין, לאפשר לו לעבור, ולשמור מרחק של 100 מטר מאחוריו מאחר ונסיעתו עלולה להיות בלתי צפויה אם כבר העלתם את הנושא ... סתם שאלה שעלתה לי לראש, אם אני עומד ברמזור ומגיע מאחורי רכב בטחון/הצלה ואני מתקדם לאט לאט באדום לתוך הצומת (אם שאר הנתינים לא פנויים, ואין מקום לברוח לצדדים), האם זה מותר ??? מה יקרה במקרה של תאונה ??? אני אוסיף מצב שקרה לחבר שלי לא מזמן : מדובר בכביש מרמוזר צר מאוד בעל 2 נתיבים במרכז הארץ , חבר שלי עמד ראשון ברמזור ומשאית עמדה מימינו .. , רכב הצלה ( אמבולנס ) ניסה לעבור, חבר שלי רצה לפנות לו את הדרך אבל לא הייתה באפשרותו לברוח לצדדים , אז הוא התקדם באדום כמה מטרים עד אמצע הצומת בכדי לתת לאמבולנס לעבור , ואז הוא צולם על ידי מצלמת רמזור.. השאלה היא כזו , האם הוא יוכל לערער על הדו"ח ולהסביר בדיוק מה קרה ( יש לציין שהמצלמה ככל הנראה לא צלמה את האמבולנס שכן הוא עדיין היה מאחורה ..) האם עצם העובדה ( יש שני תמונות ) שבתמונה הראשונה הוא באמצע הצומת , ובשניה הוא עדיין לא זז , מספיקה כדי לפסול את הדו"ח... מחכה לתשובות... לדעתי כדבר ראשון עליו לפנות לתחנת מד"א ולבקש העצק של יומן האירועים , שיתמוך בגרסתו , ואז לפנות למשטרה (פחות טוב) או לעו"ד (לפחות לייעוץ).
  11. הצריכה הגיונית. אתה בטוח שלא מדובר ב-7.5 ליטר ל-100 ק"מ ? זה נתון יותר הגיוני , והוא אופטימי מדי (נסיעה במהירות של כ-90 קמ"ש קבועה) , אבל רגיל אצל היצרנים.
  12. ויקומו המלפפונים , ויכו בגנן...
  13. אני יודע. פשוט הייתי בשוונג של התשובות
  14. שמר

    שיפורים למגה מגנום

    Make my day , מזמן לא החליפו לי אוטו בליסינג
  15. א. טבעות בוכנה , מיסבי גל ארכובה , בוכנות ועוד כהנה וכהנה לפי הצורך. ב. הצילינדר הינו קדח בבלוק המנוע - בעזרת מחרטה מגדילים את קוטרו , ומכאן את הנפח. נ.ב. לא
  16. שמר

    שיפורים למגה מגנום

    סמרטוט בבקבוק מלא בנזין , וגפרור קטן. מוגש כחומר למחשבה ע"י איגוד סוכני הביטוח בישראל...
  17. חבל על הכסף.לא ייתן כלום.
  18. אני חושב שהבעייה שלך לא קשורה לפילטר כזה או אחר , אלא לאבק ולכלוך שנכנסו למערכת האוורור . האם אתה נוסע במצב סירקולציה או אוויר טרי? אם במצב סירקולציה , תבדוק שהתריסים החשמליים שמונעים כניסת אוויר טרי אכן נסגרים. כמו כן , פתח מכסה מנוע ,וסלק מהחלק הקרוב לשמשה (במקום בו נמצאים מנועי המגבים) את כל שאריות העלים והאבק שהצטברו שם.
  19. מה זה לעזאזל בימר??? אומרים את זה גם על BMW בימר = בווארי ב.מ.וו = יצרני מנועים בוואריים (BAYERICH MOTOR WEREKE). בימר= ב.מ.וו. בימר 7 = ב.מ.וו סדרה 7. קאפיש ?
  20. שמר

    טיפשות של בן-אדם

    צודק! נהיגה ללא חגורה אפילו פוגעת בנוחות, ונזרקים בסיבובים, וזה משגע את הגב בבלימות... שאלה: כמדומני ישנם מכוניות בהם יש חיישן לחגורות בטיחות. אני חושב שבפונטו ספייס של אבא שלי יש כזה לקדמיות. הגיוני? לא חיישן , מיקרו-סוויץ' (מפסק) בתוך החלק אליו מתחברת החגורה שכל עוד לא מחובר האבזם אליו הוא מדליק נורית בלוח המחוונים.
  21. שמר

    טיפשות של בן-אדם

    קח אותו לסיבוב ותן את הברקס של החיים כשהוא לא מוכן. זה כבר ישכנע אותו.
  22. ז'רגון ? לא מספיק גרוטאה צרפתיה ,אתה גם מתחיל לדבר כמו אוכלי הצפרדעים ?
  23. אני בכבשה נוגע רק בצלחת. רצוי עם דם... לעומת זאת , מאיזו ראלי לבנה יש כל הזמן רעשים של פעייה. שלא לדבר על זקנקן התיש שהוא שיחת הדיר...
  24. אני מבקש להעמיד דברים על דיוקם , מושבניק. אנחנו הפלאחים עושים דברים הרבה יותר גרועים לאשכנזים בלונדיניים , בעיקר הם הם שורטי מעקות...
  25. גלגלי עזר...
×
×
  • תוכן חדש...