Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. עד כמה שזכרוני מגיע , ברזל טהור במאה אחוז הוא לא מחצב שמצוי בטבע. כזה חומר אינו נפגע מחלודה בכלל. יש עמוד ברזל טהור אחד בהודו או משהו כזה.מקורו לא ידוע. זכרוני צודק או שאני שוב מדבר שטויות ?
  2. רכב ליסינג ,לא רוצים לקחת? לא מטפלים? תשאיר חלון פתוח ללילה...
  3. לפני ששמת תרמוסטט הטמפ' ברדיאטור , עקב מעבר המים הקבוע , הייתה זהה לזו שבמנוע , שמייצר חום. חיישן הטמפ' (יוניט) המותקן ברדיאטור קרא טמפ' זו והציג אותה. עכשיו , כששמת תרמוסטט המים במנוע נשארים שם עד להתחממות , ורק כשהוא נפתח מגיעים לרדיאטור.בו המים קרים יותר (רוח, מאוורר). לכן הגיוני שבממוצע תקבל קריאה מעט יותר נמוכה של הטמפ'.
  4. נסה את "מנחם" ברח' שונצינו (מעט דרומית לפינת בן-אביגדור). בית מס. 10 כמדומני. יש מכון אגזוזים צמוד אליו.
  5. חיישן חמצן / למבדא
  6. אני נראה\נשמע לך גולש מדופלם? לא, אין לי מסמכים. בחיים אבל בחיים אי אפשר לחתוך אותן לשתיים (בעזרת סכינים של גלשן)... הכי קרוב שאפשר לעשות זה איזה פ'נס קשה.. איך אני בדיוק מרבה אותן? זרזיר התבלבל בסיפורי המיתולגיה היוונית בין מדוזה להידרה...
  7. אל תילחץ לי ד"א , באוטו שלי לא צריך קאטר , כל החיבורים מתנתקים לבד מעצמם. זה FEATURE בצרפתיות...
  8. מה , כבר אין קאטר ?
  9. לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ? הניילון חולץ בשלום (טוב, לא ממש הוא נקרע לגזרים), אני שואל לידע כללי או לצורך טיפול באיזור כדי להבטיח שהמאוורר לא יופעל מעצמו. בוולקן הוא מפסיק עם הסוויץ' או ממשיך להסתובב אחרי דימום הרכב ? אם הוא מפסיק , התשובה בגוף השאלה . אם לא , נתק את הקונקטור המגיע אליו - הכי בטוח.
  10. זה לא מסובך במיוחד , אם אתה קונה מפלג זהה לחלוטין . זכור לסמן לעצמך את מיקום החוטים ואת מיקום המפלג. לדעתי שווה לעשות את זה במוסך או אצל חשמלאי אם אין לך נסיון וכלים. העבודה היא מרכיב שולי מאוד במחיר במקרה הזה.
  11. שמעתי שאתה גם אוהב א*&לי
  12. אחרי שהלכתי על אלגנט אצל אוכלי הצפרדעים (406 קופה) . הפעם , מבין אלה שהוצגו , דווקא הלכתי על אחד המיצגים היותר מפוארים למושג Mean machine. אינטגרלה. אם היית מאפשר GTV ישנה , הבחירה הייתה משתנה , אבל מבין אלה , למרות היופי של ה-156 , אני נשאר עם הלנצ'יה.
  13. שמר

    סיפור משעשע על אלבר

    זה בטח לא אני כי לא הייתי ברכב בזמן שפרצו המקומות ? בוא נראה: כפר קאסם (פארק אפק בשמו העברי) - היית משאיר שם את ה-R שלך?פריצה אחת רחובות - למרות התדמית הנקייה כאילו , אצלי בבניין פרצו כבר לכ-30 אחוז מהדיירים.2 פריצות. חוץ מזה העיפו לי פעם את הדלקן כשהאוטו היה במוסך חוץ (לא בהרץ , התקלות שאני מייצר באוטו גדולות עליהם ) לא גונבים דלקנים ? בתחנת דלק ברמלה בישרו לי במאור עיניים שאחרי 22:00 לא ניתן לתדלק בעזרת דלקן תודות לכמות הגניבות. הם פשוט חוסמים את הדלקן אוטומטית אחרי השעה הזו. אה , ובשורה חדשה לגנבי הדלקן: המכשירים החדשים באים עם צ'יפ קטן שבלעדיו המוח של הדלקן לא פועל. הצ'יפ הזה מודבק על מדבקה ומוסלק (סליק) אל גוף הרכב. נסיון להוריד את המדבקה מסתכם בחיסול הצ'יפ הנ"ל , כך שאם אין הנ"ל הדלקן מפסיק לתפקד. אולי זה מה שיפתור את בעיית הגניבות.
  14. שמר

    סיפור משעשע על אלבר

    פעם אחרונה שפרצו לי לאוטו. 23:00 בלילה , פארק אפק. שברו חלון. זהו (שלוש ניידות כנראה הבריחו אותם...). טלפון להרץ , בשדה התעופה. "שלום ,אני בא אליכם לקחת רכב חילופי" "טוב , רק תביא אישור על פריצה" "ממי?" "מהמשטרה" "אני לא הולך ב-12 בלילה לשום משטרה , כולה חלון , מחר תקבלו טופס תלונה" "לא אדוני , אני חייבת טופס תלונה" "לא" "כן" "לא" "כן" . . . . . . אחרי עוד הרבה עצבים וויכוחים: "את יודעת מה ? הרכב נשאר כאן , ליד כפר קאסם , פתוח. מחר בבוקר אני כבר אביא לכם אותו" "אתה לא יכול לעשות את זה" "וואלה? הנה תראי" בסוף קיבלתי רכב. מפגרים. חלון שבור כולה. אני לא שוכר רכב מזדמן שאולי יברח בלי לשלם את ההשתתפות העצמית , זה רכב של חברה עם כמה וכמה מכוניות , חוזה ארוך טווח. לא מספיק הבעסה של להתעכב אחרי שיצאתי מהעבודה בשעה כזאת , לנסוע עם חלון שבור ופתוח בלילה קר , לבוא לשדה תעופה , להתעכב , להעביר דברים מאוטו לאוטו בלה בלה בלה - את עוד שולחת אותי לתחנת משטרה באמצע שום מקום באמצע הלילה? מפגרים. באמת שהייתי משאיר את האוטו ככה פרוץ. ולא , לא הייתי משאיר את האוטו שלי באמצע הלילה במצב כזה. מצד שני - הרכב שלי לא עולה לי עלויות כמו שליסינג עולה...
  15. בוא נתחיל בבקשה ואזהרה - רוץ למוסך עם נזילת הדלק , חבל לראות וולקן שרופה. לגבי הבעייה , בטח לא הקלאץ' (אם הוא היה מחליק הטורים היו עולים בלי שתרגיש תגובה מהאוטו - תאוצה וכד'). מה שאתה מתאר נשמע כמו "שיעול" של המנוע ולדעתי הוא אחת משתיים: א.חשמל - מערכת ההצתה שלך לא מספקת ניצוץ סדיר בסל"ד הזה. דלק - בעייה כלשהי באספקת הדלק , מחשב ההזרקה מתבלבל וגורם לה למזרקים להשפריץ דלק. אני הייתי הולך קודם בכיוון של חשמל אם מדובר רק בבעייה בסל"ד מסויים (דלק נוטה לגרום לתופעה בסל"ד אקראי בד"כ).
  16. שמר

    פרצו לי!

    שער יפו ידוע כמקום חביב על הגנבים , זה סידור מיוחד בינך לבין הצבא כדי לעודד את השארת הרכב בבית , כך תימנע מלהבריז למפקד , פחות ריצות בשבילו , פחות משפטים על נפקדות - טוב לכולם... לגבי איתוראן , לדעתי יש לך כאן קייס. תרים קצת צעקות , ואם אתה ממש בעניין , ניתן להגיע עד לתביעה משפטית.
  17. לא הבנתי למה להפסיק אותו ? אתה רוצה להוציא את הניילון או מתכונן לנסוע בלי מאוורר בינתיים ?
  18. זה לא מדויק. יש 2 סוגים של שמשות: שמשה שכבתית ושמשה מזכוכית מחוסמת (זכוכית בטחון). השמשה מזכוכית מחוסמת אכן יכולה להתנפץ לרסיסים (כמו כוס דורלקס) אבל כבר שנים רבות שלא עושים שמשות קדמיות מחוסמות. שמשות הצד מחוסמות ולכן לרוב אין בהם סדקים - אם זה נשבר , זה מתנפץ לגמרי. שמשה שכבתית זה 2 או יותר שכבות של זכוכית רגילה שמודבקות ביניהן בחומר פלסטי. זכוכית כזו יכולה להסדק וגם להשבר לחלקים גדולים (כמו זכוכית בחלון בבית) אבל ההדבקה מחזיקה את כל החלקים יחד. אין כל סכנה בנסיעה עם סדק קטן בשמשה שכבתית. עם הזמן יכולה להופיע עכירות לבנה באזור הסדק כתוצאה מהפרדות השכבות ואז צריך להחליף השמשה בגלל הסתרת שדה הראיה. נמרוד נכון , לסוג השמשה הזאת קוראים TRIPLEX , ומדובר ביריעת ניילון שקופה עם דבק שמחזיקה את הכל ביחד. יש גם זגגים שיכולים לתקן סדקים עד גודל מסויים כך שלא ייראו , הכל תלוי , כמובן בגודל ומיקום הסדק.
  19. שמר

    מנוע רדיאלי

    בני , מנוע הרולס לא היה V ? זכור לי איזה בחור אוסטרלי (אחד מעיתוני "מוטו" הראשונים) שחתך שני צילינדרים מהמנוע האווירי והרכיב אותם על אופנוע. הבעייה היחידה הייתה למצוא צמיג אחורי שלא ייקרע עם פתיחת הגז הראשונה... :crazyeye:
  20. אז על פי הגדרות אלו , ניתן להסיק שרכב בעל מנוע חשמלי , או בקיצור ללא מנוע מכני , יכול לנסוע בחופשיות ללא רשיונות וטסט .. תקרא שוב - בכח מכני מכל צורה שהיא . ההנעה היא מכנית . לא קשור לסוג המנוע.
  21. מוסך ליטל , אחים מסלוויטה 8 תל אביב ( באיזור שווניצו) טלפון : 035622140 03-5622072 נלקח מפק"ל כיסים בעלי פיז"ו..... אני מדבר מהנסיון האישי שלי עם המוסך שהוא טוב בכל המקרים שביקרתי שם אם כי ממש לא זול.. תרשה לי לחלוק על דעתך. לא יקר מדי ביחס לשאר מוסכי PSA . יחס טוב ומעלה (טוב מאוד ברוב המקרים). טיב טעון שיפור...(כלומר לא גרוע , אבל לא מדהים).
  22. הוצא את המכשיר. מגיעים אליו חוט אדום וחוט כתום. החוט האדום מקבל מתח מהסוויץ'. החוט הכתום מקבל מתח קבוע. חבר את החוט האדום לאותו מקור (חוט שמגיע מהרכב) כמו הכתום . VOIS-LA זהירות לא לעשות קצרים , במקרים קיצוניים אתה עלול לגרום לשריפה.
  23. רק לא בראל , ורק לא דני בראל... המוסך גרוע , השירות חרא.. לפני כחצי שנה , הייתה לי בעיה בבלמים , הדוושה ירדה ממש למטה נסעתי למוסך בראל וביקשתי שיבדקו במה מדובר.. הם בדקו והגיעו למסקנה שמדובר במשאבת בלם מרכזית.. החלפי את המשאבת בלם , אחרי חודש שוב הדוושה נפלה , חזרתי אליהם והם החליפו דיסקים ורפידות ( הרפידות היו ממש חדשות)... לא עברו שבועיים ושוב נפלה הדוושה , אמרתי לעצמי אני לשם לא חוזר... נסעתי ללטיל , שם נפתרה הבעיה שהתגלתה בבלמי התוף האחוריים ..( לאחר שיוסי עלה על זה , ולא נגעו בכלום לפני שמצאו את מקור התקלה בניגוד למוסך בראל שם כל אחד הריץ ליין הימורים על מהות התקלה אצלי...) אחרי שחזרתי אליהם באחד הפעמים להוכיח שהדוושה מאוד נמוכה , אחד העובדים עוד אומר לי "אל תדאג אחי ככה זה כל פיז"ו..." פשוט חובבנות לשמה ושוב נזכיר את היחס המזלזל של בראל , וכמובן מעל הכל , שמשאבת הבלם הייתה תקינה לחלוטין והם החליפו אותה סתם , כי הם לא ידעו מה הכשל... ( הסיבה שכל פעם אחרי טיפול הדוושה לא נפלה מיד אלא לאחר שבועיים פלוס מינוס היא בעקבות ניקוז האוויר שבוצע בכל טיפול ...) לא יודע מה איתך , אבל אצל בראל הרמה המקצועית הייתה טובה (ושים לב שכתבתי להתעקש על דני. יוסי כבר לא שם ,הוא פתח מוסך ברעננה).. הסיבה שעזבתי שם היא שהוא לא מוצא מספיק זמן לטפל בי כמו שאני רוצה , לא מקצועית. אבל לבעייה כזו , הוא הכתובת לדעתי (אני לא מכיר את רמת הטיפול של "ליטל" בדיזל ,אז לא יכול להמליץ).
  24. חוץ מ(אולי) תגובת דוושה עדיפה ,במנועים הללו (ובד"כ בכל מנוע) ההזרקה עדיפה.
  25. לדוד שלי יש חיים, ועבודה. אין לו זמן לעמוד מסביב לאוטו כל היום.... אין מוסך שאפשר להכניס אליו את האוטו, ושיהיה טיפול מקצועי, ולאחר הטיפול כבר נראה את ההתחשבנות? בוא תעשה חיפוש ותראה לי פעם אחת שאמרתי שעשיתי צלחת....או רייסים או משהו.....(פתיחות פה ושם יוצא אם אני עומד ליד איזה עוד ראלי למשל בכביש) אבל בוא תראה לי מתי עשיתי צלחת..... בחיים! ושטויות כאלה גם לא. לא אמרתי שאני יודע לנהוג. לדעתי יחסית לדעת לנהוג ראסמי ולצאת ממצבים מסוכנים אינ לא יודע, אני יודע לנהוג בצורה רגילה כמו כל אחד דעבר טסט, אבל לא בצורת נהיגה ספורטיבית מיוחדת. אני לא משתולל בכבישים, נקודה. החיים שלי יותר מדיי חשובים לי בשביל לעשות נסיונות על דברים שאני פשוט לא מספיק יודע אותם.... עם הזמן משתפרים ולומדים, אבל לעשות דברים שממש יסכנו אותי אני לא עושה עד שאני בטוח שיש לי את היכולות לעשות אותם. וצלחות אני לא חושב שאני עדיין יכול לעשות, או לא יודע מה עוד. בחיים לא הייתי קרוב לתאונה בגלל שעשיתי שטות בכביש, וגם זאת לא הייתה בגלל שטות שניסיתי לעשות משהו ספורטיבי מיוחד.[/quote] נו באמת , הישג גדול. תמשיך ככה , אין דבר. רק תודיע לנו איזה פרחים אתה אוהב...
×
×
  • תוכן חדש...