Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. כמו שאמרתי, אם מכוון עליך - חבל"ז, אין סיכוי שתספיק להוריד מהירותך תוך פרק זמן כה קצר. אם מכוונים על רכב לפניך, הגלאי בכ"ז יגלה את הלייזר ואז יש לך סיכוי לבלום בזמן ולהמנע ממפגש הלא מבשר טובות עם השוטרים. לא חוקי בארצנו. נדמה לי שגם לא חוקי בחלק מהמדינות בארה"ב. נניח שהשגת, הבאת, התקנתה. אם שוטרים יגלו שיש לך אחד כזה - אתה צפוי ל-"טראבלז". פתרון אחר -לייזר חייב ספק כח, מרחק וקטע כביש ישר, ז"א ברוב המקרים אם תהיה ערני מספיק, אז תוכל להבחין בניידת (לפעמים סמויה!) עם חלון פתוח עומדת בשולי הכביש - סימן רע. המשבש לא מוגדר בשום מקום כלא חוקי. מהטעם הפשוט שהוא משדר גל אור ולא גל רדיו. יפחידו אותך בכל מיני סיפורים על הכשלת שוטר , הפרעה וכו'. כמו גם עבירה על חוקי המכס. במציאות טרם הוגש אף כתב אישום על החזקת המשבש , למרות שכבר נתפסו כמה. זה המקום לציין ששימוש מושכל מקטין מאוד את הסיכוי להיתפס. לגבי ספק הכח - אסור להסתמך על זה. כל עניין אספקת המתח נפתר ע"י סוללה נטענת . לא פעם תראה מארבים נבזיים על גבי קטנוע , או אף שוטר בלבד. בצע חיפוש על המקרה של איתן כ. מראשית ימי הפורום ותראה שגלאי , וגם מהשורה הראשונה , לא נותן מענה לליזר. פלאש מאחוריך - סימן לא מעודד... מלפנים - זה בטוח לא אתה, כי מימלא זה לא קביל בגין צינעת הפרט... twisted: עוד אגדה . יש למולטנובה אפשרות לצלם רכב מתקרב (כלומר , צילום מלפנים). המשטרע אומנם מפעילה אותה לעיתים רחוקות , אבל עושה את זה . יש אפילו תמונה למזכרת ב-SPEEDTRAPS אם אתה מפקפק. סימן ה-ר הקטן בתמונה הוא זה שמסמן את כיוון התנועה של הרכב. אגב , ניתן גם ללזור מאחור - כלומר ,חלפת על פני השוטר והוא כיוון עליך את האקדח. אמנם אז זה כרוך במרדף ,אבל אפילו כאן בפורום דובר על כך בימים האחרונים...
  2. כמו שכבר כתבתי , אטלר התארח בתוכנית של עמנואל רוזן ובן כספית לפני שבועיים ביום שישי. בטוח שדרך התחקירנית שלהם ניתן להשיגו.
  3. בטח שאת המיאטה , אפשר להוסיף צ'יינג'ר לא ?
  4. לייזר?? בטוח? לא מכמונת רדאר רגילה? פעם ראשונה שאני שומע על לייזר אוטומטי... זה פיתוח ישראלי? אני מכיר את הדחליל. הוא אף פעם לא היה פעיל. אולי יום אחד יפעילו אותו. אגב, לא סתם הזכרתי שרק שוטרים מורשים לאסוף ראיות, ז"א לרוקן מצלמות אוטומטיות. יש פחות או יותר שוטר אחד לכל מרחב שמטפל במצלמות אוטומטיות (כך נאמר לי ע"י מקור אמין). מצלמה גומרת סרט תוך כמה שעות, כאשר רק 20-30% מהצילומים קבילים (רק רכב אחד בתמונה, ראים היטב לוחית וכו'). ברגע שמכמונת גומרת סרט היא מפסיקה לפעול עד שירוקנו אותה. לכן, המכמונות מכוונות לתפוס ולתעד רק עבירות מהירות חמורות. 10-15% זה לא אגדה, חבל כנראה על הסרט. יותר - אתה מסתכן. נ.ב. שלי זה COBRA 9200. הגלאי מצפצף על כולם! אבל, יחסית קל לזהות כאשר הוא צועק זאב זאב סתם וכאשר זה באמת איזה (אולי לא זאב, אלא יותר שועל) אחד במדים כחולים מנסה להעשיר קופת המדינה. למעט זאת אם הוא מכוון עליך, חבל"ז, גלאי או לא גלאי - לא תספיק להגיב. הלייזר בגלילות הוא לא פיתוח ישראלי ולא נעליים, זוהי הדיג'יקאם , שהיא למעשה אקדח לייזר רגיל עם מצלמה. כמאמר BE ROO , עדיין בשלבי ניסוי (ניסוי ארוך , מן הסתם ). הקופסאות המוזרות על עמודי תאורה שידרו בזמנו אותות בתדר K , כשעוד היה למשטרה KR-11 , על מנת לבלבל את בעלי הגלאים למיניהם. כיום הפתרון פשוט - לכבות את תחום התדר ולהישאר עם KA פעיל בלבד (בתקווה שאכן האופציה קיימת במכשיר). לגבי הקוברה וגלאים אחרים - לייזר הם יגלו , ללא ספק. העניין הוא שלשוטר לוקח כ-1/3 שנייה לנעול את מהירותכם. בואו נראה אתכם מתמודדים עם זמן תגובה כזה. הפתרון היחיד נגד לייזר הוא משבש.
  5. הכי הכי , אבל הכי גרוע - כל החכמים ש"גונבים" את האור האדום. לא ירוק בהיר , לא כתום מהבהב. אדום . בולטים מביניהם נהגי הפול-טריילר שמגיעים על מעל 100 קמ"ש לצומת וממשיכים כאילו כלום. כל העבירות האחרות , וכל מה שהעליתם מעצבן כמובן גם אותי , נובעות מטמטום , חוסר ידיעה , חוסר מודעות , חוסר שליטה , זלזול וכו'. אבל העבירה הזאת - מדובר בפירוש בבן אדם שהחליט שהוא יותר חשוב משאר המשתמשים בדרך , והחליט שהוא עדיף על פני כל אחד אחר , גם אם זה יעלה במחיר חייו וחיי אחרים. מדובר בתערובת של חוצפה,יוהרה,טמטום ועזות מצח שיוצרות תרכובת קטלנית במיוחד. אני , בשנים האחרונות , לא מעז להיכנס לשום צומת מרומזרת בלי 18 מבטים שאף אדיוט לא מגיע מאיזשהו כיוון. אלה האנשים שכאני רואה אותם , מחשבות רצח עולות בראשי. מצד שני , במוקדם או במאוחר הם יהרגו את עצמם.למה אני צריך לשבת בכלא בגללם ?
  6. תדאג רק לנקז את כל המים מהמערכת לפני שאתה מוסיף נוזל קירור. חבל שתצטבר לך אבנית.
  7. עניתי לך...
  8. שווייץ זה המדינה שהכי שונאת מכוניות , מירוצים וכו' אחרי ישראל. אין מצב.
  9. ברמה העקרונית שתי החברות הן שבדיות. את וולוו מייצרים גם בבלגיה (כמו ה-740 בזמנו) וגם בהולנד (כמו ה-S40).
  10. אני היחיד שהמשפט הזה לא מסתדר לו ?! כן
  11. סליחה על השאלה , אבל בן כמה אתה ומה רמת הנסיון שיש לך? אתה בטוח שכבר מיצית את כל יכולותיה של הפוקוס/איביזה ,ואתה חייב לשפר אותן? אולי נראה לך שאני מציק , אבל כשהשאלה באה מאחד שקורא לעצמו משאלת מוות...
  12. רק אם זה כולל הגלגל ספייר
  13. חכם , אתה נשוי לפולניה ,לא ?
  14. שמר

    קחי אותי שרון!!!

    ילדים ,ילדים. לא זכיתם לחוות מקסמי :"כנפי הרעם" THINDERBIRDS ARE GO
  15. הייתה פעם כתבה די ממצה באחד מגליונות "טורבו". נסה בפורום ענתיקות.אני מניח שבני הספל יידע.
  16. תרשמו אותי בתור TENTATIVE...
  17. בנות , רגע , לא לעשות לבן אדם אוברול דרך האינטרנט. קודם כל צריך למצוא לאן נעלמו המים. ככל הנראה יש לך קרע או שהשתחרר צינור כלשהו (יותר הגיוני). מים לא נעלמים תוך 13 שניות , אפילו במצב של ראש מנוע גמור... אם לא מצאת את המקור להיעלמות המים , אל תמלא שוב - חבל על המים הירוקים. אם אתה לא בטוח - גרור את הרכב למוסך בלי להנעי אותו , אתה עלול לגרום לנזקים גדולים בהרבה. ודבר אחרון. התחממות מנוע זה לא מגדש טורבו. המנוע התחממם , כבה מייד. לא מחכים 2-3 שניות כדי שיירגע. הנזק רק עשוי לגדול.
  18. לכביש נס ציונה בית עובד אתה קורא מפותל ? הפיתולים היחידים שם הם העבודות של מע"צ עם הכניסה למרכז הספורט החדש (עד שלא ייהרג שם מישהו לא יסדרו את זה ). לא יודע על איזו פוקוס נסעת , אבל על 3-4 אקזמפלרים שאני נסעתי הרגשתי (מלבד הכסא הקדמי , גרסה פשוטה , לא GIHA) שזה הרכב מהמהנים בקבוצה (אני מניח ש-5 דלתות יותר טוב , טרם הספיקותי). הגה , שילדה,נוחות,אחיזה -הכל ברמה הכי גבוהה. לגבי כח - אין לך מה לצפות להרבה. מנוע 1600 עם גיר אוטומטי לא ייתן לך ביצועים מסעירים , אלא אם זו (אולי) מכונית בגודל ומשקל של יונדאי אטוס. כן , כולל הונדה סיוויק ושות'.
  19. מעבר לכל הויכוח המיותר הזה. ה-ר-ב-ה יותר חשוב , ולא ראיתי שמישהו האיר/העיר בנושא. האיתות לא שווה כלום, ואפילו מיותר - אם לא מסתכלים במראות. תכונה מאוד מגונה של המון נהגים. "אבל אותתי ". כן בטח , עוזר לי הרבה האיתות כשהוא בא כשאני 2.25 מ' מהרכב והאיתות הוא רק חלק מתנועת היד על ההגה לסטיית נתיב. האיתות הוא רק הודעה לאחרים על הסטייה המתוכננת , לא תחליף למתן זכות קדימה לרכב שנמצא שם...
  20. מילים בסלע. אחרי שהמבקרים למיניהם ימלאו את החלק הראשון , שיתחילו עם החלק השני...
  21. זה גם עולה 27 ש"ח. כן , אבל זה כולל מע"מ.
  22. ברגע שמחזירים את ההלוואה \ מה שזה לא יהיה שהרכב ערב לגביו הבנק יוריד את הערבות. עד אז? במידה והבנק יחליט שהוא ממש את הנכס בגלל אי החזר חובות, ילקח ממך הרכב באופן חוקי לגמרי. אם מישהו מוכר רכב משועבד במחיר מצחיק זה לא סתם. לא לגעת. לא בהכרח... אם העיקול/שיעבוד ידוע , וכך גם סכומו (סופי.כולל הצמדות והוצאות עיקול,והסך הכולל זול משמעותית) - אולי שווה להתרוצץ
  23. בטח שיש. בכל חנות אביזרים. 27 שקל. לא כולל מע"מ , תודה.
  24. שמר

    בטריות נטענות

    נכון , זה לא שחור ולבן , זה ירוק... ליצן. חכה חכה מה יהיה לך הלילה... חכה מה יהיה לכם הלילה . ראית פעם מעל מליון לקוחות זועמים ?
  25. מה זה אכילת שמן ? כמה ? לגבי עשן לבן , נסה לעמוד עם האגזוז מול קיר או משהו דומה , ותן הרבה גז . עד איזור הקו האדום. עדיין אין כלום? מה לגבי סימני שמן על הקיר ?
×
×
  • תוכן חדש...