שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
נכון , זה לא שחור ולבן , זה ירוק...
-
מטען ו-8 סוללות 1800MAHבפחות מ-140 ש"ח זה עדיין יותר משתלם. החו"ל משתלם ...
-
טויוטה סליקה - תצרוכת שמן עקב התחממות חד פעמית?? הלך מנוע?
שמר פרסם הודעה בנושא של rodon102 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב מוציא עשן לבן בטירוף ? יש שלוליות של שמן מתחת למנוע כשאתה חונה לזמן ארוך? אגב , 260K זה לא כלום בשביל מנוע . זה לא נדיר שמנועים (בטח של טויוטה) מגיעים לקילומטראז' כזה , אבל זה תלוי במה שעבר על המנוע במהלך חייו. -
ככה זה כשחיים באולימפוס. מתעלמים מהאחרים. כאחד שצורך סוללות לארוחת הבוקר (צעצועים לילדים , לא תאמין כמה סוללות זה טוחן) - לך על GP בלי לחשוב. זה בא כבר עם מטען , כך שכאב הראש נחסך. לא יכול לחשוב על שום סיבה למה לא להטעין סוללות Nimh אחרות במטען שלך. אם במקרה אף אחד מקרוביך לא עוזב את הארץ בקרוב - היבואן (סמיקום) יושב במושב בני ציון (צפונית לרעננה). המחירים אצלו יותר טובים מ"הום סנטר" ושות'.
-
1. אל הודתי בפניו בעבירה שיוחסה לי , הסברתי לו שראיתי אותו ולכן גם שמרתי על מהירות תקינה . כמו כן הוא לא רשם את המרחק שבו הוא מדד אותי . 2. הוא לא ציין בפני אם השמשה הייתה פתוחה או סגורה , השמשה שדרכה הוא לזר על רכבים הבאים ממולו הייתה פתוחה , אני לא יודע לומר אם גם זו שדרכה לזר (שמשת הנוסע) הייתה פתוחה . 3. אני ראיתי אותו עסוק בכתיבת דו"ח לנהג אחר , ולכן גם הבנתי שמדובר בשוטר תנועה , המשכתי בנסיעתי וכעבור זמן הופיעה מאחורי הניידת עם השוטר . הוא ציין בפני וגם הראה לי שלא סיים את הדו"ח של הרכב הקודם . השאלה היא האם לזירה מאחור חוקית ? הוא ישנו מקום מסוים שאליו צריך לכוון ? מה תמוה בעיניך ? 4. אני נסעתי לי ... ורק לאחר זמן מה הופיע השוטר ... עבר מרחק דיי גדול , מרחק שאפילו לא ראיתי אותו במראה , הוא נסע מהר מרחק גדול כדי להשיג אותי . מה שאמרתי זה בדיוק מה שהוא רשם , אמרתי לו שנסעתי על מהירות שאולי הייתה 100 , ושאני שומר על קצב נסיעתי עוד מתחילת הנסיעה וכו' , לא הודתי בשום אופן . הוא נתן לי תאריך למשפט בו במקום , ל 8.12 באילת , ונתן לי זימון לשימוע אצל קצין במשטרת אילת ששל את רשיוני ל 30 יום לאחר הצצה בפרטי במחשבי המשטרה . עורך דין יחזיר לי את רשיוני ? יש לך המלצות ? לך להתייעץ עם עו"ד בדחיפות , אני מניח שכל אחד שהוא בעל מקצוע בתחום יעשה קציצות מהשוטר הזה. בהמלצות אתה מתכוון לשמות ספציפיים?
-
החאפרים של פורד(או רעשי תקתוק מחזית הרכב בפוקוס)
שמר פרסם הודעה בנושא של kompy בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תגיד תודה שהאוטו לא השמיע לך צליל 'פופ' עם פתיחת הדלת... -
יש לי אותה בעיה בדיוק!! ואני לא מצאתי עדיין פתרון לא נראה לי שהתכשיר הזה הוא להורדת שריטות אלה להברקת שמשה תודה על העידוד... מישהו משהו בכל זאת... אכן קיבלתי תשובה מדויד אך אם תקרא למעלה אנשים מעלים ספקות ביעילותו של החומר. קיבלת תשובה מדויד... ואם תקרא עוד יותר למעלה תראה שדויד קנה וניסה את החומר , ואצלו הוא עבד. זאת לעומת אחרים שחושבים שאולי החומר לא יעבוד. מה אתה מעדיף זה כבר עניינך...
-
אם לא היית שם עדיף שלא תכתוב דברים תלושים מן המציאות (ואני מתאפק מלכתוב לך "תשתוק" ). הנסיעה הייתה בכבישים רחבים , דו מסלוליים לכל כיוון ב-90% , ראות טובה וללא פיתולים מיוחדים. לא הייתה שום בעייה בטיחותית לנסוע בכבישים אלה 150 קמ"ש כל היום אם החוק המטומטם בארץ היה אחר. בקטעים הפחות טובים (כוונתי מבחינת איכות כביש למר ישראלי ממוצע , אני דווקא מעדיף את אלה). כולם נסעו (הרבה) פחות , גם בגלל הזקנה בפיאט פונטו המסתורית . רמזורים אדומים ? הס מלהזכיר. אני בטוח שכל מי שהכרתי והשתתף , ולפי התרשמותי הקצרה גם האחרים - לא היו עוברים באור אדום /כתום בהיר /ירוק כהה בשביל כמה שניות. כולנו מודעים לחומרת העבירה הנ"ל ובכמה היא עשוייה לעלות (גם משטרת ישראל מודעת . 1000 ש"ח עלובים והם ישכחו מזה... ). לא אהבתי את הקונספט של רק לנסוע נגד השעון בלי אתגר ממשי , בכביש (די משעמם) שאני מכיר - אבל לדובי מגיעות מחמאות על הרעיון , הארגון והביצוע. יותר חשוב מזה : מייד בסיום האירוע הוא דאג לקבל מהמשתתפים פידבק (הבנתי שגם בפעם שעברה) , על מנת להשתפר בפעמים הבאות. אז בוא בבקשה , כיוון שלא אתה ובכלל מעט מאוד אנשים אחרים עושים משהו כדי לתרום ו/או להרים אירועים מוטוריים מעבר למה שנעשה כאן - תשמור על נימה חיובית או לפחות נייטרלית כל עוד אתה לא מכיר את התמונה כולה.
-
יש לי אותה בעיה בדיוק!! ואני לא מצאתי עדיין פתרון לא נראה לי שהתכשיר הזה הוא להורדת שריטות אלה להברקת שמשה תודה על העידוד... מישהו משהו בכל זאת... קיבלת תשובה מדויד...
-
תסתכלו על מכוניות משנות ה-60 ו-70. אני בגיל 3 הייתי עומד בין הכסאות בסוסיתא של אבא שלי (לא היו אז תקני בטיחות/כסאות וכו') ומזהה כל רכב שעבר בלילה , רק על פי הפנסים. לכל רכב הייתה צורה , אישיות , יתרונות וחסרונות משלו. נסו לעשות את זה היום , לא תצליחו להבדיל בין מכוניות גם ביום. רק הסמל על הגריל שונה. כולן נראות עשויות לפי שטאנץ. המקוריות נעלמה לטובת נוסחאות מתמטיות מייצרות כסף של מנהלי חשבונות ("סופרי האפונים" בפי לי אייקוקה...). אה , ואין לי שום בעייה עם נוסטלגיה. יש לי בבית עדיין פטיפון ותקליטים. וגם את זה : זה נוסטלגיה. מה שקורה היום הוא אוננות טכנולוגית שמהווה עלה תאנה לחוסר יצירתיות.
-
אוטו דיפו , הט' לא מבוטאת (ראה ערך פז'ו) THANK YOU VERY MATCH MR.DAVID????? Thank you very MUCH... זה לא זכוכית זה פלסטיק. פוליש לפלסטיק ניתן להשיג אצל ... שענים , או לפחות לשאול אותם איך אפשר להשיג. הם מחדשים עם החומר עדשות של שעוני יד. שמר , מחלקת מידע , תיקונים והצקות לעוברי אורח.
-
אני כותב אלף פעם : "אני מבטיח להבין את ההוראות לפני התחלת הנסיעה". חשבתי שנק' הביקורת היא רק כדי להראות נוכחות , לא עם זמנים. אז העדפתי להשאיר את הזמן ספייר לסוף. לא נורא , שנית מצדה (באנגלית MAZDA:) לא תיפול . בסה"כ היה אירוע נחמד מאוד , גם אם נטול אתגר ניווטי (מה לעשות , מכיר את המסלול הספציפי , כנראה כמו רוב המשתתפים). כמו שאמרנו במקום , אירוע על כביש ציבורי שדורש מהירות ממוצעת קרובה לגבול המהירות החוקית ידרוש נסיעה מהירה (במונחים המפגרים של מדינת ישראל). אישית אין לי בעייה עם זה ,אבל שמעתי לחשושים שמתנ"א לא ממש מתים על הרעיון מה שכן , אני חושב שחייבים להיצמד לעניין של ההזנקה לפי זמנים , ולא לאפשר ליותר מרכב אחד לנוע במסלול בזמן נתון (בהנחה שלא ייפגשו בדרך , אבל זה כבר סיפור אחר) . הרעיון של רוני , עם נ"צ/נק' ביקורת וכד' , עם כל הסימפטיה למצבו הנפשי של איזפוז הוא לא רע לגמרי. עדיין , צריך מרשלים וכד' כדי למנוע קומבינות , אבל אפשרי. אני כבר מחכה לפעם הבאה...
-
המוזה נגמרה אי שם בתחילת שנות ה-70. מאז כולם ממחזרים ומעדכנים. זה לא משהו ייחודי לתעשיית הרכב , ראו מוסיקה (סימפולים , COVER VERSIONS וכו'), ביגוד (מכנסיים מתרחבות זה משהו שנגוז בשנות ה-70 , קיוונו שלתמיד. עכשיו מחכים רק לחולצות הפרחוניות בסגנון הוואי...).
-
1. מה אמרת לו ? הודית בצורה כלשהי? 2. הוא לזר עליך דרך שמשה סגורה או פתוחה? אם השמשה הייתה סגורה כל עורך דין טוב יוכל להוציא אותך מזה. 3. לא ברור לי. הוא היה עסוק עם נהג אחר , עזב הכל , רדף אחריך ,עצר אותך והראה לך את המהירות ? לכאורה זו אכן תפיסה מאחור , כי המרחק שלילי , אבל מאוד תמוה. 4. הוא שמר איתך על קשר עין בכל ה"מרדף" ? אם לא , מצבך משופר. הכי חשוב זה מה אמרת לו ומה מתוך זה הוא רשם. קח עו"ד , הגש בקשה מיידית לקבלת הרשיון חזרה . עוד פרטים : http://www.topspeed.co.il http://WWW.SPEEDTRAPS.CO.IL
-
אם אתה לא יודע ולא מבין, כדאי שתשתוק. להבא, הודעות בסגנון זה ימחקו בשלמותן, כולל החלקים הרלוונטיים. איציק Go איציק Go
-
גם לי אישרו להחליף רק זוג צמיגים וגם אני ביקשתי שירכיבו אותם מאחורה. רק שהמטרה הייתה בדיוק הפוכה, תמיד אני אעדיף שהצמיגים הטובים יותר יהיו מאחורה, האחיזה שם חשובה יותר. אבל עם הצמיגים האלה אני חושש שאני מקבל בהפוכה... דבקה זה ריקוד ערבי או משהו לא ? לא נורא , אצלי יש רבעיית SAVA EFFECTA תורכיים. הדבר היחיד שנחמד שם זה שהם מקבלים גוון כחול כל פעם שאני יורד מהכביש לדרכי עפר. פסיכודלי משהו. חברת בת MY ASS...
-
תחסוך את הכסף . קורולה תיסע אותו דבר גם עם חוטי מקרמה...
-
אתה לא צריך RAM AIR בשביל למשוך אוויר מבחוץ. כל צינור שתאים פיזית לתא המנוע יעשה את זה.
-
צ'וק , ובאנגלית CHOKE (לחנוק) לא מחמם את המנוע. הוא מוריד את כמות האוויר בתערובת ע"י חניקת (סגירת) לוע הקרבורטור. בכך הוא יוצר יותר תערובת המכילה יותר דלק (יותר עשירה). ולא ,רכב עם צ'וק לא אמור לנסוע יותר טוב , ההיפך. מה שיוצר את הפיצוץ בפעימת העבודה של המנוע הוא האוויר (יותר נכון החמצן שבו) , לא הדלק. דלק בלי חמצן לא יבער בכלל. כך שרכב עם צ'וק משוך/תפוס ייסע פחות טוב. ולגבי יניקת האוויר. אם תסתכל טוב תראה שיניקת האוויר היא מחוץ לרכב , אתה פשוט לא רואה את מהלך האוויר. אין מצב שיצרן רכב יתכנן כניסת אוויר מתוך תא המנוע אלא אם מדובר במצב חורף (מיועד לארצות קרות , עד שהמנוע מתחמם). ועוד שאלה. הרכב שלך לא מוזרק בכלל? אני לא זוכר לגבי מנוע ה-1.3. איזה מודל הרכב? לגבי סחיבה כשהרכב קר. אחרי שהמנוע מתחמם. יש לך צלצולים ושאר קולות מוזרים כשהרכב מגיע לטמפ' עבודה?
-
שאלה : כל כך הרבה מדברים על להתקין ראם-אייר... לא יותר פשוט
שמר פרסם הודעה בנושא של הנסיך. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בצע חיפוש בגוגל על המערכת , תבין את עיקרון פעולתה (דחיסת האוויר) ואז תדע לענות לבד... -
מוסך מורשה - בזבז עוד שעתיים על כניסה לשני מוסכים מורשים או יותר ותוכל להשוות. טיימינג - אם הרכב טופל במוסך מורשה הח' הרצועה אמורה להיות מתועדת . אפשרות אחרת : בקש מבעל הרכב הקודם להראות לך קבלות . מזגן - מזגן ברכב , שלא כמו ברכב , אינו מכיל פונקציה של חימום. החימום באוטו נעשה ע"י הזרמת אוויר על פני רדיאטור המכיל מים חמים מהמנוע. אין קשר בין מזגן לחימום. במקרה שלך , לפחות לפי התיאור , המדחס של המזגן לא נכנס לפעולה. או לחילופין אין גז לחלוטין. כדי לבדוק אם המדחס עובד פתח סוויץ' (סיבוב מפתח עד להדלקת אורות לוח השעונים) , ואז הפעל את המזגן (בלי להניע). אתה אמור לשמוע כעין "קליק" המסמן את תפיסת הקלאץ' של המדחס. אם נתפס , יש לבדוק גז וכו'. ולא , יש לבדוק מדוע . הסיבות יכולות לנוע בין נתק (0 שקלים אצל כל מוסכניק נורמלי) ועד מדחס (הרבה שקלים ).
-
לא להסתבך , רק צריך להסתכל קצת למטה בדף הנוכחי של הפורום. הפעם אני חוסך לך את העבודה , אבל שזה לא יקרה שוב http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=15724
-
לא ניסיתם דה-שבו עם מנוע 425 סמ"ק... גם אופל אסקונה 1.3 אוט' הייתה עגלה אמיתית. אבל האמת הכי איטי הוא האוטו של השכן שלי. לבחור יש חולשה למכוניות חלשות - דה שבו , אח"כ סובארו רקס (600) , אח"כ סוברית 600 , והיום יונדאי אטוס. הבעייה היא לא אצל המכוניות. האיש פשוט עוד לא העביר בחייו להילוך רביעי בכל פעם שאני נוסע הבייתה (כביש בן 9 ק"מ עם בערך 322.54 מ' קו מקווקו) ורואה פקק אדיר משתרך לאיטו , זה אחת משתיים : 1. שוב אחד הזקנים מהמושבים בסביבה יצא לטיול עם הסוס והעגלה באמצע הכביש. 2. השכיין חוזר מהעבודה , ו-8000 נהגים יושבים בכסא אדומים מכעס ולא יכולים לעקוף.
-
תודה זאב. המדוברת היא מ"יורופקאר" אבל תודה בכל מקרה... זו אותה אחת - הקליאו של עידו הייתה ביורופקאר... תודה. הנושא כבר נבדק מולם... "תאונה קטנה" - ככה הם הגדירו את זה... אנשים טובים... ליסינג , ראש שקט ...
