Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. מברוק יה לבנבן תגידו. כמה שוורים אנחנו בפורום ? עושה רושם שהרבה...יאללה להתפקד.
  2. שמר

    מזל טוב למשורר

    מזל טוב חבוב. שבשנה הבאה תזכה לרכב סטנדרטי
  3. לא ידעתי שיש פינוקים כאלה בצינוק...
  4. מה זה ????????? פאסיבי ,מאסיבי ,יחמם יותר מהר... תרמוסטט בהקשר הספציפי הזה הינו ברז . נקודה. ההפעלה (מידת הפתיחה שלו) נקבעת ע"י טמפ' המים שעוברים דרכו. (זה נעשה בעזרת מגופה המלאה בגז (אתר) שמתפשט לפי הטמפ' שלו, שדוחפת מצידה את הברז). הוא יושב בכניסת המים למנוע ומונע מהמים הקרים שבמנוע לצאת לכיוון הרדיאטור (ולהתקרר שם) עד שהגיעו לטמפ' מסויימת (כ-80 מעלות צלסיוס). לא מקרר.לא מחמם ולא בטיח. ברז. מוגש בחסות מדגל הקלקולים האפשריים : א. התפסות המגופה (קורוזיה, אבנית וכו') ב. החלשות הקפיץ המחזיר (לא יגרום להתחממות אלא לחוסר התחממות). ג. הכי נפוץ - בריחת הגז מהמגופה , ואז התרמוסטט יישאר סגור כל הזמן והאוטו יתחמם.
  5. ביקשתי עזרה ,לא קבוצת תמיכה לדיכאון...
  6. אתמול נשברתי , ופירמטתי את המחשב . כל הקבצים החשובים גובו לפני. או שלא... תמונות וקבצים של העבודה של האשה שתחייה... אנא אנשים טובים. צפוי אנוכי לעונש מוות. הושיעו נא. איך משחזרים קבצים אחרי פורמט על כונן C: ??? וכדי להוסיף חטא על פשע כבר התקנתי מערכת הפעלה מחדש... אני כבר שוקל לשיר שירי דיכאון מזרחיים.
  7. במחשבה שנייה. אם רק היה אפשר לפרמט את ה-BX ולעשות התקנה מחדש. כמה צרות זה היה חוסך לי...
  8. לגבי שאלות 2 ו-3 - לא לפרק , בטח לא את האקומולטור. צור איתי קשר בה"פ, ובתקווה שהמחשב שלי יחזור לחיים אחרי הפורמט אני אסרוק עבורך את העמוד הרלוונטי מספר HAYNES.
  9. הוא מדבר על צעצועים... נכון? אני כבר רואה את הגמדים הכחולים באים עם "כנפי הרעם" 2 - "אימפרזה , תעצור בצד ותביא את השלט " . "וילבור - יש לנו אוו 7 משתוללת , אנחנו חייבים להציל את האימפרזה"
  10. תובל 5 , ר"ג. "טרופיקנה".
  11. ניוטון מתהפך בקברו...
  12. טוב ויפה ,המזל שלא נכנסת להיגוי יתר , שם צריך לעבוד הפוך מהאינסטינקט... אחת הסיבות בגללן רוב היצרנים עברו להנעה קדמית (מעבר לשיקולים של מחיר ומקום ברכב).
  13. שמר

    שאלה בקשר לאודי TT

    טיפקרוניק?!?!?! טיפטרומיק??? אתה באמת מוכשר...... ולא.זה לא טיפטרוניק אולי ג'רמי טיפקרונין
  14. שמר

    שאלה בקשר לאודי TT

    ואתה מבין גדול... תקרא שוב - הוא שאל על דגמים בארץ. לא בחו"ל. אתה חושב שאין כאן לפחות 746 אנשים שמכירים את ה-TT GE מהיום שאודי הציגו אותה ?
  15. שמר

    שאלה בקשר לאודי TT

    סוסים אוטומוטיים זה בכלל ב:http://www.fuck-machines.com
  16. שמר

    שאלה בקשר לאודי TT

    לא , היא מופיעה ב"גאים ברוח"
  17. סססססאמקקקק ! לא שמעו על צנעת הפרט ?
  18. שמר

    סקס במכונית

    LOL בטח היא צעקה לו : "עמוד " והוא צעק חזרה : "מה עמוד ? עומד כבר שעהה ".
  19. תומר אני מרוב יה קרוע... מהיום אתה בשבילי כבר לא תומר106ראלי אלא אישוני הכבאי... אגב , איך מוצאים את הת'רד שלך על מקרים מצחיקים שקרו עם האוטו (306 אחת ,אבא הילל אחד ושני שוטרים...) הציל אותי מדו"ח לפני שבועיים .
  20. שמר

    סקס במכונית

    כסא רחב , ידיים על הכידון . NEED I SAY MORE
  21. http://www.netcar.co.il/magazin/ed/pyrrhos.asp#6
  22. אין לי ויכוח עם כך שידע ויכולת טכנית גבוהים יותר בנהיגה מוסיפים הרבה לבטיחות. עם זאת אני לא חושב שהעדר ידע ויכולת כאלו הם הגורם הבסיסי והעיקרי לתאונות. בנוסף, כדי להיות נהג עם יכולות טכניות טובות לא מספיק לעשות יומיים של קורס נהיגה מתקדמת. בשביל להיות בעל יכולות טובות צריך להתאמן, לשמור על כושר ולהשקיע יותר זמן וכסף ממה שנותנת הכשרה בסיסית, עד שמגיעים לרמה בה התגובה הנכונה היא האינסטנקטיבית. אז האם יומיים קורס נהיגה מתקדמת(או אפילו יום) הם מיותרים? לא! בגלל שחשוב ללמוד איך מרגישה חוסר שליטה ולקבל מושג עד כמה אין מושג למי שלא למד נהיגה. קורס גם נותן כלים בסיסיים להתייחסות באימונים אישיים בעתיד, בהם מי שלמד ידע לפחות להגדיר באופן חלקי היכן הוא טועה. אבל, מי שחושב שיומיים קורס יבטיחו לו טיפול נכון בהיגוי יתר הבא שלו, או שמעתה והלאה הוא יבצע בלימת חירום באופן נכון בכל פעם - טועה. עכשיו, זה לא ריאלי לחשוב שכל האוכלוסייה תקבל הדרכה מתקדמת ברמה מספקת כדי להביא אותם ליכולת טכנית טובה. אני בעד לתת הדרכה מתקדמת, אני חושב שיש בזה תועלת, אבל בו"ז אני לא חושב שזה העיקר ומכאן תבוא הישועה. מאיין תבוא הישועה, אם כך? שתי מילים: "תשומת לב". נהג שמחונך לשים לב, לקרוא ולהתחשב בנעשה סביבו הוא נהג בטוח שהסיכויים שלו להכנס למצב חירום פחותים בהרבה. נכון מאוד , אבל לא מוסיף לו מיליגרם סיכוי לצאת ממצב החירום. והמצבים לא תמיד נגרמים באשמתך אלא באשמת אחרים לעיתים. מעבר לזה - אני מדבר על הבסיס שבבסיס - ללמד בן אדם לנהוג על כביש רטוב , להרגיש מהי מערכת ה-ABS וכיצד היא פועלת , לתת לו לנסוע בעיגול עד לקבלת תת-היגוי. לא מצפה מאף אחד להיות נהג מירוצים , אבל במקום לשבת ולהתבזות ב"קורס רענון" מטומטם לנצל את אותו הזמן לסיבוב היכרות והבנה קצרים במגרש סגור. זה לא כזה סיפור יקר.
  23. לא , אבל הייתי שמח אם היו מלמדים אותך ואותי וכ"א אחר טכניקות נהיגה בסיסיות , מעבר לחנייה ברברס...
  24. שמר

    סקס במכונית

    ווספה?
  25. מוגש באדיבות משרד התחבורע... קח רשיון - לא משנה שאין לך מושג ירוק מה זה התנהגות רכב אנחנו כבר נשים אותך בתור כותרת בעיתון : "הקטל בכבישים משתולל שוב - נהג איבד את השליטה על רכבו" תסלח לי אלפא שאני מתעלק על דבריך - זה ממש לא באופן אישי. פשוט מרתיח אותי איך המדינה שולחת אנשים לכבישים בלי ידע מינימלי בנהיגה. מבחינתי אין שום הבדל בין לשלוח חיילים שלא יודעים להפעיל נשק לשמור/להילחם ולשלוח נהגים לכביש בלי שיש להם ידע איך לנהוג. משניהם מתים. ואח"כ עוד מאשימים את הנהג.
×
×
  • תוכן חדש...