Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. לפי מה שהבנתי ברוך לא קשור לפירוקייה. הפירוקייה נקראת "איתני זאב", וברוך נקרא "מוסך המרכז" (זאת לא הסיבה שבגללה הבנתי שהם לא קשורים.), פשוט מה שקורה הוא שכל מי שבא לפירוקייה ברוך פשוט לוכד אותו לפני שהוא מגיע לפירוקייה, הרי בשביל להגיע אליה צריך לעבור דרכו. קרא לי פעם שהגעתי לפירוקייה, כבר עברתי את ברוך ונכנסתי לתוך האזור של הפירוקייה והוא פשוט רדף אחרי!!! תרשו לי להצטרף לקודמיי. האיש קרע לי את הצורה על אישור בלמים ל-2CV שלי בעבר. וזה על מערכת שהוחלפה קומפלט ! כולל שיפוץ משאבות כללי , הח' נוזל בלמים , וסנדלים מחודשים. כל שנותר לו היה מעט רגולאז'. ובפעם אחרת ניסה לגבות ממני 180 ש"ח על צינור עודפים ראשי של המערכת ההידראולית ב-BX. אבל משומש בפירוקייה אחרת הוא עלה לי 20 ש"ח. ועוד לא דיברנו על מקצועיות.ראו את הרכבים שמגיעים אליו. הקשר היחיד בינו לבין הפרוקייה של איתני הינו שהם שכנים. מי ניסה לגבות 180 ש"ח, ברוך או הפירוקייה? (לא ברור..) אם אכן זו הפירוקייה, אז איפה יש עוד פירוקיות שמחזיקות תוצרת צרפתית כגון ה-BX? ועוד שאלה, כשנכנסים לפירוקייה, אחרי שעוברים את ברוך איפה אני מוצא את "המשרד" של הפירוקייה או לחילופין מישהו שאפשר לדבר איתו? המשרד נמצא לפני המוסך של ברוך. 5 מ' לפני יש דלת קטנה שנכנסת לכוך (זהירות על הראש בכניסה )
  2. נסה את אוטופיקס. ב"ב ליד אוטודיפו.
  3. לפי מה שהבנתי ברוך לא קשור לפירוקייה. הפירוקייה נקראת "איתני זאב", וברוך נקרא "מוסך המרכז" (זאת לא הסיבה שבגללה הבנתי שהם לא קשורים.), פשוט מה שקורה הוא שכל מי שבא לפירוקייה ברוך פשוט לוכד אותו לפני שהוא מגיע לפירוקייה, הרי בשביל להגיע אליה צריך לעבור דרכו. קרא לי פעם שהגעתי לפירוקייה, כבר עברתי את ברוך ונכנסתי לתוך האזור של הפירוקייה והוא פשוט רדף אחרי!!! תרשו לי להצטרף לקודמיי. האיש קרע לי את הצורה על אישור בלמים ל-2CV שלי בעבר. וזה על מערכת שהוחלפה קומפלט ! כולל שיפוץ משאבות כללי , הח' נוזל בלמים , וסנדלים מחודשים. כל שנותר לו היה מעט רגולאז'. ובפעם אחרת ניסה לגבות ממני 180 ש"ח על צינור עודפים ראשי של המערכת ההידראולית ב-BX. אבל משומש בפירוקייה אחרת הוא עלה לי 20 ש"ח. ועוד לא דיברנו על מקצועיות.ראו את הרכבים שמגיעים אליו. הקשר היחיד בינו לבין הפרוקייה של איתני הינו שהם שכנים.
  4. רציתי להתחכם ולשלוח אותך להום סנטר ,לקנות צבע כחול וכו' , ואח"כ לנסוע לים וכאלה... אבל עזוב. תחסוך את הכסף. אל תשקיע אגורה מעבר לטיפולים כמו שעמית המליץ. וכשתחסוך מספיק תחליף. זהו.
  5. שמר

    יש

    אתה מוזמן לפגוש אותי ואדגים לך כיצד ניתן להגיע למנתק גם עם תיבה אוטומטית. אופן הביצוע : 1. ניוטרל 2. הילוך ראשון. 3. הילוך שני. 4. כל התשובות נכונות. מי אמר למי,פרט נמק,הסבר ומחק את המיותר...
  6. אולי יש לו טיפה יותר ידע , אבל מה הוא שווה אם הוא לא נמצא דקות ארוכות קרוב לאירוע ומי שמטפל בנהג הם שני מרשלים מפוצצים בקשאסה ? ה-SO CALLED חילוץ הזה היה פשוט מביך. אלונזו גורר את עצמו מחוץ לרכב ,נופל ליד המסלול , ושני הליצנים מתמזמזים שעות ולא נכון בחילוץ. רק אחרי קרוב ל-10 דקות הגיע אמבולנס ופינה אותו מקובע. זו לא הפעם הראשונה שהברזילאים מפשלים - פעם אחת הם לא קיבעו שלט פרסומת מעל המסלול כמו שצריך ,והוא נפל על ז'אן אלזי. היו להם עוד אירועים משמחים במירוצים... ירון , אם אתה לא מצליח להבין עד הסוף מה שקורה על המסלול ,עדיף לא לכתוב בפורום. אמרו לך פעם שקצת צניעות לא מזיקה לאף אחד?
  7. שמר

    יש

    בבקשה. לך למי שאמר לך את זה ותן לו סטירה בכל הכח. תגיד לו שאני שלחתי אותך. מנתק ההצתה מפסיק לחלקיק שנייה את ההצתה למנוע ברגע שאתה עובר סל"ד מסויים. מייד ברגע שהמנוע יורד חזרה בטורים ההצתה מתחדשת ,עד לעלייה לסל"ד המקסימלי המותר ,ניתוק וחוזר חלילה. בפועל המנוע יגיע ,במקרה שלך , ל-6800 סל"ד , ואז יעבוד בסל"ד הזה תוך גמגום מהיר מאוד (עלייה וירידה של הסל"ד). אם תלחץ גז בניוטרל בלי לעזוב , תראה שהטורים מתייצבים על 6800 סל"ד ולא עולים יותר. לא לעשותת את זה בשום אופן ברכב ישן אלא אם אתה רוצה מנוע חדש ויקר...(זה מתי ששומעים את ה-פק הזה והמנוע נכבה , קוראים לסוג מנתק הצתה הזה אוברול.
  8. שמר

    יש

    בוא נתחיל ככה : מה אתה מצפה ממנתק הצתה לעשות ?לכבות לך את המנוע ?
  9. פיסיקו לא ניצח , אלא קימי. הסיבה היא שהמירוץ הופסק ,ותוצאות המירוץ נקבעות לפי המיקום שהיה שתי הקפות לפי הפסקתו. אם היית טורח לראות גם את הפודיום היית רואה שקימי עמד על המדרגה העליונה, פיסיקלה שני והמדרגה השלישית הייתה ריקה בגלל אלונזו. אלונזו , אגב , שוחרר מביה"ח אתמול ,עם חבלות קלות בברך. מדהים לאור התאונה שלו (כניסה בכינון ישיר אל תוך קיר הבטון במהירות גבוהה) ומראה את בטיחותה של מכונית ה-F1 של ימינו. המירוץ עצמו היה מירוץ שאני מאוד מקווה לא לחזות בשכמותו בקרוב. נכון שמבחינת אירועים וקצב החלפת מובילים היה שם הרבה , אבל החוקים החדשים והמטופשים גרמו לכל הנהגים לנהוג על צמיגים לא מתאימים לגשם (INTERMEDIATE) , לחצי המירוץ להיות על SAFETY CAR , ולסכנה לנהגים (שומי עצמו ניצל בהרבה מזל מכניסה בטרקטור שניסה לפנות את פגרי המכוניות של מונטויה ופיזוניה...). הזכיר לי בעיקר את המירוצים האמריקאיים.ולא לחיוב. בנוסף הטיפול הרפואי באלונזו היה חובבני ומפחיד , כמעט משכו לו את הראש החוצה יחד עם הקסדה. למי שמתעניין , יש אתר F1 ישראלי : http://www.formula-1.co.il
  10. אם רק לאופניים שלי לא היו צמיגים עם ונטיל צרפתי . כל דבר הם חייבים לעשות בצורה , אההמממממ , ייחודית הח#*&ות האלה...
  11. שנאמר - חי בסרט...
  12. שמר

    בקרת אחיזה

    WTF? גש לכאן : http://www.netcar.co.il/magazin/milon.asp#23 וקרא על עזרי הנהיגה (כולל תמונות). אם יהיו עוד שאלות תחזור.
  13. וואלה... ומהצד זה נראה לא פחות טוב. יעידו התמונות . מיאטה לכל פועל ?
  14. הצעתך נשקלה ונתקבלה בחיוב מפתיע
  15. הצעתך נשקלה ונתקבלה בחיוב
  16. שמן אכן לא ממש יעזור... החלפה כן. פירוקיות, שוב... שמר, למה להיות רשע? האוטו שלו משנת 94', החלפת מאוורר נשמעת לי הגיונית... קרטון פריך מזין? נשמע טעים... אכן הגיוני ,רק שזה קורה על כל החלקים באוטו , כל הזמן... תראו ,אני אכלתי יותר קש מכולכם עם צרפתיות , ועדיין טוב לי ואני לא אחליף לתוצרת אחרת. אבל אמינות זה לא הצד החזק . הבעייה לא ביצרן כזה או אחר אלא באופי החשיבה הדפוק שלהם שגורם להם להתחכם ולייצר חלקים ופתרונות מוזרים ומשונים. זה עובד טוב בבאגטים ,יינות,גבינות ושאר מאכלים. גם בסקס זה עובד לא רע. אבל מכניקה ?
  17. שמר

    רעידות מהגה

    תחפש קצת על פרונט,רעידות וכו' בפורום. הנושא עלה הרבה פעמים.
  18. תומר ? פרות ? מילא Sheep shagger , אבל פרות ?
  19. מסכים עם ג'רמי , ואני חוזר ואומר - ההנדברקס (בבקשה חברים HAND BRAKES, לא קשה) ננעל. ואם הוא לא - זה בגלל שאתם לא רוצים מספיק. יש מעט מאוד מכוניות שלא ניתן לעשות איתן את התרגיל : סובארו ליאונה , BX , ויזה , קסנטיה. בכולן לא ניתן לנעול גלגלים אחוריים עם הנדברקס. הסיבה פשוטה - הוא על הגלגלים הקדמיים. זהו
  20. רובנס בפול , זה כבר מבטיח שמחה ברזילאית...
  21. תאמין לי שניסיתי - אבל כשיש גיר שישה הילוכים שמתוכנן על ידי פיז'ו - רדיוס הסיבוב פשוט לא מספיק (לראייה, בחלק מהמקרים נדרשתי לשתי נסיגות כדי לצלוח את הסיבוב). בלם יד הוא לא פתרון, כשהוא לא גורם לנעילת הגלגלים (ולהיות כנה - כבר דיברתי איתך על הבעיה הזו אצלי במנחתים קודמים שתכננת וחבל שלא התייחסת לזה גם הפעם). הסוגיה הזו היא לא בעיה רק אצלי, אלא גם ב206 של זאב (או כך זה לפחות נראה מעמדת המרשל - יתקן אותי זאב אם אני טועה) וב-306 \ ZX ספורטיביות אחרות שגם שם בלם היד לא נועל את הגלגלים. עזבו אותכם סיפורים . הנדברקס זה לא עניין של אוטו כזה או אחר , אלא רק של רצון. אם אתה מפקפק - Choose time , date&your weapons... להשתמש בהנד ברקס זה כ"כ קל עד שלפעמים נפלט לי איזה אחד מיותר
  22. שמן דק לא יזיק (WD40) , אבל גם לא יעזור. הצרפתים הלא מייצרים את החלקים שלהם מקרטון פריך. במאוורר זה משפיע על תושבת המיסב של המאוורר שנשחקת במוקדם (בד"כ) או במאוחר. תכין את הכיס ,ההחלפה בוא תבוא (שאל את ROY306 ).
  23. טל , זה שוד לאור החושך...
  24. וסט אחרון:
  25. דבר ראשון תפסיק לנסוע עם מזגן אתה מבשל את המנוע שלך למוות. דבר שני , תפעיל את המזגן (אפילו כשהרכב לא מונע , רק סוויץ' פתוח) - אתה אמור לשמוע "קליק" של הקלאץ' החשמלי במדחס ואז יפעלו שני המאווררים. אם הם לא פועלים יחד הבעייה כנראה בהם.או במערכת הממסרים שלהם.בכל מקרה אין להישאר זמן רב עם המזגן דולק (ראה את ספר "בישולה" המוזכר למעלה). אם כן , רצוי לגשת בהקדם למכון רדיאטורים , אולי סתום או משהו. בחום הזה גם דברים שלא הופיעו קודם עשויים להשפיע.
×
×
  • תוכן חדש...