זאת אני לא יכול להגיד לך, אבל אני כן אגיד לך שהמחיר שלה היה יכול להיות מאוד אטרקטיבי, ככה שהוא יביס את האופוזיציה-קרי סובארו אימפרזה וכו'...
המחיר בהחלט לא היה כזה שהוא לא יהיה נגיש לרוב האוכלוסיה.
לירן.
בעקרון מחיר של סופר 7 צריך להיות פחות או יותר מקביל למשפחתית כזו או אחרת.
אחרי הכל , מבחינת חומר ,אתה מקבל פה מעט מאוד ,וישן מאוד.העלות גדלה עקב הסדרה המוגבלת.
אבל תן לי כזו מכונה ישנה ומיושנת , אני כבר אסתדר
ד"א, למרות שהקונספט של ה-7 קיים משנת 1956, המכלול של היום מודרני ביותר.
השנה קייטרהאם גם החליטו להיפטר מה-LIVE REAR AXLE וסיימו עבודה עם מנועי קרבורטורים.
המנועים של היום חזקים ביותר:
1.4-105 כ"ס.
1.6-120-160 כ"ס.
1.8:140-230 כ"ס.
קייטרהאם גם כן עושים שימוש בחומרים קשיחים וקלים כגון סיבי פחמן.
בהוקרה,
לירן.
עזוב ,אתה לא צריך לשכנע.
אין לי בעייה גם עם צמיגי אופניים , מתלים של כרכרה ומנוע של מכסחת דשא...