Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. תגובה רצינית , פעם ראשונה ואחרונה : לא ,חבל על הכסף.
  2. שמר

    מוזיקה ברכב!!!!!!!

    איך אתה מסוגל להזכיר את שם רבן דרבן פורטיסחרוף באותו משפט עם אתניקס. האיש שראה הכל, בהחלט דיסק טוב. צרי לתלות אותו על הצלב...
  3. בוא נעשה את זה קצר : תתאר לך טמפון שנמצא יותר מדי זמן בשימוש.
  4. אני מציע שלא תפתח אפילו מכסה מנוע לבד. הרבה יותר בטוח.
  5. שמר

    היינס

    רחוק ממך המחירים לא מופרזים (אולי בפעם היחידה בתולדות אוטו דיפו), 150 ש"ח זה מה שיעלה לך בחו"ל , לא כולל משלוח.
  6. שמר

    שאלה - פנסי ערפל

    גשם לא , אבל הספריי שעולה מהגלגלים בהחלט מצדיק לעיתים הדלקת אור ערפל אחורי.
  7. שמר

    היינס

    באוטו-דיפו ביל"ו יש 2 ספרי היינס של 106 מארק 1. למקומות,היכון,צא
  8. קלי קלות (וסליחה מראש, זה באמת החלק שכחתי להתייחס אליו) בזמן שאתה שולף את לוח השעונים מאחור, אתה פשוט מכניסה את היד פנימה לחלקו האחורי של מד המהירות ובעזרת לחיצה על הקונקטור של הכבל מהירות הוא נשלף החוצה ללא בעיה. איציק שכחת שזה צרפתיה , מה שבקלות הוא שהחלק המרכזי של הכבל נשאר לך ביד והראש העשוי פלסטיק מתפרק לחלקים. מחר אני אראה את התמונות (חיבור מודם אנלוגי איטי לאללה, לא בא לי לחכות שעות) ותקבל התייחסות.
  9. שמר

    מ-ע-צ-ב-ן...!!!

    אצלי כל יום הוא יום כיף בשבילים ,אתה רק צריך לבוא ומכיוון שרפול חזר לכותרות ,אענה לך בחמשיר שמתקשר ישירות לכאן : http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=4199 מעשה בבחור B.M.F. שחשק לו פתאום ביום כיף הוא ביקש להצטרף אך נאלץ להצטופף כי פגש שם את רז משפשף
  10. שמר

    מ-ע-צ-ב-ן...!!!

    תעודת חוגר ? לך? מזכיר לי את המערכון על המשתחרר מהחמישייה הקאמרית:
  11. ישי , אם תהית על לחיצת היד לזרזיר , הנה התשובה. היינו במקומות ה-ר-ב-ה יותר רחוקים
  12. למה אתה לא משתמש בגריז כשאתה עושה לשמר ביד? מנסיון שלי, WD40 מחזיק רק לכמה שיפשופים אצל שמר, אז אולי גריז יתאים אם הוא לא יפתח תגובה אלרגית. שווה להתייעץ עם שאר המשפשפים לשמר בפורום. אני זוכר שמישהו המליץ על ספריי שעושים משומן חזיר או משהו כזה. תעזוב אותך שומן וכאלה. KY הולך מצויין.רק שאני לא זוכר את רז באיזור ההוא. במחשבה שנייה -אולי עדיף למרוח אפוקסי ולחכות שיתייבש - יותר טוב מויאגרה...
  13. ה-S4 וה-205T16, כבודן במקומן מונח (אגב , ה-S4 היא הלנצ'יה היחידה שלא זכתה ולוא פעם אחת בראלי , למרות שכנראה לא בגלל שלא הייתה מספיק טובה אלא בגלל ביטול קבוצה B עם מותו של טויוונן זצ"ל) .אבל בכל זאת , הסטראטוס הייתה זו ששינתה את עולם הראלי לנצח. עד הגעתה היו מכוניות הראלי מכוניות כביש משופרות. כל אחד למעשה ,בסדנה ביתית טובה יכולת להגיע למכונית ברמה שתתחרה על נצחון. יכולת למשל לקחת 911 ,או אסקורט ,או פיאט 131 ודומותיה ,ולהתחרות. הלנצ'יה טרפה את הקלפים.היא הייתה מכונית מירוץ טהורה. מנוע מרכזי ,ייצור מוגבל עבור הראלי. מכאן והלאה נשתנו הדברים. אודי פתחה הלאה את הדרך להנעה הכפולה עם הקוואטרו ,למרות ה-FIGHT המדהים שקיבלו מהלנצ'יה 037 (אולי מכונית הראלי הכי יפה אי פעם) ,ואח"כ הגיעו ה-T16 ,S4 , טויוטה ,אימפרזה טורבו , מיצו אוו , 206WRC ועוד ועוד. אבל מי שהתחילה את העניין הייתה הסטראטוס ולא אחרת ,וזה בנוסף לאיך שהיא נראית , ומנוע הפרארי שמניע אותה... [/url]
  14. יאללה , תתחיל עם מכונית הראלי מס. 1 אי-פעם (אולי לא הכי טובה ,אבל בטח הכי מדהימה)
  15. וואלה , תודה .איזה מזל שאתה פה. חבל שקראתי רק עכשיו.החומר התייבש לי כבר ונשארתי עם הידיים דבוקות (אתה לא רוצה לנחש עם מה אני מקליד )
  16. מה ,אתה רוצה שאני אחזיק את החומר ביד כמה שעות ? ומה אני עשה אחרי שהוא מתקשה?
  17. עכשיו שכנעת אותנו סופית שאתה יודע לנהוג... תגיד לי מה הסרט שלך מה יש אתה לא יודע לפרגן וואלה הבן אדם מספר משהו שעשה לו טוב לא טוב לך אל תקרא הסרט שלי בטח שונה מהסרטים שאתה רואה. סרטים כאלה יש לי מספיק כל יום על הכביש ,והיום גם בפורום.יש לך שאלה ,הערה או הארה כלשהי -בכבוד. אבל ל**& את השכל כל היום עם תשובות שלא אומרות כלום ,אבל אפס ? GIVE ME A BREAK ולא ,אני לא יודע לפרגן ,אני חרא של בן אדם ,וטוב לי ככה.
  18. קח פקק גומי (ירגום , י.ל. פרץ 37 או כל חנות בפסג' ביצחק שדה , שניהם בת"א). חתוך לפי מידה.אטום בסיליקון בערב ... ובבוקר - VOIS LA
  19. יכול להיות שהטרמוסטט דפוק אבל לא סביר,בטח לא לפי התיאור שלך. לך על זה ! תגיד למכונאי מראש שאם זה לא עוזר אתה מחזיר את היוניט. (עבודה זה 3 דקות ,כולל פתיחה וסגירה של מכסה מנוע). מקווה שעכשיו זה ברור
  20. שמר

    שאלה!

    תעמוד כמה שיותר קרוב, זה הדרך היחידה שבאמת תשפר את הלנטיס. שמר, מצטער על גניבת הבדיחה כל עוד הצ'ק בדואר הכל בסדר...
  21. שמר

    כדאי להכנס

    המלצת היום : נפילה חופשית
  22. שמר

    כדאי להכנס

    אולי תקנה אמסטף בשביל ההורים קקי ? יפתור לך חלק מהבעיות. את השאר ,אם כבר הזכירו את "שתיקת הכבשים"...
  23. מה זאת אומרת לא רגיל לטרמוסטט? זה כלב? זה שהוונטה לא מפסיקה לעבוד זה אולי בגלל שהיוניט חום דפוקה (אולי בגלל זה הוציאו את הטרמוסטט מלכתחילה)
  24. מישהו צריך עוד הוכחה שמכוניות ספורטיביות זה דבר מסוכן?
×
×
  • תוכן חדש...