Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. שלומי , פתחתי נושא חדש בלי לראות את הודעתך , אז קודם כל התנצלותי. תוכל לקמבן את זה לאותה הודעה?
  2. אני לא בטוח עד כמה אתם מודעים (אני מניח שרובכם כן) , אבל שר התחבורע החדש , אביגדור ליברמן , וכל המשת"פים שלו (ניצב יעקוב רז ,ראש אגף התנועה המגונה במשטרע) הכריזו מלחמה על ציבור הנהגים בישראל . אם נחדד את זה , אז כנראה שהנאה מנהיגה תהיה מחוץ לחוק במדינתנו הנאורה. הפעם אני כותב את זה לא בצחוק או בלגלוג - אלא ברצינות ובעצבות. האיש הזה הולך לרדוף את ציבור הנהגים בארץ בדרכו הכוחנית משכבר הימים. הוא כבר הביע בראיונות את דיעותיו: 1. הנהג הוא האשם בכל הרעות החולות בכביש. 2. כל הרשויות צחות ונקיות כשלג. פעולותיהן נכונות ומתאימות . הבעייה היא אצל הנהגים המופרעים. 3. העלאת המהירות אינה באה בחשבון - שהרי הנהג הוא חוליגן , ואין לתת לו פרס. 4. מי שייתפס על עבירות חמורות - רכבו יילקח (לא שזה רע בכל מצב ,אבל אתם הלא יודעים שכל מה שייאכף יהיה כרגיל עבירות מהירות מופרזת בהתאם לחוק) - חשיבו על החרמת מכוניותיכם. מנסיון העבר עם האיש ,הרי שאם אנחנו לא נתייצב ונעצור אותו , אף אחד אחר לא , ומי שיאכל אותה זה אנחנו. הפעם זה לא מצחיק , זו מלחמה. קודם כל , ולפני כל רצון להיהנות מנהיגה , מהירות , או כל דבר הקשור למוטוריקה , זו מלחמה על חייהם של כ-550 איש בממוצע שנהרגים בארץ ללא סיבה ,ורק עקב אוזלת היד של הרשויות. יש מספיק אמצעים , מחקרים ותוכניות כיצד לטפל בבעייה - לא זה המקום לפרט אבל הכל קיים - הבעייה היא אך ורק סדרי עדיפויות. באתר נטקאר ישנה קריאה למלחמה כזו , אותה יוזם אהרונוביץ'. אני יודע שחלקכם חלוקים עם שיטותיו של האיש , חלק לא אוהבים (בלשון המעטה) את סגנונו או את דיעותיו. אבל הפעם זה ממש לא משנה. המלחמה היא שלנו ,שלכם , שלו ,של כולנו ובשבילנו. הגיע הזמן לשים בצד את המחלוקות בנושאים האחרים ,ולפעול כגוף גדול מול המימסד שהוא האוייב האמיתי שלנו. היכנסו ללינק הבא : http://www.netcar.co.il/magazin/ed/editors.asp והביעו את תמיכתכם במסע ,בהצעת החוק , ובכל מה שכתוב שם . הפעם באמת אסור לשתוק , ופורום עם כמות משתתפים כמו שלנו חייב לאמר את דברו. הצעות ורעיונות נוספים יבורכו , אבל בואו נעשה את זה כאן אצלנו , ואז נבוא וננסה לגייס את האחרים. תודה ובהצלחה לכולנו.
  3. לא , זה לא המקום. תמשיך ישר ובפנייה השלישית שמאלה תשאל...
  4. מאיזה חומרים עשויות התיבות? זהים ?
  5. למה אתה מעליב? אני ילד בן 14 , ואני עושה מאמץ להגיע על האופניים של הדודה נחמה אפילו שהם הורגות אותי בעליות ואני לא מוצא את הקיט של ה-NOS (או וונטולין , מי בודק?). לא מגיע לי לראות מכוניות יפות ? וזה שיש לי בעיות במעיים ,אז אני מפליץ קצת...זה סיבה להרוג בן-אדם?
  6. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    יוסי למשרת שר התחבורה
  7. למה דחוף ?הם יברחו ? עד כמה שידיעתי משגת ,לא ניתן ליישר ג'נטים מסגסוגת.
  8. תומר קולט זה אקדח יחסית חדש בקוטר 0.45 עם מחסנית של 15 כדור.. יריתי בו, נשק נחמד עם הדף שיכול לשלוח כתף לבית חולים... 2 אקדחי תופי מגנום 0.44 יכול נחמד..! אבל בכל מקרה יש מנצ'סטר - ארסנל בליל הסדר, עוד סיבה להבריז לטובת משחק טוב ובירות! ראלימן קולט חדש ? האקדח הזה יותר ישן אפילו מהמיצובישי קולט. (האמת גם מכל יתר המכוניות בעולם...)
  9. אכן ,במחקרים אנתרופולוגיים הוכח קשר הדוק בין כתיבת MEN לבין רמת אינטליגנציה גבוהה... עלה והצלח
  10. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    הו , תמימות הנעורים... תמימים ושובבים. צריך לשלוח את התרד לראש הממשלה. בנוסף לתרד גם מחקרים.. שילכו להזדיין אלה והחוקים המטומטמים שלהם, אני רוצה לחיות ולהנות - ולא לפגוע באף אחד! נשלח עשרות פעמים , הם מתייקים את זה בכל פעם בקלסר הגדול הירוק הזה , עם גלגלים ואזניים למסרק של מכונית הזבל.
  11. תעזוב את הצבע בשקט אחרי הצביעה. תן לו לפחות חודש במנוחה.
  12. אנשי (MEN) הכריזמה אנשי הדממה...
  13. לעיתים קרובות , כשאני מנסה לענות לת'רד , או לצטט - אני מופנה מחדש לאינדקס. רעיונות ? אני יודע שיש לי באופן אישי בעיות (הפסיכיאטר עובד על זה) אבל לא בטוח שזה קשור...
  14. באיזה ערוץ? יש גם ב"יס"?
  15. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    אבל מה תשיג בזה? לדעתי הם יראו בזה הוכחה שהתשתית לא מספיק "רחבה", וצריך עוד כסף כדי להגדיל אותה. כולם יודעים שיש פקקים גם במצב הנוכחי. הרי הבעיה הבסיסית כאן היא שהם טוענים שהמהירות מסוכנת, ובאקט הזה לא נעשה שום דבר שיוכיח ההפך, משהו שיצביע לכיוון הבעיה האמיתית (שאותה כבר טחנו אינספור פעמים ע"ג פורומים). לא. אתה תראה להם עד כמה המהירות המותרת מגוחכת. הרעיון עלה כהצעה לארוע פורום על ידי בעבר - ראלי מחאתי כנגד המצב בכבישים ובענף הרכב המקומי בכלל. נסיעה איטית מגובשת בסגנון שביתת נהגי המשאיות. כך משיגים חשיפה תקשורתית וכך משיגים תוצאות. קדימה , עד שלא ננסה לא נדע. פתח הרשמה ,כמו למפגש , ונגייס אנשים. עומר -אם אתה רוצה חשיפה ניתן לאסוף תרומות ,הפעם בסדר גודל צנוע מאוד , ולקנות מדבקות/כרזות/שלטים שיסבירו את המטרה. אני בטוח שזה קשה -אבל גם מסע של אלף מיל מתחיל בפקק תנועה קטן אחד. (מאו-צא-בחוץ)
  16. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    אבל מה תשיג בזה? לדעתי הם יראו בזה הוכחה שהתשתית לא מספיק "רחבה", וצריך עוד כסף כדי להגדיל אותה. כולם יודעים שיש פקקים גם במצב הנוכחי. הרי הבעיה הבסיסית כאן היא שהם טוענים שהמהירות מסוכנת, ובאקט הזה לא נעשה שום דבר שיוכיח ההפך, משהו שיצביע לכיוון הבעיה האמיתית (שאותה כבר טחנו אינספור פעמים ע"ג פורומים). לא. אתה תראה להם עד כמה המהירות המותרת מגוחכת.
  17. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    העלינו כבר הצעות , פה או במקומות אחרים. לדעתי , הפעולה הכי נכונה (חוקית ) היא לאלץ את התנועה במספר כבישים ראשיים , מדי יום ,לנסוע במהירות החוקית ולא יותר. ניתן לעשות זאת , ובעזרת מספר נהגים ממשומע ולא גדול להראות לכל קברניטי המדינה לאיזה מצב ניקלע אם התנועה באמת תתנהל לפי החוק. לא כל דבר חייב להתנהל בחוליגניזם.
  18. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    הו , תמימות הנעורים...
  19. כתבו על האוטו שלך ?
  20. שמר

    ח"כ נוסף שנתפס

    עומר , אם נחמיא לשנינו - GREAT MINDS THINK ALIKE... http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item.talkback&ac=555&path=22&id=375304&tb_id=1136704&tb_n_id=1136711&tb_p_id=1136698 ובמעט יותר צניעות - לא מצליח להבין את ההתלהמות הזאת שיש . בעצם למה לא ? הרי שטיפות מוח , בסופו של דבר - מחלחלות פנימה. לא הגיע הזמן שבתור פורום בן למעלה מ-1000 איש נעשה משהו לטובת הכלל?
  21. היית עוצר כאן , זה מספיק
  22. וואלה ,כמו הבדיחה עם הרס"ר , שאמא של אחד החיילים שלו נפטרה , אז הוא הלך לחייל ואמר לו : "אתה יוצא עכשיו לשבוע חופש" החייל: "למה מי מת ?" הרס"ר : "אמא שלך." בקליט ושאסי...לא אמרת כלום
  23. שמר

    מה זה PSA

    או LTD באנגלית , או בע"מ בעברית.
  24. http://www.chaybar.co.il
  25. שמר

    סרטונים,לאן?

    מחר אצלך. שלח לי מייל בה"פ
×
×
  • תוכן חדש...