Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. אני רק שאלה (ובואו נעזוב רגע את עניין היפה או לא). בתאונה ח"וח , מה מונע מהדבר הזה להתעופף כמו סכין גדולה ולהוריד את כל מה שבדרך ?
  2. שמר

    בעיה במזגן

    ואפשר לתקן דבר כזה בבית באופן עצמאי? אם כן תוכל להדריך אותי איך? בתודה מראש.. איזה אוטו ?
  3. אפרופו השוטרת רונית... אתמול בראשון רונית וחבריה התמקדו על כמה "מפלצות" והחליטו לעשות להם חיים קשים.. לאחר מכן אני ורועי 306 ( המלומד ) ניגשנו אליה והתחלנו לדבר עימה בשפה קצת גבוה או שגבוה מידי לרוני המתנתדבת שלנו... קצת אחר שהתחילה השיחה שלנו רונית לא ידעה איך לאכול את העובדות שאנחנו מעמידים לה, וכן שאנחנו יודעים קצת יותר טוב ממנה את רוח החוק הנהוג במדינתנו . שרונית שלנו הבחינה כי היא לא מצליחה לעמוד בשיחה כעימנו היא התחילה לעשות לנו "פרצופים" ולחכות אותנו ... פשוט כך.. שאמרתי לה " המדינה נראית בדיוק כמו השוטרים המאכלסים אותה , כמוך.. הבורחים מכל דבר ומקובעים" היא פשוט נכנסה לניידת ... בקיצור בכל פעם אני נדהם מחדש מרמת השוטרים בארץ... תת רמה .. אה וכן למה אתם חושבים שהיא עמדה ליד המכוניות? "קיבלנו דיווח שהמכוניות משתוללות בציבור" שהתחלנו לשאול אותה ולהעמיד לה דוגמאות מחיי היום יום ועוד כמה מאפיינים של השפה המשפטית היא שוב העדיפה לחכות אותנו... לירן , אם כבר צוחקים על אנשים עילגים עדיף לעשות את זה בלי שגיעוט קטיו...
  4. אז מה שאתה מנסה להגיד לנו שמנוע אטמוספרי בעל 200 סוסים עדיף על מנוע מוגדש בעל 200 סוסים??? שכחת פרט אחד קטן ואולי גם כמה ביחד :מומנט,גמישות,רצועת כוח,נכונות וכו'. אולי למטוסים זה עוזר לנשום,אבל למכוניות זה עוזר לטוס. כן
  5. בטח יעשו את זה דקה אחרי הרכבת מגדש הטורבו בקליאו V6 מאז שחרב בית המקדש...
  6. שמר

    פיאט סטילו

    כמו שתומר הסביר , פיאט מדממת מזומנים כרגע. לכן הוחלט לא להשקיע לעת עתה בפיתוח גיר כזה , שיימכר בכמויות זעומות עפ"י חישובי אנשי החברה.
  7. טורבו במכוניות הוא כמו תוספת מגומי למי שיש לו קצר מדי... מגדש הטורבו הומצא עבור מטוסים , מכיוון שבגובה רב אין מספיק חמצן באוויר וצריך לדחוס יותר אוויר באותו פרק זמן. במכוניות , מלבד אולי בהרים גבוהים , מנוע אטמוספרי תמיד יהיה עדיף על מוגדש בעל הספק זהה.
  8. לי גם היה קטע מטורף. התקשרתי ב-3:40 לפנות בוקר לחב' הליסינג וביקשתי להחליף את האוטו כי שלי מגמגמם בסל"ד סרק. זה גם נחשב לי אני יכול להצטרף לכאן WE LOVE YOU SHEMER ברוך הבא לקבוצת התמיכה מוטוריסטים אנונימיים... וואו , תודה אז אם אני כבר כאן , חייב וידוי. יום אחד , עם הלאנטיס , בכביש נס הרים -אשתאול , הנבלה הדהימה אותי כשלקחה את הסיבוב האחרון לפני אשתאול (זה עם הגדר שתמיד קרובה אליך מדי ) במהירות תלת ספרתית (טוב לא הייתה ברירה , זה אחרי שגיליתי שהבלמים בחופשה). אחרי הסיבוב עצרתי ,וטפחתי למכונית בחיבה על עכוזה , מעשה י.כ. זהו , הוצאתי את זה. תודה חברים
  9. אז ככה. 250K זה ממש לא הרבה בשביל תמונה דיגיטלית. אצלי ברזולוציה מלאה מדובר על 1 מגה , וזה רחוק מלהיות תמונה באיכות סופר גבוהה . הסבר קטן ופשטני על תמונה דיגיטלית : התמונה הדיגיטלית מורכבת מנקודות צפופות , כאשר כל נקודה מקבלת ייצוג באמצעות מידע ספרתי. חדות התמונה נקבעת ע"י כמות הנקודות לשטח מסויים.ככל שיהיו יותר נקודות באותו שטח (נניח 1 ס"מ מרובע) הן יהיו יותר קטנות , יותר צפופות , ולעין האנושית (שלא מסוגלת להפריד נק' וצבעים מתחת לרמה מסויימת) הן ייראו כתמונה שלמה וחלקה. לכל נקודה כזו בתמונה קוראים פיקסל (PIXEL) , ולצפיפות הנקודות ,או יותר נכון , לרמת ההפרדה של הנק' קוראים רזולוציה (RESOLUTION). ברמת העיקרון , רזולוציה גבוהה וכמות פיקסלים גבוהה תיתן תמונה איכותית יותר. הבעייה היא שככל שיש יותר נקודות , וכ"א מהן היא הרי מידע ספרתי , כמות המידע גדלה , ומכאן הקובץ המרכיב את התמונה יהיה גדול יותר. תמונה סופר איכותית וגדולה עשוייה להגיע לכמה עשרות מגה בייט , שהן יח' המייצגות את הזכרון הדרוש עמ"נ לאחסן את התמונה (לשם השוואה - בדיסקט יש פחות מ1.44 מגה בייט. CD מחזיק 650-700 מגה בייט בממוצע). כדי להקטין את גודל הקובץ הומצאו מספר פורמטים , אשר כל אחד מהם מוצא דרך ואלגוריתם משלו על מנת להוציא תמונה שתיראה הכי טוב לעין האנושית. אם אני זוכר נכון (ואל תתפסו אותי בקטנות כאן , הכל מהזכרון) , הסוגים מתחלקים לשניים : 1. אלה שאמורים לייצג אחד לאחד את המידע בתרגום מהעולם האנלוגי : ביניהם BMP , RAW, TIFF. 2. אלה שמורידים בצורה סטטיסטית פיקסלים שבין כה וכה לא ייראו לעין האנושית ללא הגדלה , כמו JPG , GIF ועוד. להורדת המידע בצורה סטטיסטית קוראים דחיסה. אגב , גם תמונת וידאו דיגיטלית משתמשת בדחיסת מידע - פורמטים מקובלים : MPEG על סוגיו השונים , AVI ,WMV,ASF ועוד. כנ"ל במוסיקה - WAVE לעומת MP3 (עוד פורמט של MPEG) , וכו'. בד"כ הקבצים מהסוג השני יהיו קטנים יותר ,כיוון שיש בהם פחות מידע , והם מתבססים על "עבודה" על מגבלות העין (ו/או האוזן) האנושית. עוד דרכים לצמצם את גודל התמונה - הקטנה שלה. אם לדוגמה , ניקח תמונה ברזולוציה מסויימת בגודל 10X15 ס"מ , ונגדיל אותה לגודל 5X8 ס"מ , הרי שנוכל לצמצם את כמות המידע שבה בלי לפגוע באיכותה , ומכאן גודל הקובץ יותר קטן. זה מה שנעשה במצלמה בד"כ. אחרי כל הבבל"ת - יש לי תוכנה קטנטונת (800 KB סה"כ) שתעשה עבורך את העבודה) צור איתי קשר מחר בה"פ אם תרצה ואשלח לך אותה.
  10. שמר

    סרטונים,לאן?

    יש לי גם את ההודי. קאזה ו-IMESH לא מכיר , אני משתמש עדיין במודם אנלוגי ענתיקה (NOT FOR LONG) ככה שאין טעם להתחבר לכל האתרים הנ"ל. עוד הצעות?
  11. לי גם היה קטע מטורף. התקשרתי ב-3:40 לפנות בוקר לחב' הליסינג וביקשתי להחליף את האוטו כי שלי מגמגמם בסל"ד סרק. זה גם נחשב לי אני יכול להצטרף לכאן
  12. שמר

    עצוב

    זה לא תכתובת שהגיעה אליו. האמת זה היה טיפה בכוונה , כי אני מדבר על דבר מסויים עם האחראית והיא מציעה לי נסיעה ללמוד מה זה ABS. הכעס שלי בכלל לא על קצין הבטיחות אצלנו - א. הוא חדש ב. זה התפקיד שלו ג. מעצם הגדרת התפקיד , קצין בטיחות הוא אדמיניסטרטור ותו לא. אני מתעצבן על זה שהחברה שלי , שמחזיקה כמה עשרות מכוניות , עסוקה בנושא המוטורי , כמו 98.6 אחוז מהמדינה , בכיסוי תחת ולא דאגה אמיתית לנושא. כל המילים היפות הן , בסופו של דבר , בלבולי ביצים ולא רצון אמיתי לשפר. הסיבה היחידה בגללה הפונקציה קיימת היא כי המדינה מחייבת את זה. גם בימים היפים , כשכסף נשפך כמו מים - אף אחד לא שם על הנושא.
  13. קיבלתי פרסומת ענקית של סיטרואן C5. יש רעיון איך ניתן לחלוק אותה איתכם? אולי מקום אחר שניתן לתת אליו לינק?
  14. שמר

    עצוב

    את סובב אפק כבר ניסיתי על הצד (הליכת סרטן,כאילו, לא על הדלת). אתה באמת מאמין שאני מחפש לעצמי את הריגושים במסגרת הדרכה לחברה? מקוממת אותי העובדה שכל מה שנעשה במסגרת ה-SO CALLED בטיחות הוא כיסוי תחת בלבד..."אמרנו לכם , להחזיק את הדוושה ולסובב את ההגה". YEAH RIGHT.
  15. שמר

    עצוב

    מי זה לא יכול להיות שזה גרגורי, הערס החמוד הזה, לא ששששששששששש. יד לפה. אל תפליל אותי
  16. שמר

    עצוב

    אולי לא הסברתי את עצמי נכון , לא הצעתי בשום אופן את עצמי במקום האיש. ביקשתי לרוך קורס מעשי במקום מוסדר ובהדרכה נכונה של אנשים מקצועיים. אני לא מתיימר להיות מדריך נהיגה , בקושי אני משתלט על הרכב שלי (כל הזמן בורח הזנב של האוטו המלעון הזה... ), בטח שלא על אחרים , אבל אני מכיר ביתרונות קורס נהיגה מתקדמת (לא "מונעת" חלילה. כל מי שעבר את גלולת השינה הזו יוכל לאשר) , ולמרות שאני מעריך שיש לי טיפת יתרון על מר ישראלי ממוצע הרי קורס כזה בוא יבוא. אני בכוונה נמנע מלהעיר לאיש על הרמה המקצועית של מכתבו.כל המלחמה שלי היא להביא קורס מינימלי לחברה ותו לא. לא תאמיני אבל אני יכול להתחפש למגיד עתידות ולאמר לך בדיוק מתי נקבל את הקורס: יומיים אחרי שמישהו אצלנו ייפגע קשה או חלילה ייהרג בתאונה. לא צריך לספר לך מתי מתעוררים בארץ
  17. שמר

    עצוב

    פחחחחחחחחחחח 50 שקל לקארטינג לא הצלחתי לשכנע את עכברי המחשבים החיוורים והממושקפים הללו להוציא , וזה בימים שהבועה נראתה עגולה , יפה וצבעונית (ומי שמפריח בועות סבון יודע שזה שנייה לפני הפיצוץ). התקווה היחידה - בחור רוסי חדש אצלנו שהשתתף במרוצי סיבולת בבריה"מ לשעבר חמוש באלפא 164 V6 כפולת טורבו. MADRE MIA...
  18. שמר

    עצוב

    למי קראת מוגבל ? אין לי שום בעייה לעמוד במגבלה. מבחינתי ה-30 K הם בכביש. שטח לא מוגדר כנסיעה בכבישים ...
  19. שמר

    עצוב

    אני מתאר לי - בחברת "בוש" בטח ישמחו לשמוע שההמצאה שלהם מלפני 20 שנה עובדת לפי מדידת הלחץ על דוושת הבלם... מעניין איך ABS עובד ב-BX שם התעטשות ליד הדוושה מספיקה כדי לנעול גלגלים...
  20. שמר

    עצוב

    העתק תכתובת פנימית בחברה. מככבים - עבדכם הנאמן , המנהלת האדמיניסטרטיבית - אחראית גם על נושא הרכב , וקצין הבטיחות בתעבורה , שזה מכבר הגיע. זה יהיה ארוך , אבל כמו אצל הכושים , גם קשה השמות נמחקו , אבל הכל אמיתי. הסיפור התחיל עם המייל הבא : וההסבר : תגובה שלי : הנה התגובה מגיעה : טרם התייאשתי , וניסיתי להסביר באופן יותר ברור: והתשובה מראה שאין אף אחד בבית... ובמקביל , מענה מקצין הרכב : עכשיו , אני מתלבט. לבזבז עוד אנרגיה על קירות אטומים? להסביר לה שקורס נהיגה "מונעת" כביכול הוא ממש לא מה שהתכוונתי ? שמכתב על ABS שווה ל-... ? שתפקיד קצין הבטיחות בחברות הומצא לפני אי-אילו שנים ע"י פקידים עצלנים במשרד התחבורע כדי לכסות את ישבנם הענוג ולהסיר מהם אחריות? וקצין הרכב - להיענות להזמנה ? לתת לו הדגמה קלה בכביש נטוש (מתכון בטוח למדי לאיבוד מכונית החברה )? מה יש לי להתווכח עם איש שחושב שהלאנטיס הוא אוטו טוב ומערכת הבלימה הנוראית שלו ,על ה-ABS ההיסטרי שבה(אגב , שמעתי יותר מפעם שישנן ארצות בהן הרכב נאסר לייבוא עקב המערכת הנ"ל. לא בעייה של עוצמת בלימה אלא חוסר רגש,היזון , כמו גם התחממות מהירה. מישהו יכול לאשש/לסתור את זה?) היא מערכת טובה ? פלא שאצלנו ניתן לבחור בכל רכב ובלבד שיהיה לנטיס אוט' LX לבן (וחכו , זה עוד כלום - הדמיו בדרך , או שמא אקסידנט GOD FORBIDDEN ? ) ? אומרים ש-BEGGERS CAN'T BE CHOOSERS , אבל אני בהחלט שוקל להתחיל לבחור...
  21. יש קובייה ברחובות, עומדת לפחות שנתיים,שייכת למועדון. וגם כרמל דוכס כחול מזעזע , מודל 68' , במצב נסיעה.
  22. לפחות לעניין המהירות הסופית , לאור נסיון עם רכב זהה , אפשר להאמין , ויותר. זה אמנם קירב את המנוע באופן דרסטי לעולם שכולו טוב , אבל זה אפשרי.
  23. טעית פעמיים , ואני שמח ליידע אותך את הטעות הראשונה , לגבי בלימה ברגל שמאל , הסביר לך ישי . ולשיטה שהזכרת קוראים HEEL&TOE , והיא משמשת להורדת הילוך מהירה לפני סיבוב , ולא כדי להוריד ללא קלאץ' (שם משתמשים בגז ביניים).
  24. ואת כל זה , כולל רמת המוסך , אבחנת ככה מרחוק? כל הכבוד.
  25. שמר

    הכותרת של המדינה

    רוסי : "נמאס לי כבר להיות אלוף על כל דבר שזז על 2 גלגלים , משחקים חמור חדש ! "
×
×
  • תוכן חדש...