שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
מכיוון שהקליפסים מפלסטיק , אני מצטרף להמלצתו של רפי , וזאת בהנחה שלא עשית זאת מימיך . קליפס שבור ישבית לך שוב את המראה וחבל. התהליך עצמו לא מסובך במיוחד , לחץ פיזי מתון יעשה עבורך את העבודה , אבל לשיקולך. אגב , כמה שילמת על המראה ? זכוכית בלבד עולה כ-30 עד 40 ש"ח . אם לא מדובר במראה מחוממת זה בדרך כלל משתלם בהרבה מלקנות מראה אצל היבואן/סוכן.
-
גרמנים לא אנגלים ולא גרמנים פורד היא חברה אמריקאית ! , פורד אירופה היא חטיבה די עצמאית בקונצרן האמריקאי והמפעלים שלה פזורים בכל היבשת כולל בריטניה בלגיה ספרד וגם גרמניה ואולי עוד כמה ששכחתי. לבריטים יש משום מה סימפטיה מיוחדת לפורד, פורד היא המכונית הכי נמכרת בבריטניה כבר הרבה מאד שנים ויש לה קשר עמוק עם מימון ותמיכה של הספורט המוטורי בבריטניה,לכן גם זה מסביר את הסימפטיה בעיתונות הרכב הבריטית כלפי מותגי פורד. אגב תצלומי הריגול צולמו בגרמניה ! בחברת הגולף והאסטרה החדשות , אבל הפירסום הראשון היה כמובן בבריטניה . תעשית הרכב הבריטית מתה די מזמן ופורד איכשהו מתפקדת על תקן תעשית הרכב הביתית בבריטניה . אלי בכל זאת גרמנים. אתה ממש לא צריך להסביר לי היכן נמצאת חברת האם של פורד , אני והנרי היינו יוצאים למסעות דיג עוד כשהיית בשא"ש ... העניין פשוט : לפורד שני מרכזי תכנון באירופה. אחד בגרמניה - שם נוצרו הפוקוס והמונדאו. אחד באנגליה - שם נוצרו הפיאסטה והטרנזיט. לכן הפוקוס , למרות היותה מכונית בינלאומית (יש גם גרסה אמריקאית) נחשבת בעיניי גרמניה. ברור ? עמוד נוח , עמוד חופשי...
-
בהנחה שמדובר על הזכוכית בלבד (לא מראה מחוממת וכו'). הכן לך קוביית קל קר (כ-5 ס"מ כל פאה) ודבק סלוטייפ רחב נקה היטב את המקום , מרח מעט סיליקון במקום המיועד להדבקה , שים את הזכוכית במקומה בעדינות , הנח את קוביית הקל קר על הזכוכית (באותו מיקום בו הסיליקון נמצא מאחור) , שני סיבובים תוך כדי הידוק חזק למדי של הקל קר עם הסלוטייפ. כך אתה מונע לחץ מיותר על הזכוכית. חכה שמונה שעות , הסר את הדבק והקל קר , כוון את המראה - סע לשלום.
-
לא דיברתי עליך באופן אישי , למרות שאם הצלחת להביא מישהו למצב שהוא יורה עליך , זה אומר דרשני. דיברתי על התופעה המכוערת הזו של המוני אנשים (ולא לכולם מגיעה המחמאה) שלא מעניין אותם שום דבר חוץ מעצמם. אז מה אם בדרך מישהו נפגע מהם? זה יכול להתבטא במוסיקה בלילה , בהידחפות בצומת , ב"אני רק שאלה" בקופ"ח ובעוד הרבה מקרים.
-
דרושים בעלי ווספות ישנות ו\או מיוחדות במיוחד.
שמר פרסם הודעה בנושא של TheNightDevil בתוך רכבי אספנות
קיבלת את הה"פ ? -
תצלום נדיר של מקרה מצער - התוצאה של נסיעה באור אדום
שמר פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכב כללי
זהו בדיוק , הנהגת בכלל לא ראתה אותו , ולכן לא בלמה. תסתכל טוב ,בתמונה 2 הזכוכית מתחת למגב מנופצת מהפגיעה. וכמו שאמרתי , זה בכלל לא משנה את הפואנטה , אמיתי או לא. -
להרבה יש אקדח פרטי , רק שהוא ניתן להגנה עצמית ,ולא לפתרון סכסוכים - בגלל זה שרבובו לאיזשהו סכסוך הוא אפילו לא בגדר אופציה אצלי. לגבי המוות - מצטער , לתולעים זה לא ממש משנה , הן אוכלות אותו דבר , ולא זכור לי שבחלקה צבאית מקבלים בור יותר גדול... אתה מפספס את הנק' העיקרית שלי - הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להתנהג כמו בהמות ויתחשבו קצת גם בזולת . גם אם זה אומר שלא תשמע את המוזיקה שאתה אוהב ב-12 בלילה , כי אתה אולי מפריע לאחרים. אין הבדל אם זה באוטו ,בדירה שלך , או בטייפ שאתה מסתובב איתו על הכתף כמו שהיה פעם בהארלם. אל תנצלו את אוזלת ידה של המשטרה (ולא משנה כרגע אם זה בגלל שהיא לא רוצה או לא יכולה) כדי להתנהג כמו חיות. "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך".
-
תצלום נדיר של מקרה מצער - התוצאה של נסיעה באור אדום
שמר פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכב כללי
זה לא ממש משנה , בזמנו פורסמו כאן תמונות מצלמת רמזור פה בארץ , ובהן מכונית מעיפה רוכב קטנוע לקיבינימאט. הרעיון הוא להדגיש עד כמה התעלמות מאור אדום , וחשוב מזה - מהנעשה בתוך הצומת - מסוכנת. -
בני , לגבי ניקוי הרדיאטור. בהנחה שמשתמשים בנוזל קירור תקני , לדעתי כדאי לדחות את ניקוי הרדיאטור ככל שניתן. הרבה חורים קטנטנים נסתמים באבנית , וניתן להמשיך לנסוע עוד הרבה זמן. ניקוי פנימי יעיף בהרבה מקרים את האבנית ממקומה , ואז ביי ביי לרדיאטור , כלומר תשלום גם עבור ניקוי וגם עבור רדיאטור חדש. ניקוי אינו טאבו , וניתן בהחלט לעשותו , אבל רק כמוצא (לפני ) אחרון.
-
טוב. ביקשנו. לא עזר. כל אחד ואחד מאיתנו מרגיש בדיוק את אותה ההרגשה. גם אנחנו מתחלחלים מהמראות , וכועסים אותו דבר. עדיין. את הדיעות הללו אנחנו מבטאים במקומות אחרים ,לא בפורום מכוניות. העץ נשאר על מנת לכבד את ההרוגים והקרובים להם . לא כדי שכל אחד יביע את דעתו על מעשיו של צד זה או אחר. גם אם אתם צודקים לגמרי - לא כאן בפורום. זו בקשה ודרישה. יהי זכר החיילים ברוך. זהו. **ננעל**
-
טוב, מטח החוכמה העילאית הזה ננעל. אם אתם רוצים לדעת למה , תעשו חיפוש. אל תפנו בה"פ , כי אני לא זמין.
-
שמור על הכסף לטיפול הבא. אין חיה כזאת.
-
אבל למה לא לשרשר לכאן ? http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=299970#299970
-
יש להתעדכן בפורומים בנושא מהירות. המשטרה "חמה" על נושא המשבשים. הסיכון גדול מבעבר במקרה תפיסה.
-
בפחות מ-2500 תוכל לקנות קורס כתיבה נכונה: או , נכתב א' ו' - לא הוא ממליצים , ולא ממצילים. מראש ולא מרואש.
-
אני שותה זרע. הוא שאמרתי :
-
רגולאז' ברקס הוא לא ווסת. מדובר בפעולה המתבצעת על בלמי תוף (יותר נכון על סנדלי הבלימה שבתוכם) , והיא כיוון המרווח שבין הסנדל לתוף הבילום. מרווח קטן מדי יגרום לחיכוך מתמיד של הסנדל (הרפידה שלו) בתוף , ולבלימה קבועה של אותו גלגל , עד לשחיקת הרפידה. מרווח גדול מדי יגרום לבלימה חלשה (כל כח הבלימה יתבזבז על סגירת המרווח בין הסנדל לתוף) ובמקרה קיצוני (קלוש ,אבל ייתכן) לפריצת האטמים במשאבת הבלפ באותו גלגל. אגב ,שחר , לפי תיאורך נראה לי שדוושת הבלם משתחררת ממקומה בצורה מוזרה כלשהי. איך ? אין לי שמן של מוסך , אבל בלימה ואורות דולקים כשאין אף אחד באוטו (המפסק הזעיר המדליק את אורות הבלימה נמצא על הדוושה ,וללא לחץ עליה לא יידלקו האורות , גם אם הברקס תפוס לגמרי , נניח במקרה של הנדברקס משוך) ? או שהקפיץ המחזיר של הדוושה אינו תקין, או שדנידין הרואה ואינו נראה גר אצלך באוטו.
-
[לנטיס F]שסתום דופק - מחלה אופיינית ?
שמר פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה יכול לאמץ אותי ? אני מניח ש-STP או ליקווי מולי יהיו לא רעים. בסך הכל מדובר בדטרגנט , לא יותר. -
[לנטיס F]שסתום דופק - מחלה אופיינית ?
שמר פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמע, אני מוכן לנסות. אני משתמש בשמן LM (החברה הגרמנית) , פלאשינג יתאים לסוג זה ? מבלי לגלוש ולהינעל על עניין הפלאשינג כי אני רוצה להיות פתוח לעוד רעויונות, מישהו מוכן להסביר במדויק איך מבצעים פלאשינג ? שמוליק בעיקרון כתוב על הקופסה , אבל בגדול - מוסיפים את תוכן הקופסא למנוע (כמו שמוסיפים שמן) , מניעים בסל"ד בינוני - נמוך כ-10 דקות , מנקזים את השמן , פילטר חדש ,שמן חדש. תודה , שלום. -
ואני לא מבין למה עוד לא קם הגאון שיחייב את חברות הכבלים/לוויין להעביר חלק מדמי המנוי לטובת רשות השידור (כן, אני מסכים שערוץ 1 לא שווה את הכסף ,אבל עד שיבטלו את האגרה...) , גם במחיר העלאת דמי המנוי ב- נניח 10 שקלים בחודש. מכיוון שבערך 80 אחוז מהאוכלוסייה מחוברת לטלוויזיה הרב-ערוצית , ורובם של 20 האחוז שלא מחוברים הם גם כך כאלה שידם אינה משגת (מס. הלא מחוברים משיקולים אחרים זעום למדי) , הרי שכך החברות יהיו זרוע הגבייה של רשות השידור , ללא מאמץ כלשהו , ועול האגרה יתחלק בין כל המנויים. אין משתמטים , אין בעיות. במחשבה שנייה - כנראה שייעול כזה יגרום לחסכון של כמה מאות משרות מיותרות. חס וחלילה.
-
אתה יכול להבהיר את עניין הפרוטאינים (או בעברית תקנית - רקיקה או סנונית )?
