כאן השגריר מגרמניה.
אין שום סיבה להילחץ. 99% מהגרמנים עובדים בשיטת הUEBERWEISUNG שזה אומר העברה בנקאית.
ככה מבצעים פה עסקים ביום יום. רק ל20% מהגרמנים יש בכלל כרטיסי אשראי, והעברות בנקאיות מתבצעות בחינם, ובאופן פשוט. הגרמנים מעדיפים שליטה בחובות שלהם מאשר אמריקאים או ישראלים.
דוגמא: חשבונות לרופאים מקבלים בדואר ומעבירים כסף לאחר מכן בהעברה בנקאית - אמון זה דבר חשוב.
כל ה30 ומשהו רכישות שלי ביצעתי בדרך הזו, ופעם מכרתי משחק מחשב, ופעם אחרת משדר לשלט של טיסן. זה אומר שאני דפוק?
אם תפתח כמה פריטים אקראיים באיביי הגרמני, תראה שרובם לא מספקים בכלל את אופציית פייפאל.
איביי גרמניה פועלת באופן מאוד נוקשה לגבי עברייני העברות בנקאיות, ויודעים את זה.
הבעיה היא בעמלות מהארץ, זה באמת סיפור יקר. אבל בין זה לבים השתלטות חייזרים על חשבון המוכר, יש הבדל גדול.
אשמח לעזור, אם אוכל.
SERVUS