Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    רכב ראשון ב30 K

    הוא ביקש תיבת הילוכים אוט' כמובן שעם הוא היה רוצה ידני האפשרות היחידה והטובה מבין כולם היא ה16V.
  2. למה אתה מגזים? שיפוץ גיר ל206, עולה בין 2-3 אלף ש"ח. גיר חדש , ואני לא מאמין שרכב שעבר 70K ק"מ צריך, עולה בין 4-6 אלף. בכל מקרה, ה206 הוא רכב די אמין, ללא בעיות מיוחדות. עם בטרייד אין יציגו לך ספר טיפולים מלא של האוטו (במידה עם הוא עבר בכלל טיפולים), ואת רצינית לגביו, קחי אותו לבדיקה במקום שאת תבחרי, ולא שהטרייד אין ימליץ לך. אני ממליץ על ה206, אוטו יפה, צעיר, בעל שוק טוב ומתאים בעיקר לבנות (גם היאריס) בהצלחה.
  3. יצירתי ? אפילו טאסות אין לדבר הזה! מילא צבע לבן, אבל למה שלא שיהיה אחיד? את הדבר הזה צריך להשמיד , ומהר
  4. תשמעו חברים- משהו פה מאוד מאוד מסריח. זה לא יתכן , שכל מה שקשור בספורט המוטורי בישראל, פשוט מתבטל. עם זה הדראג, עם זה המסלול , או עם זה בכלל הג'מיקאנות. מישהו בממשלה הזאת עושה דברים נגד הספורט המוטורי ונגד תרבות הספורט בכלל מתחת לשולחן. אני לא מבין, איך יתכן שבית המשפט עוד לא אמר את מילתו האחרונה וכבר הגיעו בולדוזרים והרסו את המרש? אני מריח שחיתות.
  5. אופל אומגה, רובר R75, סאאב 9-5 . גם סיטרואן C5 אחלה רכב שבעולם, ובטוח שהפאסאט טורבו למה בדיוק אמרו לכם לא לגעת בפאסאט?
  6. אהבתי! תודה רבה
  7. חבל שלא עושים מפגש ענק באיזור המרכז. חיפה זה רחוק להרבה אנשים מהפורום
  8. Niv A

    חדשות רכב.

    מה הקטע של הדלתות התאבדות ? למכונית קופה\ קבריולה, לדעתי זה בכלל לא מתאים.
  9. היה לך רכב כזה שאתה כזה בטוח?עם אתה נוהג על שיא "השגעון" אז הוא לא ביטחותי כמו שכול רכב אחר לא ביטחותי. ותתפלא! אפשר למצוא, לא חסר אנשים שמשקיעים ברכב. אצלי הרכב ממש שמור אחרי הקניה תקנתי את כול הבעיות שהיו לו והוא ממש במצב חנות. ואצל חבר שלי גם אותו דבר רק שהרכב לא זז חוץ מסופי שבוע שזה ממש שיא השמירה. אנחנו נורא אוהבים את הרכב, זה רכב שלא עושה בעיות אם שומרים עליו. תגיד לי, מה זה קשור לזה שהרכב לא בטיחותי, ולבין זה ששאלת אותי עם נהגתי עליו? הרכב לא בטיחותי. נקודה. זה שיש לך את הרכב זה לא אומר שאתה יכול להפוך אותו למושלם, כי הוא רחוק מזה. ולא אמרתי שכל הקולט שקיימות בארץ לא שמורות, ומי אמר שרכב שהוא יד 19 לא שמור ?
  10. אהממ , אז מי בעצם היבואן הכי אדיב שיש במדינה הקטנה שלנו? (לובינסקי? דלק מוטורס? )
  11. Niv A

    חדשות רכב.

    תגידו- פורשה לא אמרו שהם מפסיקים לייצר את הקאררה GT?
  12. אורן אתה מפתיע אותי מחדש. איך לכל הרוחות השגת תמונות של האוטו בכל מקרה- אבא שלי עבר בדיקות בבית החולים ויש טפסים שמאשרים זאת. בינתיים לא תבענו אף אחד על נזקי גוף, אלא רק על נזקי הרכב המדובר. אני לוחץ על אבא שלי לנסות להצויא כסף מחברת הביטוח, למרות שהוא לא ממש רוצה. בכל מקרה, זה הרכב המדובר, אין כזה נזק גדול למרות שהתאונה הייתה ב 60 קמ"ש! פעם ראשונה שאני רואה את הרכב לאחר התאונה, תודה רבה אורן
  13. Niv A

    רכב ראשון ב30 K

    קולט MK2, בראבו, סיוויק , רנו מגאן קופה מהשנים הראשונות.
  14. האם אתה בטוח שאתה רוצה ידנית? אני רואה שאתה נהנה בלאנטיס אוט' שלך בסוויפט, לפחות מה שאני יודע, אין גרסא ידנית בארץ, וגם לא בהזמנה מיוחד. אני הייתי שוקל לקנות את הגראנדה פונטו.
  15. רק להזכיר שהרכב הזה לא בטיחותי בגרוש, וקשה מאוד למצוא כאלה לא חרושות.
  16. מחירון אני לא ממש יודע, יש את יצחק לוי בישביל זה. אני מעריך שבין 65-75 אלף ש"ח. והמנוע 2000 לא מוציא 170 כוחות סוס, שתיהיה בעניינים.
  17. Niv A

    עיניי חתול מאירות

    שלום לכולם בפעם הראשונה שנסעתי עם חבר בנס ציונה וראינו את זה מרחוק, החלטנו להאט את הרכב, כי חשבנו באמת שיש עבודות בכביש או שקרה משה מיוחד. שהגענו לשם במהירות של פחות מ10 קמ"ש , הבנו מה הדבר, והמשכנו לנסוע כרגיל. לפי דעתי זה דבר מאוד חכם, כי אצלנו בנס ציונה, במיוחד ברחוב הזה, מתעלמים באופן מוחלט מהולכי רגל.
  18. Niv A

    דרוש: מורה לנהיגה

    טוב, הבן אדם נוסע על אופנוע כבד, הוא יודע מה זה מכונית עגלה ומכונית יותר סוחבת בכל מקרה, מכוניות חדשות צרפתיות של מורי הניגה (מגאן, 307 וכ'ו ) מאוד טובות והרבה יותר מומלצות ו גולף SDI. בכל מקרה, לסטרואן קסארה דיזל לא הייתי מתקרב (רק אני)
  19. 3.עלות יצור - בישראל כמו שכולם יודעים, כמעט כל דבר יותר יקר מאשר מקומות אחרים בעולם. לשלוח חלקים מח"ול לארץ, יהיה זול (משלוח של חלקים מטיוואן לדוגמא) , אך מה התפקידים השונים של המפעל? רק להרכיב את הרכב? המטרה של המפעל היא גם לייצר את החלקים, ובכך לנצל את כוח העבודה ולחסוך במשאבים וכסף. מה שיקרה כאן בארץ, עם יקום מפעל, הוא עלות יצור יקרה בהרבה ממדינות אחרות, מה שיוביל להפסדים . אל תשכחו את החברים הכי טובים שלכם, מס הכנסה- 20 אחוז מהכנסות של , הולכות גם למדינה. אז לסיכום- יש עוד הרבה סיבות למה לא לפתוח מפעל בארץ. סיבה אחת טובה לנו- ירידה במיסים.
  20. ההודעה ארוכה, לא הצלחתי להעלות את כולה לאתר מספר פעמים, ולכן אני מעלה אותה בכמה חלקים. המשך : 1. עלות פועלים יקרה יותר - במדינות אחרות, העובדים במפעל מרוויחים 8-10 דולר ליום. בארץ, הם ירוויחו פי 3 מזה, 30 דולר פלוס מינוס, בערך ליום. דבר זה יוביל להקטנת הרווחים, והקמת המפעל בארץ תיהיה לא כלכלית 2. פוליטיקה - נכון שהיא קשורה בכל דבר? כן. תארו לכם , שהיה לנו מפעל בארץ, נניח של מאזדה. נניח גם שהוא היה ממוקם בצפון. הזמן - חודש יולי אוגוסט, מלחמת לבנון השניה , מה היה קורה? השבתה של המפעל כולו , עקב המלחמה, עיקוב כל המשלוחים, פועלים לא באים לעבודה עקב הסכנה, לא מקבלים סוחורות וכ'ו. תעשו את החשבון לבד מההפסדים. נכון, עכשיו יבואו חכמים ויגידו שאפשר להקים את המפעל גם בדרום, אך גם שם יכול להיות בדיוק אותו המצב (קסאמים וכ'ו).
  21. אוקי, כמה דברים חשובים. תע"ר היה מפעל שמייצר ג'יפים, רובם לצבא. ברור שהמפעל לא יעשה מחזור מכירות ענק, בגלל שהשוק המיועד הוא הצבא, או לקוחות פרטיים, שעם אני זוכר נכון, בקושי היו לתע"ר. תע"ר זאת הייתה חברה שקמה מאפס, להבדיל מהנושא המדובר . וכמו שהזכרתם למעלה, לפתוח חברה, שהפיתוח שלה יתחיל מאפס, זה כמעט בלתי אפשרי, והינה ראינו איפה תע"ר היום. לפתוח מפעל, לדגמא של טויוטה בארץ, לא יגרום לפי דעתי להפסדים, אלא לרווחים גדולים. בעקרון, לפתוח מפעל בישראל טוב אך ורק בישבילנו, כי המיסים ירדו, אבל האם זה טוב לטויוטה? האם זה טוב לשאר העולם? התשובה היא לא - לנו זה טוב, כי לא יהיו מיסים. לטויוטה (או כל מפעל אחר) זה לא יהיה טוב ממספר סיבות:
  22. מאזדה לא ניראה לי תכנס בתקציב. אני יכול להמליץ על אלמרה MK1.
  23. ב NCAP היא זכתה בהתחלה ב3 כוכבי בטיחות, אך לאחר מתיחת פנים בשנת 2000 היא קיבלה 4 כוכבים בטיחות. עדין רכב בטיחותי. אולי נוכל להמליץ לך על רכב אחר, מה התקציב שלך?
  24. Niv A

    lamborghini suv מראה עיניים!

    לפי דעתי הרכב הזה ממש יותר. זה בכלל לא ניראה ג'יפ, , אלא גרסה גבוהה של הגראירדו או איך שלא קוראים לדגם הזה
  25. גם פונטיאק סאנבירד רכב מוצק, אבל לא בטיחותי בגרוש. הגולף דור 3 לא כזאת בטיחותית - 3 כוכבי בטיחות בלבד. אני בספק עם המנוע הזה הוא ע0 100 כוחות סוס ולא 75- צריך לבדוק את זה.
×
×
  • תוכן חדש...