צריך רק לברך על המבצע הזה וגם לתת את הקרדיט לשר התחבורה כץ שאין ספק שפועל ביעילות אם כי חבל שלא מקטינים ל שנת 1995 את המכוניות שמיועדות לגריטה.
אני רואה בתל אביב פחות מכוניות ישנות - צריכים להמשיך ולעודד אנשים לנטוש מכוניות ישנות גם בשביל הבריאות שלהם , בהרבה מכוניות ישנות אטימות הפח והגומיות לא טובה וישנו חדירה של גזים רעילים לתא נוסעים.
אני את הלקח שלי למדתי לירושלים אסור לבוא עם רכב פרטי אפילו ה GPS יצא לי דפוק שם.
נראה לי שה "צפוני לבבנבן" הזה שפותח השרשור קרא לו = לא ירושלמי - ופשוט קיבל חירפון עם הפקקים ועקף את כולם .
לפותח השרשור לא כתבת כמה הרכב עולה?
לא חושב שמשנה כמה ק"מ הרכב עשה ,תעשה עליו סיבוב ותראה איך הסחיבה והעברת ההילוכים .
הייתה לי פיאסטה שעשתה 250 אלף שנת 95 והגיעה לאילת 3 פעמים תוך כדי עקיפה של מאזדה 3 בעליות של ים המלח
נהגתי די הרבה על האאודי A4 ו A6 בגרמניה אומנם ידנית והמכונית מדהימה ומהירה.
בקיצור אם הרכב טוב ממליץ לך לקחת.
מסכים עם כל מילה sperial , אנחנו השתמשנו ב GPS שהזהיר על מהירות גבוהה (בהמבורג נתפסתי על מהירות 20 מעל המותר ואכלתי 20 אירו קנס) וזה מאוד שימושי צריך להזהר שרושמים עיר ב GPS כי יש כמה שמות על אותה עיר ב GPS ואותנו פעם זה שלח לכיוון אחר לגמרי.... שהיינו בדנמרק.
יצא לנו פעם בטיול באירופה לקבל פגו 308 דיזל מכונית חסכונית בטירוף ונעימה לנסיעה-וגם הדיזל יותר זול מבנזין.
לא ממליץ על סטיישן- יש כבישים צרים מאוד באזור ההררי הזה -פעם קבלנו סטיישן פורד מכוער (ועוד נאמר לנו שזה שדרוג!!!) זה היה גועל נפש למרות שזה די נוח , לעשות פרסה על כביש של רוחב 1.5 מטר היה די קשה על הר בגובה 300 מטר....
מה הקשר לגרמניה ? גרמניה ידועה כמדינה זולה להשכרה בעולם ובארץ זה בדרך כלל עולה 250 שקל ליום אלא אם כן זאת חברה קטנה ואז אתה יכול למצוא ב 150 שקל בתל אביב ורק בחורף אז לא מבין מה רע במבצע הזה ?
אם מישהו קיבל תשובה שלילית זה לא צריך להשליך על 90 אחוז האחרים , לבוא ולהשמיץ חברת השכרה בגלל קומץ זה לא נראה טוב.
אני דווקא חושב שיש לברך על מבצעים כמו של חברת "אלדן" ומחירים זולים .
מה לעשות אם האשראי שלך מוגבל? זאת בעיה שלך עם חברת האשראי שלך .
בכל מקרה יצא טוב שפתחת את השרשור כך נודע לי על המבצע הזה.
אגב זה יותר זול מאשר להשכיר בגרמניה....
יוסי חבל שלא פרסמת מאתמול תופס איתך טרמפ ....אבל לירושלים הייתי מגיע כדי לתמוך בחרדים.
עם כל ליבי לסטודנטים זאת לא אשמתו של ביבי אלא של שר הביטחון שהתעקש על תקציב מנופח לבטחון פנסיה לאנשי ההקבע מגיל 42 שעולה לנו 5 מליארד בשנה (לא מדבר על לוחמים שמגיע להם) ולכן גם מס הקניה על מכוניות חדשות כזה גבוה
ולביבי אין ברירה לקצץ (ואני לא בחרתי בו לראשות הממשלה) ומשהו חייב לאכול אותה ובמקרה הזה זה הסטודנטים החלשים .
החרדים מצילים את המדינה דרך חדר המיטות בכך שיולדים 7 נפשות ואילולא הם כבר בני דודנו היו פה רוב.
וצריך לזכור שבימי התנ"ך בני ישראל ניצחו האוייבים דרך התפילה (היה מקרה של 10 עבריים נלחמו ב 10000 פלישתים וניצחו רק דרך התפילה)
גם ממליץ
חוץ מזה רב אחד אמר לי שאסור להרוג עכבישים על פי ההלכה , היות והם הצילו ועזרו לדוד המלך איכשהו נגד פלישתים....
אותי עקץ עכביש בזרוע ועשה לי שטף דם ונאלצתי לקבל זריקה והאחות נאלצה לראות את הישבן שלי , האחות אמרה לי שהסכנה שזה יכול למנוע כניסת חמצן לגוף אם הארס מתפשט
בכל זאת אני לא נוגע בעכבישים שאני עדין רואה בחדר וכך גם ממליץ לפותח השרשור.
אני רק יודע שהעכבישים הקטנים יותר מסוכנים מהגדולים מבחינת הרעל שלהם
זה אותו דגם פחות או יותר כמו ה ה A6 , מכונית נעימה לנסיעה ומהירה במיוחד, היא לא עולה כל כך יקר , רק התוספות והמיגון עולים יותר מהמכונית דלתות חסינות כדורים , צמיגים מוגנים מירי , חמצן במקרה והמכונית סגורה וכו
אני זוכר שמשכתי הילוך ראשון ל 75 קמ"ש בלי מאמץ
לפותח השרשור , אני השכרת גם אלטו ידנית ונסעתי איתה לאילת וחזרה לתל אביב עם נתונים דומים למה שציינת , מציע לך לנסוע על 90 ולנסוע על נוטרל בירידות תגיע ל 19 לליטר
מסכים לחלוטין , אומנם צריכים לברך כל יבואן שמביא ידניות אבל זה רק טוב אבל לא מצוין אכן מכשירי תנועה השכילו עם האלטו והמחיר ישר מהתחלה , בנתיים לראות פיאט אפילו בתל אביב זה מחזה נדיר פעם זה לא היה ככה , מה שבטוח עדיף פיאט על יונדאי
אין ספק שזה מבצע יפה מאוד ובטוח שירכשו הרבה , היה מן הראוי להוריד עוד במחיר ל 74 אלף כדי שיהיה אטרקטיבי יותר בכל זאת עדיף לרכוש את האלטו הידנית והמוצלחת ב59500 , פיאט אולי הבינו שכדי למכור מכוניות צריך להוריד המחירים לרמה שהיה באונו ובאוטוביאנקי Y10 שנמכרו בצורה טובה מאוד
לא ברור מה יצא לגנב שגנב מכונית כזאת , מה הוא יכול לעשות איתה ? אולי תתקשר למוקד 106 של הערייה אולי גררו לך את הרכב? באיזור הזה יש הרבה זקנים שהתחביב שלהם זה להתקשר לעריה על כל מטרד ואולי חשבו שהרכב סתם עומד שם....
.....לא
אני בטוח שאם תעשה משאל עם והשאלה תהיה האם להוריד משכורות לקבע ולהעלות את גיל הפנסיה ל 67 ובתמורה מס הקניה על מכוניות חדשות יופחת ל 50 אחוז - התשובה תהיה ברורה כן לקצץ לאנשי הקבע ולהעלות גיל הפנסיה
נכון שהעלת מחירי הדלק נוראית אבל יש בכתבה בשורה טובה
".....מעבר למילוי קופת המדינה לצורך השגת יעד הגירעון (3% ו-2% תוצר בשנתיים הבאות), ישתלב מיסוי הדלק בכל רפורמה עתידית בשוק הרכב, שתכלול הוזלת מס הקנייה ומחירי הרכב החדש מחד והעלאת עלות השימוש ברכב מאידך (מחיר הדלק, מסים והיטלים שונים).
במילים פשוטות אני מקווה שגם באמת יורידו את מס הקנייה ונוכל לקנות מיני ב 45000 שקל כמו בגרמניה
מס על הסיגריות ורכבי דיזל זה גם מבורך ,
צריך לקצץ לאנשי הקבע במשכורות ולהוציא אותם לפנסיה בגיל 67 ואז ההמדינה הייתה חוסכת 5 מליארד שקל בשנה .
(למעט לוחמים)