בכל מקרה אנשים פחות יסעו במכוניות ופחות יקנו ואז יהיה פחות מיסים .
לגביי העלת המס במכוניות זה נשמע הזוי , היבואנים יתקעו עם המלאי באילת וישלמו על האחסנה (איזה כיף)
אני מכרתי את הפיאסטה לפני 3 ימים ומרגיש הקלה למרות שהיא הייתה חסכונית מאוד , עכשיו אני נוסע באוטובוס ,לא צריך לחפש חנייה או לפחד מהגרר
אנשים, תעברו לאוטובוס עד שתעבור הגזרה הזאת ותשכירו מכונית רק לטיולים . (אם אתם לא חייבים מכונית)
בנוסף לכך עוד חדשות רעות היום שמעתי ברדיו שמחיר חבית נפט חצה את ה 60 $ , שיא של חצי שנה.