Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. אין בפחות, כלומר יש אבל תקבל תוצאה בהתאם שפשוט לא שווה את ההוצאה. אתה יכול להוזיל באמצעות ויתור על אזורים מסוימים.
  2. זה נחשב למסירת שטחי מולדת ללא משאל עם? https://www.ynet.co.il/news/article/bylg00ppj1x#autoplay
  3. מלחמת אזרחים זה לא שעכשיו זה 5 מיליון נגד 5 מיליון, מספיק 5000 או 10,000 לכל צד, אבל זה כמובן גם דורש פירוק של כל מנגנוני הביטחון. המשטרה? לא יודע, אבל הצבא? לא רואה את זה קורה, בשלב זה.
  4. שווה צפייה, AI מהטובים שיצא לי לראות: https://www.facebook.com/share/v/1BRWDKjaQp/
  5. משתמש בגוגל פוטוס בנייד, תמונות הוואטסאפ שם וגם כל הפונקציונליות של LENS.
  6. קודם כל תראה מה השמאי של חברת הביטוח אומר ואז אם זה לא לטעמך, תערער באמצעות חוות דעת נגדית.
  7. ומי לא הגיש תחקיר את ה-7? המל"ל, זה שבאחראיות ראש הממשלה. מבקר המדינה טוען שהם דוחים ולא מעבירים מסמכים, בטח פוקס עסוק בשינוי או גריסת פרוטוקולים.
  8. לגבי האקדח, הוא לרוב לא מקור הבעיה, אפילו SG28 הבסיסי מתאים ל-4000PSI וספיקה של 45 ליטר/דקה שזה הרבה מעל כל מכונה ביתית. מה שכן צריך כנראה להחליף זה את הראשים המתחלפים, עם ה- K4 הייתה בוחר חריר 4.0 תקבל באזור ה-1500PSI שזה מספיק בהחלט לשטיפת הרכב, אם אתה רוצה קצת יותר לחץ אז גם 3.5 יתאים. למקציף תבדוק שאתה עם 1.25.
  9. האמת היא שזו לא ממש רמאות, זה פשוט מה שמקבלים עבור עבודה במחיר כזה. זה קצת כמו צמיגים סיניים, אתה מקבל מה שאתם משלם עליו, פשוט מי שלא מבין חושב שהוא מקבל את אותו הדבר במחיר מוזל. טווח המחירים בתחום צביעת הרכב הוא רחב מאוד והמון אנשים מתפתים לצבע כללי ב-3000-4000 שקל, התוצאה בהתאם. בסכומים האלו זה די שימוש בכלים מקצועיים (מלטשת, חומר מילוי, מרסס צבע...) אך בצורה חובבנית ללא כל הקפדה על הפרטים החשובים שבסוף קובעים את איכות הצבע לאורך שנים.
  10. למה אתה יורד עליו? הכל מסתכם בקטע הבא:
  11. הציגו עכשיו את התמיכה בארה"ב בישראל, בצניחה חופשית בחמש השנים האחרונות. מי אחראי? שוב ביבי. האיש שחיסל את ההסברה הישראלית כי חס וחלילה שיהיה משרד חוץ חזק. קטאר כמובן משקיעה המון כסף בתחום זה, החברים הקרובים של ביבי.
  12. כי מהניסיון שלי, בסוף GPT תמיד מציע את דרך הפשרה ובמה שפרסמת אין את זה.
  13. פולישר DA - Dual Action שהוא הנפוץ ביותר מסובב את הפלטה/פד בצורה אליפטית, הסטייה היא הסטייה ממרכז ציר הסיבוב אליו מחוברת הפלטה וככל שהיא גדולה יותר האליפסה גדולה יותר. עכשיו 8 מ"מ לעומת 15 מ"מ של סטייה זה נשמע מעט אך בפועל זה המון בכל הקשור למהירות החיתוך ויכולת החיתוך. לכן המכשירים הכי נפוצים אצל כל דיטיילר זה DA 15mm עם פלטה "5 ו- DA 21mm עם פלטה "6. בשביל זה, כלומר בעצם הגברת ברק ונקיון הצבע ופחות תיקון סווירלים ושריטות, כמעט כל מכשיר יעשה את העבודה. למשהו כזה מתאים פד צהוב של Rupes (ספוג או צמר) ומשחת פוליש בינונית כמו ה- Fine של Rupes. כמובן שחלק מרמת התיקון תלויה גם בצבע עצמו של הרכב, על רכבים גרמניים כמו מרבית דגמי אאודי לדוגמה, זה לכה קשה כמו אבן ולכן שילוב כזה לא יתקן כלום אבל כן יבריק את הצבע, על רכב יפני, להם לרוב לכה רכה יותר, זה גם יתקן קצת סווירלים.
  14. מת לתפוס את זה שהמציא את המשפט "לנגב חומוס בדמשק"
  15. הם כמובן ג'יהדיסטים, אבל צריך לציין שדווקא נאמני אסאד הם אלו שהתחילו עם המתקפה.
  16. אתה באמת מאמין למי שכתב את זה שזו תשובה של open Ai? בחיים לא!
  17. המחירים בארץ די דומים בין החנויות השונות. לגבי פלסטלינה ספציפית, המבחר הכי גדול במגוון מחירים נמצא ב-אבי חלקי חילוף ברחובות.
  18. יצא לי לראות לא מזמן:
  19. יש לי כאלו (של יצרנים איכותיים) ודווקא בגלל זה המלצתי על מרסס גינה 5 ליטר פשוט כי בבניית לחץ בפעם אחת זה מספיק להרבה יותר זמן יחסית. סתם צרות של עלום ראשון אני את המטבח החיצוני (נירוסטה) והצד החיצוני של הגריל מנקה באמצעות APC כמו GS של Koch Chime או Citrus Power Cleaner Plus של Meguiar's (בגלון, הליטר סתם יקר), שניהם בדילול של כ-1:5 יעשו עבודה טובה ואם אין הרבה לכלוך או שומן אז 1:10 עם קצת שפשוף. יש כמובן עוד המון מוצרים כאלו בשוק ומניח שמשהו בייצור מקומי יהיה כנראה זול יותר.
  20. ממליץ לך לרכוש מרסס גינה ידני 5L, אלו במחיר של עד 100 שקל מספיקים בהחלט. תמלא אותו בחומר ניקוי ביחס המתאים ולפני השטיפה תרסס, אם זו לא מרפסת של עשרות מטרים רבועים זה יספיק לך למספר שימושים. במקציף שמתחבר לגרניק יש קצת פחות שליטה וגם צריך להשתמש ביותר חומר כי יש יותר דילול של מים (בממוצע יש דילול נוסף של 1:15).
  21. התשובה של העורך דין חדד מזכירה לי את מה שראש הממשלה אמר בעצמו על פלדשטיין, הוא לא עובד עבורם/עבורי. אז כן, אולי אין העסקה ישירה אבל ברור לכולם מי המעסיק ומה תפקידו של העוסק. כך בדיוק מתנהלים בארגוני פשע. דרך אגב, גם ברור לי שהתירוץ שלהם יהיה, כפי שעמית סגל הנבלה כבר אמר, הם לא מוגדרים מדינת אויב, הם מסייעים במשא ומתן, בכירים אחרים עושים איתם עסקים....
  22. יש הרבה אנשי צלילים מהימים ההם שבסוף נפלו בין הכסאות. אם הוא מת חסר כל, סיכוי טוב שהוא אפילו לא היה רשום כעובד מדינה ולכן אפילו לא זכה לפנסיה. יש לא מעט יהודים וישראלים שעבדו באותם השנים עבור המוסד אבל לא היו עובדים רשמיים ולכן לא זכו לתנאים סוציאליים או להכרה מאוחר יותר.
  23. מיקי זוהר אצל אופירה ולוינסון. הצבא ושב"כ מידרו ולא העירו את ראש הממשלה כאילו זה היה מונע את הכל והם כשלו. אנחנו, הממשלה, אנחנו הפלנו את אסאד (אין קשר) הפלנו את חיזבאללה, הכנו את חמאס, וראש הממשלה עצמו הוא זה שחיסל את נסראללה........ אין, ביביסטים זה פשוט פח אשפה אנושי, פשוט חלאות המין האנושי.
  24. הממשלה הזו תגלה מהר מאוד שאין לה לוחמי מילואים לשלוח לקרב. ממשלה לא לגיטימית.
×
×
  • תוכן חדש...