זה בדיוק הרכב שבמחיר הנכון היה יכול ליהיות להיט , אבל ליבואן יש את קיה ולכן אין צורך במחיר שובר שוק (או חודר שוק) כי זה לא משנה כמה למכור היבואן מוכר קיה כמו גרעינים .
שוק היד השנייה קשה מאוד ורק רכבים במצב מצויין נמכרים במחירים הקרובים למחירון , רכבים שלא במצב מצויין גם אם יש להם שוק נמכרים פחות מהמחירון בסכומים גדולים , זה רכב שיחידות בודדות מימנו נמכרו לשוק הפרטי , כנראה מסוף 2016 יד ראשונה מליסינג !
רק תחשבו מה תיהיה ירידת הערך כבר בשנה הראשונה ?
חוץ מיזה זה לא המנוע הבעייתי עם הטורבו ?
בחלק התחתון של המחירים מה עם הסוזוקי ויטרה ? או הסניאנג טיבולי ?
בחלק העליון ללא ספק הנירו , גבוה אבל לא מידי , בטיחותי חסכוני ואמין !!
שיבצעו נסיעות מבחן ! חשוב מאוד ויחליטו .
ג'ימני חדש ידני עולה 105 ואתה רוכש משומש במאה ?
הרכב שלך סחיר מאוד למה לא למכור לבד ולמה לא להוסיף ולקנות חדש ? או מפרטי ? גם ליבואן יש טרייד אין אולי תנסה אצלו .
הסקודה לטעמי הכי טובה אבל !! ביטוח מטורף (אחד הרכבים הכי גניבים) יבואן לא משהו (בצע חיפוש) אמינות בעייתית ואחזקה יקרה .
לגבי שלושת ההיברידיות הכי טוב זה נסיעת מבחן , לכל אחד משהו אחר ברכב טוב או שלא +תקבל הצעת מחיר אישית ותוכל להשוות מה הכי אהבת ומה הכי משתלם (לגבי הנירו יש מלא פוסטים באתר ) .
אין בכלל מה לדאוג , כשתמכור כבר בכלל לא יהיה צורך במערכת הזאת וכולם מעדיפים כמה שפחות מערכת שמותקנות בארץ , ככה שעדיף בלי !
שאלה לאלה שכבר קיבלו את הרכב , יש לי חבר שאיך שקיבל את הרכב החליף את הצמיגים (לטענתו קרא על זה בפורומים בחו"ל) הוא רכש צמיגים ברמה מאוד גבוהה ומספר שהרכב יותר שקט ויותר נוח , האם גם אתם שקלתם דבר כזה ? או שזה ממש יפגע בקטע של הדלק ?
לא הבנתי מה הבעיה ? אתה מעדיף להגיע ליבואן להשאיר לו את הרכב ואיזה ילד שליחויות יקח את הרכב למתקין המערכות ?
במקום כל זה שולחים אותך ישירות לטפל בבעיה .
במשך 66 שנה יוצרו בישראל כמעט 200 אלף מכוניות בחמישה מפעלים, האחרון שבהם הפסיק לייצר רק השנה. התעשייה שהתקיימה רק בזכות הטבות מס ממשלתיות, נעלמה יחד איתם :
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5124424,00.html#autoplay
שונא את סלקום אבל זה לדעתי מבצע שובר שיוויון .
סלקום מציעה ללקוחות להירשם לשירות ולקבל זיכוי בחשבונית החודשית על סך 29.9 שקלים בחודש (בקיצור נטפילקס בחינם).