Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. זה בדיוק הרכב שבמחיר הנכון היה יכול ליהיות להיט , אבל ליבואן יש את קיה ולכן אין צורך במחיר שובר שוק (או חודר שוק) כי זה לא משנה כמה למכור היבואן מוכר קיה כמו גרעינים .
  2. שוק היד השנייה קשה מאוד ורק רכבים במצב מצויין נמכרים במחירים הקרובים למחירון , רכבים שלא במצב מצויין גם אם יש להם שוק נמכרים פחות מהמחירון בסכומים גדולים , זה רכב שיחידות בודדות מימנו נמכרו לשוק הפרטי , כנראה מסוף 2016 יד ראשונה מליסינג ! רק תחשבו מה תיהיה ירידת הערך כבר בשנה הראשונה ? חוץ מיזה זה לא המנוע הבעייתי עם הטורבו ?
  3. לגבי הגגונים , הפיקוח העירוני חולה על זה , כבר למחרת (אם זה באמת לא חוקי) הם שם עם קנס וצו הריסה ליום שלמחרת ליפני הליכים משפטיים .
  4. כנראה נשארת בשנות ה-90 , פותח השרשור נסיעת מבחן באופטימה ובסונטה תעזור לך מאוד להחליט בין השתיים .
  5. לגמרי החלטה מראש , אבל שיהיה בהצלחה עם צמפיון ותתחדש .
  6. בחלק התחתון של המחירים מה עם הסוזוקי ויטרה ? או הסניאנג טיבולי ? בחלק העליון ללא ספק הנירו , גבוה אבל לא מידי , בטיחותי חסכוני ואמין !! שיבצעו נסיעות מבחן ! חשוב מאוד ויחליטו .
  7. היום כל החברות עוברות ל אינוורטר ! כנראה שלא סתם מזגנים תוצרת יפן וקוריאה עולים פי שניים יותר .
  8. ניראה שאתם יותר מתלהבים מהמסלול מאשר מהרכב ?
  9. ג'ימני חדש ידני עולה 105 ואתה רוכש משומש במאה ? הרכב שלך סחיר מאוד למה לא למכור לבד ולמה לא להוסיף ולקנות חדש ? או מפרטי ? גם ליבואן יש טרייד אין אולי תנסה אצלו .
  10. הסקודה לטעמי הכי טובה אבל !! ביטוח מטורף (אחד הרכבים הכי גניבים) יבואן לא משהו (בצע חיפוש) אמינות בעייתית ואחזקה יקרה . לגבי שלושת ההיברידיות הכי טוב זה נסיעת מבחן , לכל אחד משהו אחר ברכב טוב או שלא +תקבל הצעת מחיר אישית ותוכל להשוות מה הכי אהבת ומה הכי משתלם (לגבי הנירו יש מלא פוסטים באתר ) .
  11. הכי טוב זה לבדוק מול היבואן לגבי כושר גרירה אם בכלל .
  12. greem גם החבר שלי עשה טיפול קוסמטי לרכב צמיגים ומה לא , הוא מבסוט מאוד וזה הכי חשוב לו , כל אחד ומה שעושה לו טוב תתחדש ואין ספק שתהנה .
  13. לא יודע עם איזה צמיגים הגיעו (אני בכלל חשבתי שאלו צמיגים ירוקים לחיסכון בדלק ) אם אני לא טועה החליף לפירלי מסדרה גבוהה .
  14. אין בכלל מה לדאוג , כשתמכור כבר בכלל לא יהיה צורך במערכת הזאת וכולם מעדיפים כמה שפחות מערכת שמותקנות בארץ , ככה שעדיף בלי ! שאלה לאלה שכבר קיבלו את הרכב , יש לי חבר שאיך שקיבל את הרכב החליף את הצמיגים (לטענתו קרא על זה בפורומים בחו"ל) הוא רכש צמיגים ברמה מאוד גבוהה ומספר שהרכב יותר שקט ויותר נוח , האם גם אתם שקלתם דבר כזה ? או שזה ממש יפגע בקטע של הדלק ?
  15. לא הבנתי מה הבעיה ? אתה מעדיף להגיע ליבואן להשאיר לו את הרכב ואיזה ילד שליחויות יקח את הרכב למתקין המערכות ? במקום כל זה שולחים אותך ישירות לטפל בבעיה .
  16. +4 כמו שציינו ליפני יתאים לכם בול .
  17. נראה שהנירו הכי מתאימה לדרישות .
  18. אם יש אפשרות תוסיף קצת ותיקנה דאציה חדשה .
  19. כל כך הרבה חברים ציינו שהם בדרך להזמנה של הרכב ונעלמו , מישהו כבר קיבל את הדגם "המשודרג" ויכול לספר קצת ?
  20. במשך 66 שנה יוצרו בישראל כמעט 200 אלף מכוניות בחמישה מפעלים, האחרון שבהם הפסיק לייצר רק השנה. התעשייה שהתקיימה רק בזכות הטבות מס ממשלתיות, נעלמה יחד איתם : https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5124424,00.html#autoplay
  21. שונא את סלקום אבל זה לדעתי מבצע שובר שיוויון . סלקום מציעה ללקוחות להירשם לשירות ולקבל זיכוי בחשבונית החודשית על סך 29.9 שקלים בחודש (בקיצור נטפילקס בחינם).
  22. תעשה לה הפתעה והספורטאז' הבא יהיה דגם ה-GT .
  23. מרפאת כאב !! ד"ר בריל מהמובלים בארץ בשיטות שנפוצות ברכבי העולם : http://www.pain.co.il/אודות/סילביו-בריל/
  24. הבעיה שאין להשיג חלקים כי הרכב פשוט לא נמכר לא בארץ ולא בעולם , תיקנה בזול ואז חלק קטן אך חשוב יתקלקל וישבית את הרכב מה תעשה ?
×
×
  • תוכן חדש...