לגבי ה-CTR, כראייה באחת ההודעות הקודמות של ZIV- היא לא ממש מהירה יותר מקליאו. יותר גדולים ממני העידו ויעידו גם.
מה שכן, בקליאו לא תוכל לעלות להספקים בכזאת קלות שאתה עולה במנוע מוגדש. בעצם, גם -CTR לא.
ולבסוף, כל CTR במצב טוב שנמצאת כיום בשוק תעלה יותר מהרכב הנוכחי שלך.
אז כנראה שהיא בכלל ירדה מהפרק.
כמה תיקונים.
מה זה טורבו של A4 ולא של A3?
גם ב-A4, גם ב-A3, גם בדגמי הסיאט המוגדשות וגם בגולף GTI MK4 ישנם שני סוגים של טורבו בהתאם לדגם-
K03 שבדרך-כלל מופיע במנועי ה-150 כ"ס, ו-K03s שמופיע בדר"כ במנועים שמפיקים 180 כ"ס.
ישנו גם טורבו מסוג K04 שנמצע באודי TT קוואטרו 225, אך לא בדגמים שדובר עליהם כאן.
(אם אני לא טועה, ה-K04 מופיע גם בכמה גרסאות בודדות של גולף GTI MK4 180 שהגיעו לארץ במהלך שנת 2004).
לגביי עלות החלפים והתיקונים.
הרבה מאוד מחלקי המנוע והפנים ברכבים דומים. לפחות בשנים 2000-2002.
אם תפתח את מכסה המנוע בסיאט לדוגמא, תראה שעל כמעט כל החלקים מוטבעים סמלי VW ו-AUDI ולא סימלי SEAT.
הדשבורד בסיאט לאון 2002 הוא בדיוק אותו דשבורד כמו ב-A3, בדיוק אותו אחד. זאת סתם דוגמא לכך שאין שום נחיתות באיכויות.
ו... דווקא לגבי סכומי הכסף- אתה טועה ובגדול. יכול להיות שזכית ברכב ללא תקלות והוא שקט בנתיים, אך בבוא היום אתה תבין
למה נמצא הסמל של 4 העיגולים מקדימה.
בכל חנות חלפים אחרת מצ'מפיון או ממשווק מורשה, עלות החפים תהיה זהה או קרובה במחיריה אחד לשני.
אך, בצ'מפיון עלות החלפים תהיה מדורגת על-פי הגדרת הרכב לשוק, מרכב צעיר עד ליוקרתי (להלן: סיאט, פוולספאגן, אודי).
ואני לא מדבר על פילטר, או קוייל. מדובר על מנגנונים למניהם, חיישנים, חלקי פלסטיק שונים ועד לגירים וכדו'.
ולבסוף, מה גם שהאודי סופגת את ירידת הערך הגדולה ביותר עקב מחירה הראשוני היקר.
ושאף אחד לא יספר לי שהוא מכר A3 1.8T מעל המחירון.